Σάββατο, Νοεμβρίου 28, 2009

ΑΡΧΙΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΥΝΘΟ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΒΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟ 4 ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ...

Η υπόθεση της Αμαρύνθου έφτασε στα δικαστήρια. Την περασμένη Πέμπτη στο Κακουργιοδικείο Χαλκίδας ξεκίνησε, ύστερα από αλλεπάλληλες αναβολές, η δίκη του βιασμού. Οι έξι κατηγορούμενοι, τέσσερις για τον βιασμό και δύο για τη βιντεοσκόπηση, μαζί με τους γονείς τους, κάτοικοι της πόλης, αλλά και η κοπέλα που κατήγγειλε τον βιασμό μαζί με τη μητέρα της πέρασαν την πόρτα των δικαστηρίων νωρίς το πρωί.
Ούτε ένα βλέμμα δεν αντάλλαξαν κατηγορούμενοι και θύμα. Λίγο μετά τις 9 η πόρτα της αίθουσας άνοιξε και οι εμπλεκόμενοι της υπόθεσης
πήραν τις θέσεις τους.

Η υπόθεση που συγκλόνισε την Ελλάδα πριν από τρία χρόνια και για την οποία είχαν παρέμβει τόσο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας όσο και ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ξεκίνησε με την κατάθεση της 19χρονης -σήμερα- κοπέλας.

Η Ντ. Ντ. βρίσκεται με τη μητέρα της στη χώρα μας από το 1999, όταν ήταν 9 ετών. Οπως είπε στο δικαστήριο, «φίλους δεν είχα πολλούς και αυτό γιατί ήμουν από μικρή κλειστός χαρακτήρας και προτιμούσα να είμαι απομονωμένη από τα άλλα παιδιά.
Οταν μεγάλωσα, βοηθούσα οικονομικά το σπίτι μας,αφού μετά το σχολείο πήγαινα και εργαζόμουν σε μια ταβέρνα στην Αμάρυνθο.
Ημουν άριστη μαθήτρια, του 19 και του 20, και διάβαζα γιατί μου άρεσε αλλά και γιατί ήθελα να περάσω στο πανεπιστήμιο». Στις ερωτήσεις του δικαστηρίου για τους κατηγορουμένους η 19χρονη αποκάλυψε πως δεν είχε ιδιαίτερες σχέσεις μαζί τους, εκτός από τις τυπικές που έχουν οι μαθητές ενός Λυκείου. «Δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις με τους κατηγορουμένους. Είχα μονάχα μια φίλη που της μιλούσα και στην οποία είχα πει ότι συμπαθούσα αρκετά τον Τ. Αυτή ήταν και ο σύνδεσμός μου με την υπόλοιπη παρέα. Με είχε φέρει κοντά στον Τ., τον οποίο είχα ερωτευτεί. Από εκείνον γνώρισα και τους υπόλοιπους κατηγορουμένους, αλλά είχαμε μονάχα τυπικές σχέσεις μέχρι το περιστατικό».

Η 19χρονη περιέγραψε πώς έζησε τον βιασμό και πώς οι τέσσερις κατηγορούμενοι την κακοποίησαν σεξουαλικά παρά τη θέλησή της: «Ημουν στην αίθουσα με τον Τ. Μου ζήτησε ομαδικό σεξ. Πήγα να φύγω από την αίθουσα και τότε μπήκαν και οι άλλοι κατηγορούμενοι. Με άρπαξε ο Τ. από το χέρι και με κόλλησε στον τοίχο. Ορμήσανε όλοι πάνω μου, με χάιδευαν σε όλο μου το σώμα. Εγώ προσπαθούσα να αντιδράσω».

Η μαθήτρια ισχυρίστηκε ότι οι κατηγορούμενοι τη χτυπούσαν γιατί εκείνη αντιδρούσε και προσπαθούσε να ξεφύγει. «Με χτυπούσαν με σφαλιάρες. Κατόρθωσα και έφυγα κλαίγοντας. Εφυγα και πήγα στις τουαλέτες για να μείνω μόνη μου».
Σε αυτό το σημείο η 19χρονη περιέγραψε πώς την ακολούθησαν και στη συνέχεια τη βίασαν, ενώ επισήμανε πως μετά την πράξη τους γελούσαν με αυτό που είχαν διαπράξει.
«ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ. ΜΠΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΣΑ Ο Τ. ΜΕ ΕΙΔΕ ΠΟΥ ΕΚΛΑΙΓΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΗ. ΓΔΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ. ΜΕ ΠΙΕΣΕ ΚΙ ΕΓΩ ΥΠΕΚΥΨΑ. ΗΜΟΥΝ ΠΙΑ ΣΑΝ ΝΕΚΡΗ».
Η κατάθεση της κοπέλας από τη Βουλγαρία προκάλεσε αίσθηση στο δικαστήριο. Η 19χρονη συνέχισε να εξιστορεί τη σκηνή του βιασμού της.
«Στη συνέχεια μπήκαν ένας-ένας και οι άλλοι τρεις κατηγορούμενοι.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ. ΕΙΧΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑ. ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΣΥΡΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΙΠΤΗΡΑ, Ο Τ. ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ, Ο Μ. ΚΑΙ Ο Κ. ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ Ο Κ. ΜΕ ΒΙΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΕ. ΜΕΤΑ ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ».

Στη συνέχεια η κοπέλα κατέθεσε ότι μετά την καταγγελία και την έκταση που πήρε η είδηση η ίδια με τη μητέρα της αναγκάστηκαν να φύγουν από την Αμάρυνθο, καθώς όλοι ήταν καχύποπτοι και δεν τους ήθελαν. Η 19χρονη, μάλιστα, έριξε αρκετό βάρος στη ρατσιστική, όπως είπε η ίδια, διάθεση των κατοίκων,οι οποίοι δεν πίστευαν ότι τα τέσσερα παιδιά βίασαν μια μαθήτρια από τη Βουλγαρία.
«Μετά το περιστατικό φύγαμε με τη μητέρα μου και μετακομίσαμε στην Αθήνα. Εκεί σπούδασα με υποτροφία σε ιδιωτικό σχολείο. Αν και τον πρώτο καιρό είχα μια κάμψη και δεν πήγαινα πολύ καλά στα μαθήματα, στη συνέχεια έβαλα τα δυνατά μου και έγινα πάλι αριστούχος. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι η ρατσιστική διάθεση των κατοίκων της Αμαρύνθου απέναντι στο πρόσωπό μου είχε φανεί από τότε που ήμουν στο Δημοτικό. Τότε, αν και ήμουν άριστη μαθήτρια και είχα επιλεγεί για σημαιοφόρος του σχολείου, με παρέμβαση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, δεν έκανα παρέλαση

ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΣΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ...ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ Η ΑΚΡΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ.

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΟΤΑΝ ΒΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ,ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΊ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ...ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
28-11-2009


Βασιλης Γουλας-Πρωτο Θεμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: