Δευτέρα, Ιανουαρίου 18, 2010

ΒΑΖΟΥΝ GPS ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΨΥΧΑΚΙΑ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ...

Με GPS, για να εντοπίζονται άμεσα σε περίπτωση κινδύνου τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης, και με ένα button δίπλα στο τιμόνι ή κάτω στα πόδια, με το πάτημα του οποίου ενεργοποιείται η ανοιχτή ακρόαση, άρχισε η υλοποίηση των μέτρων αυτοπροστασίας των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί στη Θεσσαλονίκη μετά τις επανειλημμένες επιθέσεις εναντίον τους.

Είναι τέτοια η ανησυχία των αυτοκινητιστών, που ορισμένοι αποδίδουν σε αυτό την αυξητική τάση στις αγοραπωλησίες των αδειών ταξί.
Τα μέτρα αυτοπροστασίας που περιγράφηκαν ανωτέρω εφαρμόζονται ήδη πιλοτικά σε τρία-τέσσερα αυτοκίνητα από κάθε εταιρεία ραδιοταξί στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ραδιοταξί Mercedes Ανανία Παπαδάκη τα ίδια μέτρα αναμένεται να εφαρμοστούν έως το τέλος του μήνα και στα 1.700 ραδιοταξί της Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα σήμερα συνεδριάζουν οι τρεις τεχνικές επιτροπές του Σωματείου Οδηγών Ταξί Βορείου Ελλάδος, οι οποίες θα αναζητήσουν τα καλύτερα και πλέον σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα που μπορούν να μπουν στα ταξί για την αποτελεσματικότερη προστασία των οδηγών. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Σωματείου των Οδηγών Δημήτρη Καρατάκη εκτός από το σύστημα ανοιχτής ακρόασης και εντοπισμού υπάρχουν σκέψεις να τοποθετηθούν κάμερες αλλά και διαχωριστικό ανάμεσα στη θέση του οδηγού και τα πίσω καθίσματα. Ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Παπαδάκη το μέτρο αυτό δύσκολα εφαρμόζεται στην Ελλάδα, επειδή «τα ταξί εδώ δεν είναι υπερυψωμένα, όπως σε άλλες χώρες της Ευρώπης».
Έπειτα από μία δολοφονία και τέσσερις επιθέσεις με θύματα οδηγούς ταξί στη Θεσσαλονίκη σε διάστημα μόνο ενός μήνα ο φόβος και η αγανάκτηση των αυτοκινητιστών φουντώνουν. «Έχουμε ζητήσει επανειλημμένως από την πολιτεία να βοηθήσει στην προσπάθειά μας να προστατευτούμε, αλλά αδιαφορεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδάκης.
Επιπλέον η πώληση αδειών ταξί τον τελευταίο καιρό είναι αυξημένη, αν και από ορισμένους αποδίδεται στην ενδεχόμενη απελευθέρωση του επαγγέλματος, γεγονός που θα ρίξει τις τιμές. Παράλληλα δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που έχουν σταματήσει τις νυχτερινές βάρδιες και υπάρχουν και ορισμένοι που σκέφτονται να αλλάξουν επάγγελμα.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν περίπου 2.000 ταξί, εκ των οποίων τα 1.700 είναι ραδιοταξί.

ΠΡΕΖΑ TV
18-1-2010

Κατερινα Τσιμπου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ma pos na min ginontai epitheseis se taxitzides stin thessaloniki afou stin nixterini vardia sou pernoun osa theloun gia mikri apostasi kai einai kai para poli agenis kai poli tsampoukades oloi tous