Μετά το εθνικό οδικό δίκτυο και την Αττική οδό, τα διόδια έρχονται και για τους επιβάτες του ΟΣΕ, ο οποίος μη έχοντας... δεκάρα για τη χρηματοδότηση των έργων εκσυγχρονισμού στρέφεται στις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα (ΣΔΙΤ).
Στο συνέδριο για τις ΣΔΙΤ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Γ. Γιαννούσης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο των... σιδηροδρομικών διοδίων. Οπως είπε «ο ΟΣΕ θα αποπληρώνει τον ιδιώτη επενδυτή με ένα μέρος των εσόδων ή μέσω μιας ορισμένης και διακεκριμένης προσαύξησης του κομίστρου που θα καταβάλλει ο τελικός χρήστης». Στην εισήγησή του εμφάνισε τις ΣΔΙΤ ως μονόδρομο αφού, όπως σημείωσε:
- Η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει... έξαλλες επενδύσεις
- Ο ίδιος ο ΟΣΕ δεν μπορεί να δανειστεί, αφού κάτι πρέπει να γίνει με τις συσσωρευμένες ζημιές του, ύψους 8 δισ. ευρώ.
- Τα κοινοτικά κονδύλια που θα διατεθούν στο μέλλον για τον σιδηρόδρομο δεν επαρκούν.
«Ο κύβος ερρίφθη» πρόσθεσε, κάνοντας λόγο για δυναμική στροφή του ΟΣΕ προς τον ιδιωτικό τομέα.
Στο σημειο αυτο θα θελαμε να κανουμε την παρακατω ερωτηση.
Οπως ολοι γνωριζουμε αυτο το καιρο ο ΟΣΕ,αλλαζει ολοκληρωτικα τις ραγες των τρενων,τοποθετοντας καινουργιες.
Τοσα χρηματα απο την ανακυκλωση του μεταλλου,που πανε;;;
Ποιοι ειναι υπευθυνοι για το ζυγισμα των ραγων
και ποιος τους ελεγχει;;;
Παλαιοτερα ειχαμε διαβασει μεταξυ αλλων στον ημερισιο τυπο,οτι αν τα χρηματα που εβγαιναν απο την ανακυκλωση των ραγων,πηγαιναν ολα στο ταμειο του ΟΣΕ,ο Οργανισμος οχι μονο δεν θα αντιμετοπιζε προβλημα,αλλα θα ειχε και πλεονασμα ωστε να φιαχτει ξανα απο την αρχη και να μην δωθει σε ιδιωτες.
Τι εχετε να απαντησετε στα παραπανω κ.Στυλιανιδη;;;;
Κατα ποσο υπαρχει διαφανεια στην πωληση του μεταλλου του ΟΣΕ,
στις εταιρειες ανακυκλωσης;;;;
Που μπορουμε να βρουμε περισσοτερες πληροφοριες,
ή απαντησεις στα παραπανω ερωτηματα;;;
ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009
Στο συνέδριο για τις ΣΔΙΤ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Γ. Γιαννούσης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο των... σιδηροδρομικών διοδίων. Οπως είπε «ο ΟΣΕ θα αποπληρώνει τον ιδιώτη επενδυτή με ένα μέρος των εσόδων ή μέσω μιας ορισμένης και διακεκριμένης προσαύξησης του κομίστρου που θα καταβάλλει ο τελικός χρήστης». Στην εισήγησή του εμφάνισε τις ΣΔΙΤ ως μονόδρομο αφού, όπως σημείωσε:
- Η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει... έξαλλες επενδύσεις
- Ο ίδιος ο ΟΣΕ δεν μπορεί να δανειστεί, αφού κάτι πρέπει να γίνει με τις συσσωρευμένες ζημιές του, ύψους 8 δισ. ευρώ.
- Τα κοινοτικά κονδύλια που θα διατεθούν στο μέλλον για τον σιδηρόδρομο δεν επαρκούν.
«Ο κύβος ερρίφθη» πρόσθεσε, κάνοντας λόγο για δυναμική στροφή του ΟΣΕ προς τον ιδιωτικό τομέα.
Στο σημειο αυτο θα θελαμε να κανουμε την παρακατω ερωτηση.
Οπως ολοι γνωριζουμε αυτο το καιρο ο ΟΣΕ,αλλαζει ολοκληρωτικα τις ραγες των τρενων,τοποθετοντας καινουργιες.
Τοσα χρηματα απο την ανακυκλωση του μεταλλου,που πανε;;;
Ποιοι ειναι υπευθυνοι για το ζυγισμα των ραγων
και ποιος τους ελεγχει;;;
Παλαιοτερα ειχαμε διαβασει μεταξυ αλλων στον ημερισιο τυπο,οτι αν τα χρηματα που εβγαιναν απο την ανακυκλωση των ραγων,πηγαιναν ολα στο ταμειο του ΟΣΕ,ο Οργανισμος οχι μονο δεν θα αντιμετοπιζε προβλημα,αλλα θα ειχε και πλεονασμα ωστε να φιαχτει ξανα απο την αρχη και να μην δωθει σε ιδιωτες.
Τι εχετε να απαντησετε στα παραπανω κ.Στυλιανιδη;;;;
Κατα ποσο υπαρχει διαφανεια στην πωληση του μεταλλου του ΟΣΕ,
στις εταιρειες ανακυκλωσης;;;;
Που μπορουμε να βρουμε περισσοτερες πληροφοριες,
ή απαντησεις στα παραπανω ερωτηματα;;;
ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου