Δευτέρα, Δεκεμβρίου 07, 2009

ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΣΤΟ ΑΠΘ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΞΕΛΗΞΗ Η ΣΥΝΕΥΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ!!!



Οι μπατσοι της ομαδας Δ με το προσχημα του οτι καποιοι πεταγαν πετρες απο το Πανεπιστημιο προς τα εξω,μπηκαν μεσα στον Πανεπιστημιακο χωρο και πραγματοποιησαν συλληψεις,την ωρα μαλιστα που βρισκονταν σε εξελιξη και η συνελευση των φοιτητων...
Ολα τα παραπανω....παντα με τις ευλογιες του κοσμητορα,ο οποιος εχει δωσει το πρασινο φως ωστε οι μπατσοι να μπαινουν μεσα και να κανουν οτι γουσταρουν,σε περιπτωση που αισθανουν πως απειλουνται.

ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ 3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ....ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ.
ΓΙΑΤΙ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
7-12-2009


photos:fotpat

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μηοως το οτι κανενας πλεον δεν εχει προβλημα με την καταργηση του? λεω μηπως

Ανώνυμος είπε...

η μηπως εισαι εσυ μαλακας και γελειος?λεω μηπως..

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΗΠΙΑΤΕ ΒΡΩΜΥΛΟΙ ΛΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΜΕ ΣΠΕΡΜΑ.
ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

Πες εσυ ρε παπαρι 3:31 τι στο πουτσο σχεση εχεις με το ασυλο και τα πανεπιστημια, και εσυ και ολοι οι αμορφωτοι βρομιαρηδες που το κανατε τσιφλικι σας.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 3:36 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΡΑΣ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ?

Ανώνυμος είπε...

εγω απορω που δεν αντιδρα κανεις που πετουσατε πετρες απο το πανεπιστημιο.

για εξηγησε μας γιατι το κανατε αυτο?

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 3:40 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΡΑΣ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ KAI ΕΣΥ ΟΠΩς Ο 3:36?

ΑΝΤΕ ΑΓΑΜΗΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Γαμηθηκαμε με την αδερφη σου φιλε μην ανησυχεις

Ανώνυμος είπε...

σας μαντρωσαν μια χαρα.

αποδειχτηκε και παλι οτι οταν θελουν ειστε εντελως για τον πουτσο, σε 1 μερα σας εξολοθρευουν ολους και τους παρακαλατε κι απο πανω να σας δειξουν ελεος και ανθρωπια.

Ανώνυμος είπε...

προς 3:42
τι να γαμησεις βρε κακομοιρη που εχεις λειωσει να την παιζεις με τα γκλοπ των μπατσων που βλεπεις στην τηλεοραση

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ.
ΓΙΑΤΙ;;;;

Πώς δεν αντιδρά κανείς; Χαιρόμαστε. Και η χαρά ένα είδος αντίδρασης είναι.
Δεν είναι μόνο να τα σπας όλα αντίδραση.

Ανώνυμος είπε...

3:40 , 3:36 an den goustarete min mpainete re noumera edw....yparxei site gia to mouni tis manas sas kai kati fasistes san kai sas!!! ante isws prolavete tis gynaikes sas kai tis kores sas min gamithoun....skata ston tafo sas re mounia....i kalitera kathiste sto grafeiaki sas kai na pairnete pipes sto afentiko sas!!! opos kanete mia zwh roufianoi!!!!

Ανώνυμος είπε...

ακομα κανεις δεν απαντα γιατι πετουσανε πετρες?

αντε ντε, πειτε κατι

ουτε φασιστας ουτε μπατσος ειμαα, περιμενω μια απαντηση σοβαρη αν υπαρχει κανεις αναρχικος εδω μεσα ανω των 18 εστω.

Ανώνυμος είπε...

3:50 μμ

αναρχοειδες κανε μια εξεταση για καρκινο καλου κακου.

οι ευχες μου συνηθως πιανουν.., χωρις πλακα.

Ανώνυμος είπε...

@3:50

εσυ ρε τεράστιε επαναστάτη τι κανείς εδώ τέτοια ώρα;
Εγώ είμαι στο γραφείο κ παίρνω πιπες στο αφεντικό μου.....
ΕΣΥ δε μας είπες γιατί είσαι εδώ......

Ανώνυμος είπε...

