Παρασκευή, Φεβρουαρίου 26, 2010

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ...

Πρόεδρος: (Αντζελίτα Παπαβασιλείου): Παρακαλώ μέχρι να βγει η απόφαση δεν έχουν την ιδιότητα του δολοφόνου.

Τζ. Τσαλικιάν: Και θα αποκαλέσω ηθικό δολοφόνο του παιδιού μου τον κ. Κούγια.

Πρόεδρος: Παρεκτρέπεστε, να ανακαλέσετε. Κάποια δημοσιεύματα στον Τύπο που φέρονται υπογεγραμμένα από εσάς δεν είχαν τιμητικό περιεχόμενο για τη σύνθεση του δικαστηρίου. Φέρεστε να αμφισβητείτε το δικαστήριο πριν δώσει δείγματα γραφής. Πρέπει να σας θεωρήσω ηθικό συκοφάντη; Βλέπετε να κρατάμε καμία κακία;

Τζ.Τσαλικιάν: Θέλω ένα δίκαιο δικαστήριο.

Πρόεδρος: Σας σεβόμαστε απεριόριστα. Ο Θεός να με φυλάξει να μη ζήσω τίποτα τέτοιο.

Τζ.Τσαλικιάν: Το παιδί μου είναι νεκρό... Πρόεδρος: Δεν λέω να μην υπερασπιστείτε τη μνήμη του παιδιού σας...

Τζ. Τσαλικιάν: Το δικαστήριό σας είναι ζωντανό. Το παιδί μου είναι νεκρό... Εγώ πρέπει να αμυνθώ για το παιδί μου.

Στο ίδιο μήκος ήταν και οι παρεμβάσεις διά στόματος του εισαγγελέα της έδρας.

Εισαγγελέας (Χαράλαμπος Λακαφώσης): Ο απόλυτος σεβασμός στον ψυχικό σας κόσμο είναι δεδομένος. Και στην απώλεια του παιδιού σας. Η δεδομένη όμως συμπάθειά μου θα υποχωρήσει μπροστά στην υποχρέωσή μου να υπερασπιστώ τη θέση μου. Να είστε βέβαιη ότι το πόνημά του θα αποτελεί έκφραση Δικαιοσύνης, ανεπηρέαστης. Εκφράσεις του τύπου «ηθικός δολοφόνος» σας παρακαλώ πολύ να μη φεύγουν από το στόμα σας....

Πρόεδρος: Μου κάνει εντύπωση τόσες ημέρες ο πρώην σύζυγός σας με τη στωικότητά του.

Τζ.Τσαλικιάν: Την ίδια στωικότητα θα είχα και εγώ. Αλλά εγώ το γέννησα. Ξέρετε τι θα πει τοκετός, πόνος, μάνα;

Πρόεδρος: Σαφώς η μητρότητα δεν αντικαθίσταται. Μην μπαίνετε όμως σε προσωπική αντιπαράθεση. Είχατε την τιμή να γεννήσετε αυτό το άτυχο παιδί που κάποιος πολύ εύστοχα είπε ότι είναι παιδί όλων μας.

Τζ. Τσαλικιάν: Οι κατηγορούμενοι δεν μου ζήτησαν ποτέ συγγνώμη. Είπε ο Κορκονέας ότι θα ακουστούν πολλά για τον Αλέξανδρο. Έχουν στόχο να τον βεβηλώσουν. Υιοθετούν την πρακτική του Γκέμπελς. Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, κάτι μένει. Εγώ αυτό το νεκρό παιδί υπερασπίζομαι.

ΠΡΕΖΑ TV
26-2-2010

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

epatha sok

pao na xeso.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι εσείw που βρίζετε νεκρούς πάντως μέσω πληκτρολογίου έχετε υπόψιν ότι είναι και ο μοναδικός τρόπος να το κάνετε ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Έξω θα τρώτε παλουκιές,μπουκάλια στο κεφάλι,μπουκέτα,τούβλα,χλέπες και ότι άλλο εύκαιρο:).

Ανώνυμος είπε...

Η κυρία Τσαλικιάν έχασε το παιδί της, οπότε τα ξεσπάσματα της είναι φυσιολογικά.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω, είναι το γιατί πρέπει να δημοσιεύονται. Χιλιάδες τέτοια συμβαίνουν κάθε μέρα στα δικαστήρια. Αλίμονο αν γράφονταν όλα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΩΛΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

At 12:35 μμ, @Ανώνυμος
Πρόσεχε το έντερο μη πάθει τίποτα και βουλώσει και μετά δεν θα μπορείς ούτε να χέσεις χωρίς κολονοσκόπηση.

Darkness

Ανώνυμος είπε...

At 5:28 μμ, Ανώνυμος

xaaaxaxaxaxxa

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΚΟΡΚΟΝΕΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕΣ,Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΩΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΒΡΑΔΥΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ,ΠΟΥ ΕΧΥΣΕ ΤΟΣΟ ΔΑΚΡΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΞΩ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΡΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ.
ΡΕ ΒΟΙΔΟΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑ ΔΕΝ ΓΑΜΕΙΣ ΨΗΛΑ ΚΑΠΕΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

11:32 to gegonos oti esi den mporeis na kaneis paidi epeidi eisai anikanos (kai poli perissotero ena kalo paidi san ton aleksi grigoropoulo) de simainei oti prepei na vrizeis to nekro paidi mipos kai o filos sou to gourouni korkoneas timorithi ligotero