Παρασκευή, Ιανουαρίου 29, 2010

ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ...

Παράνομες δοσοληψίες και δωροδοκίες των γιατρών που εργάζονται στο ΕΣΥ, καθώς και πλήθος άλλων παρανομιών που σχετίζονται με προμήθειες, παράνομες γνωματεύσεις και συνταγογραφήσεις αναφέρονται μεταξύ άλλων στην πολυσέλιδη έκθεση του σώματος επιθεωρητών του υπουργείου Υγείας που δόθηκε στη δημοσιότητα αργά το βράδυ της Πέμπτης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η λειτουργία ιδιωτικών ιατρείων που διατηρούσαν γιατροί μέσα σε δύο μεγάλα νοσοκομεία της χώρας προκειμένου να εξυπηρετούν τους δικούς τους ασθενείς(!), ενώ σε άλλη περίπτωση ιδιώτης γιατρός συνελήφθη κι παραπέμφθηκε στη δικαιοσύνη αφού αντί για φάρμακα στην ουσία συνταγογραφούσε ναρκωτικά...
Επιπλέον, γιατροί που συνεργάζονταν με τον ΟΠΑΔ (Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων του Δημοσίου) αλλά και υπάλληλοι του ταμείου καλούνται να επιστρέψουν 800 χιλιάδες ευρώ για παράνομες συνταγογραφήσεις.

ΠΡΕΖΑ TV
29-1-2010

1 σχόλιο:

elefterifoni είπε...

Και μήπως θα βγει άκρη με όλους αυτούς τους αδίστακτους γιατρούς;
Μακάρι αλλά είναι βρωμικο κύκλωμα.
Εγώ ταλαιπωρούμαι 2 μήνες από τον ιό
της γρίπης Η1 Ν1 με βγάλανε από μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο για να
βάλουνε μέσα ασθενείς που είχανε τους
γιατρούς τους,με ελλειπείς εξετάσεις
1 μαγνητική που έκανα μου την έχασαν,και μάλιστα την είχα πληρώσει 71 ευρω,τσάμπα τα λεφτά μου....
Έκανα εξετάσεις μέσω του ικα,και μου
βρήκαν μυοπάθεια,το ΙΚΑ με στέλνει
πάλι σε νοσοκομείο,αλλά σε ένα που
πήγα δεν υπήρχαν κρεββάτια.
Και έτσι διάγνωση δεν έχω,για το
τι μυοπάθεια έχω,και πως θα το αντιμετωπίσω....
Άρρωστη ακόμα και περιμένω.....
Στην διαθεσή σας για περισσοτερα
στοιχεία.