Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010

ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΗΜΟΝΑ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥΣ

Τη συγκέντρωση ακροδεξιών αύριο το απόγευμα στην πλατεία Αμερικής με την ψευδεπίγραφη επωνυμία «Κίνηση πολιτών 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος», κατήγγειλαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου κάτοικοι της περιοχής.
Παράλληλα, οι εκπρόσωποι των κατοίκων εξέφρασαν την έντονη αντίδρασή τους για την απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, στη σύσκεψη που έχει συγκαλέσει για αύριο το πρωί με εκπροσώπους συλλόγων και Επιτροπών του κέντρου με θέμα την εγκληματικότητα, να προσκαλέσει και εκπροσώπους των ακροδεξιών Επιτροπών της περιοχής.
Οπως σημειώνεται σε ανακοίνωση που συνυπογράφουν οι οργανώσεις που εκπροσωπήθηκαν στη συνέντευξη, «η πρωτοεμφανιζόμενη "Κίνηση Πολιτών του 6ου διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων" επιχειρεί να αποκτήσει ψευδεπίγραφη νομιμοποίηση "εκπροσώπησης" των κατοίκων της γειτονιάς. Ξεπερνά τις πραγματικές αιτίες υποβάθμισης της περιοχής (συγκοινωνιακό, καθαριότητα, ανυπαρξία πρασίνου και ελεύθερων χώρων, ανεπάρκεια σχολικών αιθουσών, εγκληματικά κυκλώματα). Αποσιωπά τις σοβαρές ευθύνες του δήμου Αθηναίων για μια σειρά ζητήματα αρμοδιότητάς του (υπολειτουργία επί σειρά μηνών των τουαλετών της Πλ. Αμερικής, ανεπαρκής φωτισμός της πλατείας, πλημμελής καθαριότητα και αδιαφορία για σοβαρές εστίες μόλυνσης). Σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, που πλήττουν εργαζόμενους και μικροέμπορους, επιχειρεί να μεταθέσει όλα τα κακά που συμβαίνουν στις πλάτες των μεταναστών που τα τελευταία χρόνια κατοικούν στα πρώην ξενοίκιαστα διαμερίσματα των πολυκατοικιών της συνοικίας».

Οι Θανάσης Κούρκουλας, εκπρόσωπος της «Κίνησης Απελάστε το Ρατσισμό», η Μαρίνα Βήχου, μέλος της Κίνησης Κατοίκων 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος, η Λίνα Χρήστου, από το συντονιστικό του 6ου Διαμερίσματος στην «Ανοιχτή Πόλη», η Ελένη Ζωντήρα, μέλος της 6ης τοπικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, η Αρετή Αγραφιώτου, κάτοικος της περιοχής από τους Οικολόγους Πράσινους, ο Πέτρος Κωνσταντίνου, μέλος της «Επιτροπής κατά του Ρατσισμού και της Φασιστικής Απειλής» και ο Μιχάλης Υδραίος, κάτοικος της περιοχής από τον ΣΥΡΙΖΑ, τόνισαν ότι στην ανακοίνωση-κάλεσμα μίσους οι διοργανωτές της φερόμενης «Κίνησης» καταφέρονται κατά της Προεδρευομένης Δημοκρατίας, την οποία θεωρούν υπεύθυνη για «την πλήρη καταστροφή σε συνοικίες του 6ου διαμερίσματος και την απόγνωση των κατοίκων της». Συγχρόνως, κατηγορούν τους «κυβερνώντες» ότι «φαίνεται να έχουν σχεδιάσει την άλωση και την απώλεια της ελληνικής ταυτότητας» στην πλατεία Αμερικής, την Κυψέλη και τις περιοχές του 6ου διαμερίσματος.
Οπως καταγγέλθηκε στη συνέντευξη Τύπου, τη λεγόμενη «Κίνηση Πολιτών 6ου Διαμερίσματος» αποτελούν «αγανακτισμένοι» πολίτες από τον Αγιο Παντελεήμονα και Χρυσαυγίτες που είχαν συμμετάσχει στην πρόσφατη απόπειρα ματαίωσης ημερίδας, στην Παλαιά Βουλή, για την απόδοση υπηκοότητας στους μακροχρόνια διαμένοντες αλλοδαπούς στη χώρα και τα παιδιά τους.