πρεζα βγαλε τα σχόλια από το blog σου γενικά. Γράφε ότι θες κι όποιος θέλει ας σου στέλνει mail με τις απόψεις ή τις διαφωνίες του. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε ένα κάρο αηδίες και ξεράσματα από ανεγκέφαλους, αμόρφωτους και ηλίθιους ανθρώπους. Στο τέλος μόνο οι φασίστες θα σε διαβάζουνε για να σε βρίζουνε όχι για κανένα άλλο λόγο. Ειδικά όταν υπάρχουν άλλα αξιόλογα blog και sites που δεν φιλοξενούν χυδαία, σεξιστικά προσβλητικά, ανυπόστατα σχόλια και πράγματα που θίγουν την μνήμη των νεκρών

Ανώνυμος είπε...

petres, mpatsoi, dakrugona, anarxikoi, xalaroste me vlakies metaksu sas, to asulo einai pano apo ola auta, den uparxei kamia dikaiologia oute gia kataxrisi kai pano apo ola oute gia katapatisi, kapoioi tin ponane tin sxoli tous kai to asulo, prosopikes diafores einai polu mikres gia auto to thema ksupniste ligo

Ανώνυμος είπε...

προς 3:54

εχεις παρει το χαρισμα απο την μανα σου.και αυτη ευχεται παρτουζες και τις εχει

Ανώνυμος είπε...

3:54 , xaxaxaxaxax eisai poly grafikos....axxaxaxaxaxaxax mipos eisai i pagiataki???? les kai zwdia...xaxaxaxaxaxaxxa poso geloioi eiste.....xaxaxxaxaxa........oson afora ton 3:56 egw extes eimoun stous dromous!!! kai simera to prwi!!! esy mallon den exeis palepsei pote stin zwh sou gia to otidipote.....wraia pragmata mathaineis sta paidia sou...na einai kotes kai royfianoi!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

@3:57

δλδ για να καταλάβω, θιγουμε εμείς οι φασιστες τη μνήμη του δολοφονημενου Αλεξανδρου κ δεν θιγετε εσείς τη μνήμη των χιλιάδων νεκρών Ελληνων στο πέρασμα του χρόνου για την ελευθερία αυτού του τόπου καίγοντας το εθνικό μας σύμβολο;
Απάντησε μου σε παρακαλώ γιατί θα τρελαθω.....

Ανώνυμος είπε...

pros 4:05
kai egw eimai antithetos me to kapsimo tis simaias file mou...alla tin exoun kantatisei koloxarto!!! OI SAPIOI pou mas kyvernane!!! auto to katalavaineis i nomizeis oti ola einai entaksei stin xwra kai den milaw kommatika , xestika gia ta kommata ola , tin exoun kanei ena aperanto mpourdelo....se ligo tha pairneis syntaksi otan pethaneis....kai pros apofygh pareksigisewn den anikw se komma kai oute se kapoia parakratiki organvsh.,,,aganaktismenos ellinas eimai!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

@@ Είχαμε την 17η Νοεμβρίου σαν ευκαιρία για να πέφτει ξύλο.
@@ Τώρα έχουμε και το μνημόσυνο του Γρηγορόπουλου σαν νέα ευκαιρία.
@@ «Ευκαιρίες», όχι αιτίες.
@@ Οι δικτάτορες πήγαν φυλακή. Ωστόσο τρεις και βάλε δεκαετίες μετά οι μάχες στους δρόμους της πόλης συνεχίζονται.
@@ Ο Κορκονέας από την σφαίρα του οποίου έπεσε νεκρός ο Γρηγορόπουλος είναι προφυλακισμένος και αναμένει την δίκη του.
@@ Κι όμως τα πλακώματα συνεχίζονται. Ωραίος τρόπος να τιμούμε την μνήμη των νεκρών.
@@ Αλήθεια, πως μας ξέφυγε η 28η Οκτωβρίου και...

η 25η Μαρτίου; Τόσες χιλιάδες νεκροί υπήρξαν τότε. Γιατί να μην πηγαίνουμε να σπάμε τις πρεσβείες Γερμανίας, Ιταλίας, Τουρκίας;
@@ Το θέμα είναι ένα. Ποιος υποκινεί τα επεισόδια; Ποιος έχει κέρδος; Γιατί μην μου πει κανείς ότι τα 16χρονα έχουν πολιτική συνείδηση, μνήμη ή οτιδήποτε άλλο. Υπήρξα κι εγώ 16 χρονών, υπήρξα κι εγώ ανήσυχο νιάτο. Θυμάμαι πως είναι να έχεις συσσωρευμένη ενέργεια και να ψάχνεις τρόπους για να την βγάλεις. Το θέμα είναι ποιοι εκμεταλλεύονται τις ορμές της εφηβείας ή την μαλακία κάποιων μεγαλύτερων.
@@ Ποιοι είναι αυτοί που καταφέρνουν να κάνουν τους λύκους κα κινούνται σαν ένα κοπάδι πρόβατα;
@@ Μην μου πείτε πως δεν τους ξέρουν.

Ανώνυμος είπε...

δεν μετραει το ιδιο μια ζωη με ενα κομματι πανι, που στο φιναλε οι μονοι που πεθαναν γι αυτο και εισαι εσυ ελευθερος σημερα ηταν οικομμουνιστες και σιγουρα οχι οι φασιστες και οι απογονοι τους

Ανώνυμος είπε...

@4:05

Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο μέσα στο μυαλό σου φίλε μου, εάν έχεις βαφτίσει το πλιάτσικο , αγώνα τότε θα πρέπει να σε ενημερώσω ότι κανεις ένα τεράστιο λάθος.
αυτό που γίνεται αυτές τις μέρες είναι ΚΑΘΑΡΟ πλιάτσικο.
Όσο για το συμπερας α που εβγαλες από το καθαρά ειρωνικό σχόλιο που έκανα(ότι δλδ δεν πάλεψαν για τπτ στη ζωή μου) θα σου απαντήσω κ εγώ με τη σειρά μου με ενα συμπέρασμα,
απ'οτι κατάλαβα δεν έχεις βαρεσει μια ώρα δουλειάς στη ζωή σου οπότε κ δεν ξέρεις πως είναι να χανεις κάτι για το οποίο ίδρωσες πραγματικά, εύχομαι τα δικά σου παιδιά να μην βγουν σαν εσένα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ 4:10, το τελευταίο επιχείρημα έχω βαρεθεί να το ακούω, ότι και καλά επειδή ανάμεσα σε αυτούς που μας κυβερνάνε υπάρχουν και λαμόγια, είναι εντάξει αν κάνουμε κι εμείς το ίδιο.
Μήπως αν συνέλθουμε εμείς και γίνουμε έντιμοι άνθρωποι, θα πάψουμε να εκλέγουμε τα λαμόγια;
Όσο γιά τα κόμματα έχεις δίκιο. Στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει την πολιτικοποίηση με την κομματικοποίηση.

Ανώνυμος είπε...

Το ρωσόδουλον ΚΚΕ ευθυγραμμίσθη με το γερμανο-σοβιετικόν σύμφωνον Ρίμπεντροπ-Μολότωφ της 23 Αύγουστου 1939 και διεκήρυττε, ότι δεν πρέπει να πολεμήσωμεν κατά του Άξονος και κατηγορεί τον Μεταξά ότι... προετοιμάζει πόλεμον. Απίστευτον κι όμως αληθινόν. Παραθέτω τα αναμφισβήτητα κείμενα.
Κατ' αρχήν, η Κ.Ε. του ΚΚΕ εις Μανιφέστον της 20 Απριλίου 1940 («Ριζοσπάστης» 2 Μαΐου 1940) διεκήρυξε:
«Το πέρασμα της βασιλομεταξικής δικτατορίας στην υπηρεσία των αγγλογάλλων, συντελούμενον μέσα στις συνθήκες της έντασης των σχέσεων τους με την Ιταλίαν, σημαίνει -ούτε λίγο ούτε πολύ- πρόσκληση προς τους ιμπεριαλιστές να βγάλουν τα μάτια τους πάνω στα ελληνικά εδάφη και εξουσιοδότηση τους να μην αφήσουν πέτρα πάνω στην άλλη, στην δυστυχισμένη πατρίδα μας» (όρα εις έκδοσιν Κ.Ε. του ΚΚΕ με τίτλον: «Το ΚΚΕ από το 1918 ως το 1931», τόμ. Α' «Το ΚΚΕ από το 1918 ως το 1926» εις παράρτημα κειμένων της περιόδου 1932-1941, σελ. 498).
Το ΚΚΕ την 30ην Απριλίου 1940 κυκλοφορεί προκήρυξιν προς τον Ελληνικόν Λαόν, όπου έλεγε τα ακόλουθα:
«Ο πόλεμος, όπου η δικτατορία ετοιμάζεται να σκοτώσει τα παιδιά σου, να φέρει τον θάνατον στα γυναικόπαιδα και την καταστροφή και τον αφανισμό σ' ολόκληρη τη χώρα, δεν είναι αγώνας για την πατρίδα μας... Ο πόλεμος που ετοιμάζει η δικτατορία θα μας οδηγήσει στη μοίρα του Πολωνικού λαού. Η δικτατορία κατεβαίνει στον πόλεμο αυτό με μοναδικό «σύμμαχο» την ιμπεριαλιστικήν Αγγλία» (ένθ. άνωτ. σελ. 507-508).
Κι όταν μας επετέθησαν οι Ιταλοί, η Κ.Ε. του ΚΚΕ εξέδωσε Μανιφέστο (7 Δεκεμβρίου 1940) όπου διεκήρυττε τα έξης:
«Ο πόλεμος αυτός που προκλήθηκε από τη βασιλομεταξική σπείρα, που διατάχτηκε από τους εγγλέζους ιμπεριαλιστές, δεν μπορεί να έχει την παραμικρή σχέση με την υπεράσπιση της πατρίδος μας. Ούτε είναι βέβαια «πόλεμος κατά του φασισμού», όπως δήλωσε κυνικά ο αρχιφασίστας Μεταξάς, ο δήμιος του λαού μας. Μα ούτε και πόλεμος για την απελευθέρωση των ελληνικών μειονοτήτων της Αλβανίας άπ' το ζυγό του ιταλικού φασισμού και της Αλβανικής αστοτσιφλικάδικης κλίκας, γι' αυτό ο πόλεμος αυτός δεν μπορεί νάχει καμμιά σχέση με την ελευθερία» (ένθ. άνωτ. σ. 509-510).
Αν δεν υπήρχαν τα έγγραφα, που προέρχονται αποκλειστικώς εκ κομμουνιστικών πηγών ουδείς θα επίστευε, ότι ήτο δυνατόν να γραφούν τέτοιαι προδοσίαι.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως παίζεις το πουλάκι σου μήπως;

Άσυλο μόνο στα μπουρδελοσπιτα σας.

Ανώνυμος είπε...

4:18, παίρνω αφορμή από το δικό σου σχόλιο γιά να προτείνω ότι, ας λέμε ό,τι θέλουμε μεταξύ μας εδωμέσα, αλλά δείχνει πολύ χαμηλό επίπεδο να ανακατεύουμε τα παιδιά των άλλων.

Ανώνυμος είπε...

προσ 4:19

ποια ηταν τα θυματα των γερμανων?
οι ραλληδες οι χιτες οι μπουρανταδες οι σουρληδες ο τσαους κοσμας κ.α.?

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΕ ΖΑΓΑΡΙΑ ΤΙ ΗΤΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ. ΤΡΕΧΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗΤΕ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΙ,ΦΑΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ,ΣΦΥΡΑΤΕ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΜΑ ΠΟΙΑ ΠΟΥΤΣΑ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΤΡΕΧΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΚΑΜΜΑΤΟ,ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΚΛΑΜΕΝΑ ΜΟΥΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ.
ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ,
Η ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ Η ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ.
ΕΖΡΑ ΠΑΟΥΝΤ

Ανώνυμος είπε...

@4:10

συμφωνώ με το μεγαλύτερο μέρος του post αλλά ο φίλος λίγο παρακάτω με πρόλαβε, ταπεινή μου άποψη είναι ότι θα πρέπει πρώτα όλοι εμείς σα λαός να αλλάξουμε νοοτροπία, να μην είμαστε εμείς σαπιοι κ μετά θα ακολουθήσει κ το πολιτικό σύστημα.
Όταν όμως ο απλός Έλληνας πολίτης τρώει κλήση για παράνομο παρκάρισμα λ.χ. Κ σηκώνει το τηλ κ πέφτουν σήματα να σβήσει η κλήση δε νομίζεις ότι τροφοδοτεί το ίδιο σύστημα;

Ανώνυμος είπε...

@ 4:18
koita den mporeis na ksereis an exw doulepsei stin zwh mou. exasa ta panta apo mia gamimeni trapeza pou xreiastike na parw ena mpoyrdelodaneio gia na swsw ton patera mou....katalaves....kai to mono pou eixa zitisei itan 3 mines dioria na mporousa na ekana tin eksoflisi....kai den mou tin edwsan ....kai oudepote stin zwh mou den pira tipota apo pouthena....den eimai kleftis oute malakas....kai episis eimai antithetos se ola auta me ta magazia....den me aforoun ta magazia....autoi pou me kopo kanan ena magazi....oi megalokarxaries pou xrwstane disekatomyria stis trapezes den tous peirazoun kai emena gia 3000 xiliarika mas vgalan eksw apo to spiti....katalaves twra???giati tosi aganaktisi??? kalo sou vrady

Ανώνυμος είπε...

4:28, ελπίζω ολόψυχα να κατάφερες να σώσεις τον πατέρα σου.

Ανώνυμος είπε...

''Όταν όμως ο απλός Έλληνας πολίτης τρώει κλήση για παράνομο παρκάρισμα λ.χ. Κ σηκώνει το τηλ κ πέφτουν σήματα να σβήσει η κλήση δε νομίζεις ότι τροφοδοτεί το ίδιο σύστημα;''
Γειά σου ρε φίλε 4:28. Αυτό έλεγα παραπάνω κι εγώ.

Ανώνυμος είπε...

@ 4:33
eyxaristw re file, kai pisteuw den to les eirwnika.an kai o pateras mou einai me 2 egkefalika....den eimai ksanthopoulos alla pisteuw oti yparxoun kai alloi san kai emena , aganaktismenoi....den m'aresei na me lypountai.egw tous lypamai gia to pos katantisan.... @4:34 kai egw symfwnw apolyta me ta legomena sou....

Ανώνυμος είπε...

@ Ανωνυμος 4:19


Που βρισκεις την προδοσια σε αυτο για να καταλαβω; Περιγραφει ξεκαθαρα τους υποκινητες του πολεμου. Οσον αναφορα το "περιβοητο" συμφωνο μη επιθεσεως θα επρεπε τουλαχιστον για λογους ακεραιοτητας των γραφομενων σου να επισημανεις, οτι δεν ειχε καμια σημασια παρα μονο πιστωση χρονου στη Σοβιετικη Ενωση για να προετοιμασθει για τον επερχομενο πολεμο. Γιατι ομως δεν αναφερεις οτι οταν οι πολιτικοι κρατουμενοι (αριστεροι) ζητουσαν (απο τη δικτατορια Μεταξα) να απελευθερωθουν για να πολεμησουν στο μετωπο κατα των ιταλογερμανων δεν εγινε δεκτο παρα μονο εκτελουνταν ή/και εξοριζονταν; Για πες μας για τον Ραλλη και τους γερμανοτσολιαδες, τους αστομαυραγοριτες, και ποιοι ηταν στην πλειονοτητα οι αντιστασιακοι;
Που σκατα ηταν το παλατι, ο "γερος τσι δημοκρατιας" Παπανδρεου, και ολοι οι μπουρζουαδες πολιτικοι και αστοι της τοτε εποχης; Μηπως βολεμενοι μακρια εκει... περα στα περα μερη;

[Απο τοτε κραταει η προδοσια της αστοκρατιας]
Ααα... και αφου εχεις την ευχερια να "την ψαχνεις" με τα ντοκουμεντα και τα εγγραφα, να μας πεις για τη σταση των αριστερων (ΣΕΚΕ) κατα τη διαρκεια του ιμπεριαλιστικου πολεμου της μικρασιας και του προδοτη Βενιζελου που οδηγησε στο θανατο χιλιαδων ελληνων και στον αφελληνισμο ολης της μικρας ασιας.
Για πες μας τι ελεγε το "δεξι του χερι" -διορισμενος ελληνας αρμοστης
στη Σμυρνη- για τους εκει ελληνες;
Μηπως οι αριστεροι ηταν οι μονοι που καλουσαν τον λαο στο να μην πολεμησει στον πολεμο (με συλλαλητηρια και μαζικες κινητοποιησεις οι οποιες μονο αναιμακτες δεν ηταν) που η εγχωρια αριστοκρατια/αστοκρατια και συμμαχοι αποικιοκρατες ιμπεριαλιστες ειχαν συμφερον να διεξαγουν;

Μπορω και εγω να σου παραθεσω κειμενα εαν θες και οχι μονο του ριζοσπαστη.

Υ.Γ.Tην καλησπερα μου στον κολλητο σου, τον Πλευρη...

Ανώνυμος είπε...

4:43, αλίμονο, και βέβαια δεν μιλούσα ειρωνικά όταν έλεγα γιά τον πατέρα σου. Σιδερένιος να είναι ο άνθρωπος.