Σάββατο, Ιουλίου 11, 2009

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ REAL NEWS ΒΛΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΣ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 16 ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ...

«Τα CD με τις συνομιλίες δίνονται επιλεκτικά από τις διωκτικές αρχές», προειδοποιεί το ηγετικό στέλεχος της σπείρας των 16, Παναγιώτης Βλαστός, μιλώντας στη Realnews. Πλεκτάνη εις βάρος του υποστηρίζει ότι έχουν στήσει ο Γιάννης Σκαφτούρος, σε δηλώσεις του στην ίδια εφημερίδα.

Στη συνέντευξή του, ο Παναγιώτης Βλαστός αναφέρει:

«Ή θα υπολογιστεί όπως έχουν για όλους και για όλα ό,τι λέμε στις κασέτες, ή δεν θα πιαστεί τίποτε. Δεν μπορεί να απολογούμαι εγώ για συγκεκριμένα πράγματα και για κάποιους άλλους να μην υπολογίζεται τίποτε επειδή είναι πιο μεγάλοι».

«Να πιαστούν όλα τα δισκάκια γιατί ξεκαθαρίζουν κάποια πράγματα. Εγώ έχω πει και άλλα πράγματα πιο σοβαρά... Μετά έλεγα μέχρι και για τον Καραμανλή, ακόμη και για τον Σπηλιωτόπουλο. Ό,τι θέλαμε λέγαμε, που μπορεί να είναι διαφορετικό... από αυτό που εννοούσαμε. Ο Τρομπούκης μου μίλαγε για πάρα πολλούς πολιτικούς και για διάφορα πράγματα και ήταν αλήθεια αυτά που μου έλεγε. Γιατί να μην είναι αλήθεια αυτά που μου είχε εκμυστηρευτεί και να είναι τα άλλα που βάζουν ότι λέμε στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες;».

«Τον ξυλοδαρμό που λέω στα τηλέφωνα, αυτοί τον ερμήνευσαν ως συμβόλαιο θανάτου. Γιατί το... μαγείρεμα που επικαλούμαι να μην είναι ξύλο και να είναι σκότωμα; Εγώ όμως σε άλλες κασέτες το ξεκαθαρίζω. Λέω: Σπασ’ του τα πόδια με ένα ρόπαλο. Αυτοί δεν το έβαλαν και γράφουν ότι είπα για φόνο. Όταν σκότωσα τον Μάκη Στανούλη επειδή θέλησε να μου κατεβάσει τα παντελόνια στο Κόλετζ, αν και κρατούσε όπλο, έφαγα 15 χρόνια φυλακή. Από τότε αδίκως με καταδικάσανε, με κάνανε αγρίμι και ... δικαίως εγώ μετά έγινα Γιαγκούλας. Καταλαβαίνετε πως το εννοώ; Με κάνανε...φάντασμα. Μ’ έχουν ρίξει στη φυλακή γιατί ποτέ δεν υπήρξα ρουφιάνος τους, όπως ο άλλος ισοβίτης του Μαλανδρινού που είπανε πως ήθελα να τον σκοτώσω. Ότι είχα συμβόλαια θανάτου και γι αυτόν. Ή ότι έδωσα δήθεν εντολή να τον δολοφονήσουν με ελεύθερο σκοπευτή και διόπτρα στα δικαστήρια ή ότι θα τον ανατίναζα με εκρηκτικά σε παγιδευμένο αυτοκίνητο όταν αυτός θα έβγαινε με άδεια από το Μαλανδρινό. Σ’ αυτόν δεν έχουν κάνει ούτε μια δικογραφία για τους φόνους που έχει παραγγείλει μέσα από τη φυλακή. Τα καλά και τα συμφέροντα... Εδώ μου... χρεώνουν και ότι ο διευθυντής των φυλακών Χανίων Μιχάλης Κυριακάκης είχε δόλο που μεσολαβούσε να πάρω άδεια από τις φυλακές Τρικάλων. Ως κρατούμενο με γνώριζε τόσα χρόνια και είναι λογικό να ενδιαφερθεί, αφού είχα το δικαίωμα και είχα συμπληρώσει τις προϋποθέσεις. Αν γνώριζε γι αυτά που τώρα με κατηγορούν, ο άνθρωπος δεν θα μου μίλαγε καν. Εμένα με έπνιγε το δίκιο όταν ακούγομαι στις κασέτες να φωνάζω επειδή ο διευθυντής στα Τρίκαλα μου απέρριψε την άδεια. Λένε πως έκανα συμβόλαιο θανάτου και γι’ αυτόν. Και ποιος σας είπε πως εγώ δεν παρήγγειλα έναν απλό ξυλοδαρμό, που όμως δεν έγινε πράξη. Πάνω στα νεύρα μου είχα απειλές και για τον διοικητή του Τμήματος Ανθρωποκτονιών της ασφάλειας. Δεν τον σκότωσα, όμως. Πίστεψα πως ήταν βαλτός όταν μου... χρέωνε και τη δολοφονία του Γεώργιου Γούσιου τον περασμένο χειμώνα στην Πεντέλη, ότι τάχα έβαλα τον Κατσαγάνη και τον Κλεφτογιάννη να τον σκοτώσουν».

Ο Βλαστός ωστόσο παραδέχεται πως με τον Τρομπούκη έκανε τοκογλυφία μέσα από τις φυλακές, όμως για να επιβιώσει, όπως υποστηρίζει.

«Ο εργολάβος είχε ρευστό και δανείζαμε επιχειρηματίες που είχανε προβλήματα ρευστότητας...ριχτάδικα που λέμε. Καταλαβαίνετε πως όταν ο δανειζόμενος ήξερε πως είμαι εγώ στη μέση έφερνε τους τόκους στην ώρα του...Εγώ μέσα στη φυλακή πώς θα ζήσω; Μου δίνει η Πρόνοια κανένα επίδομα και δεν το ξέρω; Το γνωρίζω ότι και από πείνα ακόμη θέλουν κάποιοι να πεθάνω. Τώρα, για την απαγωγή Παναγόπουλου θα τα πούμε στην πορεία ό,τι έχω να πω...».

Ο δεύτερος κατά σειρά στην ιεραρχία της σπείρας, σύμφωνα με τη δικογραφία, Γιάννης Σκαφτούρος, δηλώνει κατηγορηματικά αθώος.

«Είναι πλεκτάνη, με κατηγορούν άδικα, δεν συμμετείχα με κανέναν τρόπο στην απαγωγή του κ. Παναγόπουλου, ούτε σε καμία άλλη εγκληματική πράξη. Το μόνο μου λάθος ήταν ότι μιλούσα στο τηλέφωνο με κάποιους από τους συγκατηγορούμενους μου. Σε αυτές τις συνομιλίες ποτέ δεν έδωσα εντολές σε κανέναν για το σχέδιο απαγωγής του κ. Παναγόπουλου ή για οποιοδήποτε άλλο σχέδιο παράνομης πράξης».

Όταν ο δημοσιογράφος επισημαίνει ότι μιλούσε και με τον Βλαστό, ο Γ. Σκαφτούρος απαντάει: «Και κάθε φορά που θα έχω τη δυνατότητα να μιλάω στο τηλέφωνο θα με κατηγορούν; Θα μου φορτώνουν όποιο έγκλημα δεν έχει δράστη; Δεν είναι δυνατόν χωρίς κανένα στοιχείο σε βάρος μου, μόνο και μόνο επειδή με ξέρουν ορισμένοι που απασχολούν τη δικαιοσύνη...».

Τέλος, αναφέρει ότι: «Είμαι σίγουρος ότι στο τέλος η Δικαιοσύνη θα με απαλλάξει και πάλι από τις ψεύτικες κατηγορίες εναντίον μου, όπως έχει γίνει πολλές φορές παλιότερα και σε άλλες υποθέσεις...».

ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

ΠΡΕΖΑ TV
11-7-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: