Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TA NEA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TA NEA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Αυγούστου 07, 2009

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΝΕΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ TROKTIKO,ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ BLOG ΑΠΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Θα ερθει η ωρα που θα μιλησουμε και για την κατευθυνομενη δημοσιογραφια στην Ελληνικη blogoσφαιρα,η οποια γινεται κατ'εντολη κομματων,παντα...με τα απαραιτητα δωρακια...Προς το παρον...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
7-8-2009