Ούτε ευρώ δεν έχουν πάρει ακόμα οι δικαιούχοι που υπέβαλαν αιτήσεις για το μέτρο της απόσυρσης, οι οποίοι φτάνουν τις 12.000 στον νομό Θεσσαλονίκης.
Στις δύο Διευθύνσεις Μεταφορών της νομαρχίας (δυτικά και ανατολικά) σημειώνεται το αδιαχώρητο, αφού άρχισε χθες η παραλαβή αιτήσεων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την καταβολή και του οικονομικού κινήτρου αγοράς νέου αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε σε αντικατάσταση αποσυρθέντος.
Στελέχη των υπηρεσιών εκτιμούν ότι ο αριθμός των πολιτών που υπάγονται σε αυτήν την κατηγορία δεν θα ξεπεράσει τους 6.000, ωστόσο οι… ουρές, τουλάχιστον τις επόμενες μέρες, θα είναι αναπόφευκτες, δεδομένης της μεγάλης έλλειψης προσωπικού στις κατά τόπους υπηρεσίες. “Παρά τις δυσκολίες η νομαρχία έλαβε μέτρα για να διεκπεραιώσει και τις αιτήσεις που αφορούν το οικονομικό κίνητρο αγοράς νέου αυτοκινήτου”, τόνισε ο εντεταλμένος νομαρχιακός σύμβουλος σε θέματα μεταφορών-συγκοινωνιών Γιάννης Παλαιστής. Ήδη στις δύο διευθύνσεις, όπως είπε, έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίες για να διεκπεραιωθεί η δουλειά σχετικά γρήγορα, ούτως ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία των πολιτών.
Την ίδια ώρα, οι πολίτες που κατέθεσαν αιτήσεις για την απόσυρση του αυτοκινήτου τους ακόμα περιμένουν να πάρουν τα χρήματά τους (περί τα 1.000 ευρώ για ένα ΙΧ μέσου κυβισμού). Εκτιμάται ότι θα αρχίσουν να τα εισπράττουν από τον Μάιο και μετά.
Στο μεταξύ, οι Διευθύνσεις Μεταφορών της νομαρχίας Θεσσαλονίκης συντάσσουν ήδη τις καταστάσεις πληρωμής του οικονομικού κινήτρου απόσυρσης αυτοκινήτου οι οποίες θα διαβιβαστούν στην αρμόδια υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του υπουργείου Οικονομικών που λειτουργεί στον νομό. Οι καταστάσεις αυτές θα σταλούν στη συνέχεια στις οικείες ΔΟΥ για εξόφληση.
Να σημειωθεί ότι πριν από δύο μήνες στις δύο Διευθύνσεις Συγκοινωνιών επικρατούσε στην κυριολεξία χάος, καθώς οι πολίτες που έκαναν χρήση του μέτρου της απόσυρσης και περίμεναν να εισπράξουν τα χρήματά τους αναγκάστηκαν να προσκομίσουν εκ νέου τα δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησής τους λόγω της αλλαγής του νόμου.
ΦΑΝΗ ΣΟΒΙΤΣΛΗ
ΠΡΕΖΑ TV
23-2-2010
Στις δύο Διευθύνσεις Μεταφορών της νομαρχίας (δυτικά και ανατολικά) σημειώνεται το αδιαχώρητο, αφού άρχισε χθες η παραλαβή αιτήσεων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την καταβολή και του οικονομικού κινήτρου αγοράς νέου αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε σε αντικατάσταση αποσυρθέντος.
Στελέχη των υπηρεσιών εκτιμούν ότι ο αριθμός των πολιτών που υπάγονται σε αυτήν την κατηγορία δεν θα ξεπεράσει τους 6.000, ωστόσο οι… ουρές, τουλάχιστον τις επόμενες μέρες, θα είναι αναπόφευκτες, δεδομένης της μεγάλης έλλειψης προσωπικού στις κατά τόπους υπηρεσίες. “Παρά τις δυσκολίες η νομαρχία έλαβε μέτρα για να διεκπεραιώσει και τις αιτήσεις που αφορούν το οικονομικό κίνητρο αγοράς νέου αυτοκινήτου”, τόνισε ο εντεταλμένος νομαρχιακός σύμβουλος σε θέματα μεταφορών-συγκοινωνιών Γιάννης Παλαιστής. Ήδη στις δύο διευθύνσεις, όπως είπε, έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίες για να διεκπεραιωθεί η δουλειά σχετικά γρήγορα, ούτως ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία των πολιτών.
Την ίδια ώρα, οι πολίτες που κατέθεσαν αιτήσεις για την απόσυρση του αυτοκινήτου τους ακόμα περιμένουν να πάρουν τα χρήματά τους (περί τα 1.000 ευρώ για ένα ΙΧ μέσου κυβισμού). Εκτιμάται ότι θα αρχίσουν να τα εισπράττουν από τον Μάιο και μετά.
Στο μεταξύ, οι Διευθύνσεις Μεταφορών της νομαρχίας Θεσσαλονίκης συντάσσουν ήδη τις καταστάσεις πληρωμής του οικονομικού κινήτρου απόσυρσης αυτοκινήτου οι οποίες θα διαβιβαστούν στην αρμόδια υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του υπουργείου Οικονομικών που λειτουργεί στον νομό. Οι καταστάσεις αυτές θα σταλούν στη συνέχεια στις οικείες ΔΟΥ για εξόφληση.
Να σημειωθεί ότι πριν από δύο μήνες στις δύο Διευθύνσεις Συγκοινωνιών επικρατούσε στην κυριολεξία χάος, καθώς οι πολίτες που έκαναν χρήση του μέτρου της απόσυρσης και περίμεναν να εισπράξουν τα χρήματά τους αναγκάστηκαν να προσκομίσουν εκ νέου τα δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησής τους λόγω της αλλαγής του νόμου.
ΦΑΝΗ ΣΟΒΙΤΣΛΗ
ΠΡΕΖΑ TV
23-2-2010
1 σχόλιο:
H αποσυρση δε πρέπει να πριμοδοτείται. Ειναι υποχρέωση του κάθε πολίτη.
ΜΠΑΤΣΟΚ σταματήστε τις παπαριές.
Καθιερώστε την απόσυρση, χωρίς λεφτά. Αντε βαρια βαρια μια έκτωση 5-10% στην αγορά νέου αν συμφωνήσουν οι εταιρείες πωλήσης αυτοκινήτων.
Oχι άλλη μίζα για την απόσυρση.
Ελεος πια!
Δημοσίευση σχολίου