Οι συμμετέχοντες τόνισαν την ανάγκη να ξεκινήσει διάλογος βάσης μεταξύ των κατοίκων της περιοχής και τους μετανάστες, προκειμένου να αποφευχθεί με κάθε τρόπο η βία. Την πρόταση επικροτεί, όμως σημειώθηκε, μεγάλο μέρος ευαισθητοποιημένων πολιτών από «το αριστερό ΠΑΣΟΚ μέχρι την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και τον αντιεξουσιαστικό χώρο».
Σε ό,τι αφορά ειδικά το ρόλο της Αστυνομίας σημειώθηκε: «Πιστεύουμε ότι αν η Αστυνομία τηρήσει απέναντι στους ακροδεξιούς τη στάση ανοχής και συγκάλυψης, που κράτησε στον Αγ. Παντελεήμονα επί μακρά περίοδο, είναι πολύ πιθανό να συμβούν σοβαρές βιαιοπραγίες. Εφιστούμε την προσοχή προς κάθε κατεύθυνση, πως αν αύριο υπάρξουν επιθέσεις κατά κατοίκων ή αλλοδαπών, την ευθύνη θα φέρει ακέραια το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη».

ΠΡΕΖΑ TV
23-2-2010

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαα!αν αυτοι ειναι κατοικοι αγιου παντελεημονα εγω τι ειμαι?μας δουλευετε?

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΧΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ!ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΙΚΥΛΕ!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι. Όποιος είναι αποτυχημένος, ανεπαρκής σε διαφόρους τομείς κτλ., τα βάζει με τους μετανάστες μήπως και ανέβει ψυχολογικά.

Ανώνυμος είπε...

Είναι τα ίδια άτομα που μένουν και στην πλατεία Αμερικής;χαχα

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΛΟΓΩ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΕΖΑ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΛΠ ΕΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΥΡΟΥΣ ΠΡΟΣ 50 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΛΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΒΟΡΕΙΑ Η ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ.
ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

ti kapnizeis re megale kai exeis katantisi etsi gia pes mas

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΡΕΙΠΙΟ ΟΧΙ ΧΑΣΙΣΙ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΔΕΣ ΤΟΥ 1,5 ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

«Αποτρόπαιο διπλό έγκλημα με θύματα μια κατάκοιτη ηλικιωμένη και την οικιακή βοηθό της το οποίο αποκαλύφθηκε χθες στην περιοχή της Θήβας. Τις δύο γυναίκες βρήκε δολοφονημένες στη μονοκατοικία που έμεναν ο γιος της ηλικιωμένης που πήγε να την επισκεφθεί και ειδοποίησε την Αστυνομία. Η 78χρονη βρέθηκε δολοφονημένη, με σημάδια στραγγαλισμού στο κρεβάτι της. Η 52χρονη οικιακή βοηθός της από τη Γεωργία βρέθηκε κατακρεουργημένη, με μαχαίρι, στην αυλή του σπιτιού. Ο δράστης της διπλής δολοφονίας όπως φαίνεται κυνήγησε την άτυχη γυναίκα όταν τον αντιλήφθηκε. Η υπόθεση περιπλέκεται, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπήρξαν ίχνη παραβίασης στην πόρτα του σπιτιού. Ο δράστης δεν αποκλείεται να ήταν γνωστός των θυμάτων και να τα αιφνιδίασε. Από την Αστυνομία γίνονται έρευνες για να βρεθούν κάποιοι αλλοδαποί εργαζόμενοι στο σπίτι. Όπως αναφέρει το ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Θήβας που ασχολούνται με την υπόθεση, αναζητούν έναν 23χρονο Πακιστανό που έμενε παλαιότερα στην περιοχή, προκειμένου να τον εξετάσουν αλλά μέχρι και αυτή την ώρα δεν έχει εντοπιστεί.»

Ανώνυμος είπε...

Άμεση εφαρμογή των νόμων για απέλαση όλων των λαθρομεταναστών, που οδηγούν τους Έλληνες στην ανεργία, αυξάνουν την εγκληματικότητα και οδηγούν τα ασφαλιστικά ταμεία στη χρεοκοπία. Απέλαση όλων των εγκληματιών, που με δικά του χρήματα συντηρεί ο Ελληνικός Λαός στα ασφυκτικά γεμάτα σωφρονιστικά καταστήματα. Δίωξη των εργοδοτών που απασχολούν παράνομα ξένους εργαζόμενους. Τα φτηνά εργατικά χέρια των ξένων και η παραοικονομία, εξυπηρετούν μόνο τα συμφέροντα των κεφαλαιοκρατών. Έξω τώρα όλοι οι λαθρομετανάστες. Ανάπτυξη των παραδοσιακών και δυναμικών τομέων της Ελληνικής Οικονομίας (γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία και σχετικές βιομηχανίες, τουρισμός, πολιτισμός). Προστασία των ανέργων, ταχύρυθμη επανένταξή τους στην παραγωγική διαδικασία. Επιδόματα και δουλειά με κοινωνική ευαισθησία. Η εργασία είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι κατοικοι ρε ΠΡΕΖΑ TV μας κανεις πλακα ??

Οι γνωστοι οπαδοι του Συριζα και της αναρχοκουκουλας (σαν και αυτους του Indymedia) απο που και ως που εγιναν τωρα μονιμοι κατοικοι του Αγιου Παντελεημονα ??

Ανώνυμος είπε...

ti psonia pou eiste oi ethnikistes re....hahahahaha...des ti egrapse to psonio pio panw...kai mono pou zeis me to egw sou eisai dustixismenos re.trava twra na kaneis to misos sou karkino sta egkefalika sou kutara psonismene anthrope

Ανώνυμος είπε...

ναι οι μετανάστες φτένε για την ανεργία...εγω δουλεύω οικοδομή με 2 αλβανούς και δεν νομίζω καποιος άλλος απο τους γνωστούς μου έλληνες να ήταν στην θέση τους..τα παλικάρια είναι μια χαρά και πολυ πιο εργατικά κι απο μενα.αντι να φτύνετε τις τράπεζες και τις πολυεθνικές που έχουν σακατέψει την ελλάδα και άλλες μικρες τετοιες χώρες τρώγεστε μεταξύ σας και οι άλλοι παίζουν μπάλα...χαχαχα...τι χαζοί που είστε ρε..καλα ρε τα λεφτά των ταμείων οι μεταχάστες τα κλεψανε?τα δάνεια που κλεινουν μέσα κόσμο καθε μήνα οιμετανάστες τα διαχειρίζοντε?τις επιδοτήσεις εδώ και τόσα χρόνια οι μετανάστες τις τρώνε??μήπως οι μετανάστες πηδάνε τις πουτάνες στην επαρχία??οι μετανάστες είναι φοροφυγάδες και κλέφτες της περιουσίας των άλλων?

δεν ξέρετε τι σας γίνεται και τι σας φταίει ρεεεεε

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΣΤ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΜΙΣΟΣ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

5.34 ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ!ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΟΡΝΕΙΑ....ΕΞΑΛΟΥ ΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ?ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ?ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ?ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΑΘΜΑ!ANTIFA ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΒΙΛΛΕΣ ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

ρε μας δουλευεις?αυτοι ηταν και στους 131 κατοικους του βοτανικου που μαχοντουσαν υπερ των κορμορανων!ψαξτε το!γηπεδο στην παναθα!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΑΡΙΝΑ ΒΗΧΟΥ STO GOOGLE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ ΠΑΝΤΟΥ ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ,ΚΑΤΟΙΚΟ 9 ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΚΑΜΙΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΡΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ!ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΡΟΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ?ΧΑΧΑΧΑΧΑ!ΣΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΝ ΤΣΥΡΙΖΟΥΛΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΑΝ ΠΟΥΤΣΟ Η ΑΓΑΜΗΤΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘΕΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.
ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΦΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΑΝΕ ΦΑΣΙΣΤΟΠΟΥΛΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα τώρα που μας είπες ότι υπογράφει και η Μαρίνα Βήχου μας έπεισες :)