Τρίτη, Νοεμβρίου 17, 2009

ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ...ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΘΕΡΜΟ ΒΡΑΔΥ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΟΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ...ΕΠΕΣΕ ΤΟ ATHENS INDYMEDIA...

Στα Εξαρχεια μεταφερεται αυτη τη στιγμη η μεγαλυτερη δυναμη της Ελληνικης Αστυνομιας,η οποια σημερα το απογευμα εχει δωσει ρεσιταλ τρομοκρατιας,προσπαθωντας με αυτο το τροπο να σπασει τον τσαμπουκα των διαδηλωτων και να τρομοκρατησει οσους θελουν να κατεβουν στο κεντρο της Αθηνας.
Εαν συνεχιστει ετσι η κατασταση κατι μας λεει πως αναμενεται πολυ θερμο βραδυ.

Πεσμενο και το Athens Indymedia εδω και λιγη ωρα.

ΠΡΕΖΑ TV
17-11-2009

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

καλη φαση.

εχουν χεστει πανω τους για αλλη μια ακομα φορα οι θασυδειλοι απλυτοι.

χααχαχαχαχαχ

πισω ολοι στην εκαλη.

Ανώνυμος είπε...

Καλέ, έλα!
έτοιμη η γλαρόσουπα.
Είμαι εγώ,
που τη μαγείρεψα για σένα,
με μια πανάρχαια συνταγή,
που χάνεται στα βάθη των αιώνων.
Είμαι εγώ ο σιτιστής.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, ο φασίστας. Είμαι εγώ, η γκόμενα του Παττακού. Είμαι εγώ, που το παίζω Ελληνάρας αλλά αν με κοιτούσαν οι αρχαίοι πρόγονοι, που τόσο πολύ επικαλούμαι το όνομά τους, θα ντρέποταν. Είμαι εγώ, ο καθυστερημένος.
Άντε πια με τους σκατοφασίστες. Μας τα ζάλισαν.
Παιδιά τσεκάρετε και το http://aristeriapati.blogspot.com/ Είναι ένα φασιστοδεξιοsite. Για χοντρα μπουνίδια. Τολμά να λέει και για τον αδικοχαμένο Αλέξη...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΔΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΓΚΕΒΑΡΑ ΦΡΑΓΚΑΤΟΣ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΟΡΚΟΝΕΑΣ.
ΤΩΡΑ ΑΝΤΕ ΝΑΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ ΜΗΝ ΦΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΡΚΟΝΕΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΛΑΙΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥΣΤΑΚΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Βρε καθυστερημένοι φασίστες. Τί δουλειά έχετε εδώ; Τί κάθεστε και σχολιάζετε; Άμα δεν σας αρέσουν αυτά που γράφει το prezatv πολύ απλά μην το διαβάζετε. Δεν είναι για εσάς, περιέχει πολλές δύσκολες λέξεις. Αλλά φαίνεται σας αρέσει να τραβάτε μαλακία γράφοντας comments και περιμένοντας μετά να σας απαντήσουν. Μουνόπανα. Πηγαίνετε ψοφήστε όλοι σας και μην μας βρωμίζετε άλλο. Μαλάκες. Που βρίζετε το νεκρό 16χρονο παιδί. Κάντε μας την χάρη και άντε στο διάολο.

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τον Κορκονέα... μήπως έχεις κανένα ψυχολογικό πρόβλημα και τον αναφέρεις συνεχώς; Μήπως τον έχεις ερωτευτεί; Μήπως περνάς τα βράδυα σου χαϊδεύοντας την φωτογραφία του και παίζοντάς τον; Ε φασιστάκο; Μήπως;

Ανώνυμος είπε...

θα λυπησω καποιους συνανθρωπους μας το ξερω αλλα ο κορκονεας εχει αλλαξει ηδη σεξουαλικη κατευθυνση εκαι που ειναι ,δυστυχως χωρις τη θεληση του..(ο πατακος πχ το εκανε με τη θεληση του)