Πέμπτη, Ιανουαρίου 28, 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ...

Οι τραγικές ελλείψεις σε υποδομές και υπηρεσίες ειδικής εκπαίδευσης στην χώρα μας, οδηγούν χιλιάδες γονιούς παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα όρια της απόγνωσης. Η επιστολή που ευθύς παρακάτω αυτούσια δημοσιεύουμε του Θεσσαλονικιού πατέρα Ιάκωβου Π. προς την υπουργό παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, συνιστά ατόφια απόδειξη των ακραίων γονεϊκών συναισθημάτων. Στάλθηκε στις 13 Νοεμβρίου 2009, ενώ ουδέποτε μέχρι σήμερα απαντήθηκε...

“ Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ
Παίρνω το θάρρος να απευθυνθώ απευθείας σε σας, επειδή μέχρι σήμερα δεν στάθηκε δυνατόν να λυθεί το πρόβλημα του παιδιού μου. Το παιδί μου Π. Γεώργιος-Αλέξανδρος είναι μαθητής τρίτης τάξης 37 Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης και έχει πρόβλημα όρασης. Στην πρώτη τάξη έστω και καθυστερημένα είχε δασκάλα Παράλληλης Στήριξης, στην δεύτερη τάξη και παρά το γεγονός ότι έχει εγκριθεί η παράλληλη στήριξη από την Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, δεν είχε ολόκληρη σχολική χρονιά δάσκαλο Ειδικής Αγωγής με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να υποστηρίξω το παιδί με διδασκαλία εντός σπιτιού με δικά μου έξοδα. Όμως παρά το γεγονός αυτό, το παιδί δεν μπόρεσε να καλύψει την σχολική ύλη και οι ελλείψεις του από την περσινή σχολική χρονιά που είναι τεράστιες.

Καταλαβαίνω ότι φέτος τις αιτήσεις για παράλληλη στήριξη μπορούσαμε να καταθέσουμε μέχρι 20/10/2009 και ότι μεσολάβησαν οι εκλογές. Όμως τώρα κοντεύουνε τα Χριστούγεννα και για το παιδί μου ουσιαστικά δεν έχει αρχίσει ακόμα η σχολική χρονιά και αντί να καλύψει τις ελλείψεις από τον χαμένο χρόνο αποκτά καινούργιες. Αδυνατώ να πιστέψω ότι στον εικοστό πρώτο αιώνα σε μια ευρωπαϊκή χώρα το παιδί μου πρέπει να μείνει αμόρφωτο μόνο και μόνο επειδή έχει προβλήματα όρασης και παρά το γεγονός ότι όλες οι ισχύουσες νομοθεσίες είναι υπέρ του. Η αίτηση μου εδώ και δυο μήνες είναι στάσιμη στο γραφείο Ειδικής Αγωγής στην κ. Βαρβαρουση. Θα σας παρακαλούσα λοιπόν με την ευαισθησία που σας διακρίνει να δώσετε ένα αίσιο τέλος σε αυτήν την ιστορία που βιώνει το παιδί μου και μαζί με αυτό και η οικογένεια μου εγκρίνοντας την παράλληλη στήριξη όσο γίνεται το συντομότερο. Πιστεύω πως θα ανταποκριθείτε σύντομα και θετικά.”

Tα είπαμε σχετικά με την ανταπόκριση. Τρίμηνο κοντεύει να περάσει από τότε που εστάλη η επιστολή και από πλευράς υπουργείου ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: