Κυριακή, Νοεμβρίου 15, 2009

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ...ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ...

Η ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ...Ή ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ.

Ο τρόπος συγκρότησης και λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ έχει φτάσει στα όρια του, καθώς «συζητά εδώ και καιρό περισσότερο τα εσωτερικά του παρά οργανώνει την εξωστρεφή του δράση», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής επιτροπής του Συνασπισμού. Ο πρόεδρος του ΣΥΝ προανήγγειλε την έναρξη διαλόγου για τη μετεξέλιξη του σχήματος, ενώ απάντησε και στην πρόσκληση Παπανδρέου για συνεργασία στο ασφαλιστικό, λέγοντας ότι εκείνος που οφείλει να τοποθετηθεί είναι η κυβέρνηση.
Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε ότι το σχήμα παρολίγο να διαλυθεί δύο φορές. Εμφανίστηκε ιδιαίτερα αιχμηρός απέναντι σε όσους ζητούσαν προεκλογικά την "απορρόφηση" του ΣΥΝ από τον ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι "φτάσαμε στο σημείο, σε μια συμμαχία που εμείς συγκροτήσαμε για να υπερβούμε τον κατακερματισμό της αριστεράς, να τίθεται ως προαπαιτούμενο ο δικός μας κατακερματισμός".

"Προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να είμαι ο Πρόεδρος που κάθισε στα αυγά του μετά από ένα ανέλπιστα θετικό αποτέλεσμα και απλώς περίμενε να ξανασυμβεί το μοιραίο", υπογράμμισε, προαναγγέλοντας τη λήψη πρωτοβουλιών για την επανίδρυση, όπως είπε, της ριζοσπαστικής και ανανεωτικής αριστεράς.

Απαντώντας στον πρωθυπουργό και την πρόσκληση που απηύθυνε στον ΣΥΡΙΖΑ για το Ασφαλιστικό, ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριξε ότι η κυβέρνηση δεν έχει τοποθετηθεί επί της ουσίας για το ζήτημα. Την κάλεσε να απαντήσει τι θα γίνει με τους νόμους Σιούφα, Ρέππα και Πετραλιά, τι μέτρα θα λάβει για τη χρηματοδότηση των Ταμείων και αν θα υιοθετήσει τις επιταγές των Βρυξελλών για περικοπές και αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης. "Ας μας πει, λοιπόν, ο πρωθυπουργός τι σκοπεύει να κάνει. Και αν θέλει συζήτηση και διάλογο, ας τον οργανώσει και μάλιστα δημόσια", πρόσθεσε. Πρότεινε τη διεξαγωγή προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης στη βουλή ή ακόμη και δημόσιας τηλεοπτικής συζήτησης, σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών.

ΠΡΕΖΑ TV
15-11-2009

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to telos toy syriza erxetai edo kai kairo idi.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εχει λογο υπαρξης.
Πολυ συντομα ελπιζουμε να δουμε τους τιτλους τελους.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΚΟΚΑΚΗΔΕΣ ΛΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΚΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΘΑ ΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ....

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΡΥ ΤΑ ΠΕΡΙ ΓΚΕΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ

Ανώνυμος είπε...

Το τέλος του ΣΥΡΙΖΑ θα εξαρτηθεί από τα θελήματα και τις ανάγκες του Γιωργάκη Σόρος!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ?
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.