Παρασκευή, Απριλίου 16, 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΟΓΙΑΣ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ...

Την τακτική των φερόμενων ως ηγετικών στελεχών του Επαναστατικού Αγώνα Νίκου Μαζιώτη και Παναγιώτας Ρούπα, οι οποίοι αποδίδουν στους εαυτούς τους τον ρόλο του «επαναστάτη», όπως χαρακτηριστικά είπαν στην ανακρίτρια, ακολούθησε χθες και ο Κώστας Γουρνάς.
O συγκατηγορούμενός τους, ο οποίοςκατά τη δίωξη- έχει την ιδιότητα απλού μέλους της οργάνωσης, επέλεξε αντί απολογίας να περιοριστεί σε μια «πολιτική δήλωση» καταγγέλλοντας ότι μετά τη σύλληψή του ξυλοκοπήθηκε και απειλήθηκε η ζωή των παιδιών του.
Ο Κ. Γουρνάς, ο τέταρτος κατά σειράν συλληφθείς που κρίθηκε προφυλακιστέος για την υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα, απαντώντας στη μία και μοναδική ερώτηση της ανακρίτριας αν αποδέχεται ή αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, είπε: «Δεν απαντώ, δεν αναγνωρίζω τη διαδικασία αυτή. Από τα 20 μου χρόνια είμαι εργάτης και συμμετέχω σε κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες στην Ελλάδα. Είμαι ενάντια στο καθεστώς, στο πολιτικό και οικονομικό σύστημα. Δεν είμαι εγώ ο τρομοκράτης, τρομοκράτες είναι αυτοί που με ξυλοκόπησαν και απείλησαν τη ζωή των παιδιών μου στον 12ο όροφο της Ασφάλειας Αττικής».
Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα στοιχεία της δικογραφίας, ο Ν. Μαζιώτης και η σύζυγός του Παναγιώτα Ρούπα «διηύθυναν την οργάνωση μαζί με άλλα άγνωστα στην ανάκριση πρόσωπα».

Ο Επαναστατικός Αγώνας περιγράφεται από την πρώτη κιόλας σελίδα του κατηγορητηρίου ως «ομάδα με δομημένη και διαρκή δράση, συγκροτημένη από μέλη που δρουν από κοινού με σκοπό να τελέσουν εγκλήματα υπό συνθήκες που είναι δυνατό να βλάψουν σοβαρά μία χώρα και με σκοπό να εκφοβίσουν σοβαρά έναν πληθυσμό ή να εξαναγκάσουν παρανόμως δημόσια αρχή ή διεθνή οργανισμό να εκτελέσει οποιαδήποτε πράξη ή να απόσχει από αυτήν και να βλάψει σοβαρά και να καταστρέψει τις θεμελιώδεις συνταγματικές, πολιτικές οικονομικές δομές μίας χώρας».
«Είμαι επαναστάτης και αγωνίζομαι εναντίον ενός άδικου και εγκληματικού καθεστώτος, όπως είναι ο καπιταλισμός και το κράτος. Εαν κάποιοι πρέπει να απολογηθούν, είναι αυτοί που με κατηγορούν, όπως είναι η αστυνομία και και οι δικαστές, οι οποίοι υπηρετούν τους πλούσιους. Εχω το δίκιο με το μέρος μου και δεν απολογούμαι», ισχυρίστηκε ο Ν. Μαζιώτης. «Τι απολογογείσαι;», ρώτησε η ανακρίτρια την Παν. Ρούπα. «Δεν απαντώ. Είμαι επαναστάτρια και δεν αναγνωρίζω τις διαδικασίες σας. Εγκληματίες και τρομοκράτες είστε εσείς και το σύστημα που υπηρετείτε. Το κράτος και ο καπιταλισμός», αντέτεινε, επιλέγοντας αντί για εξηγήσεις στις κατηγορίες που αντιμετωπίζει να απολογηθεί τυπικά με ένα σύντομο «μανιφέστο». Επικαλείται μάρτυρες
Ο μοναδικός από όσους έχουν απολογηθεί μέχρι σήμερα, που επί της ουσίας αρνήθηκε το βαρύτατο κατηγορητήριο και υπερασπίστηκε τον εαυτό του, ήταν ο Σαράντος Νικητόπουλος, ο οποίος είπε ότι από τα 15 του ανήκει στον αναρχικό αντιεξουσιαστικό χώρο. «Αρνούμαι την ένταξή μου στην οργάνωση. Αρνούμαι ότι έχω βάλει οποιαδήποτε βόμβα, δεν έχω συμμετάσχει με οποιονδήποτε τρόπο σε κατασκευές τέτοιων μηχανισμών ή προμήθειας τέτοιων στοιχείων», υποστηρίζει ο κατηγορούμενος, ο οποίος για τουλάχιστον τέσσερις ενέργειες που αποδίδονται στον Επαναστατικό Αγώνα επικαλείται συγκεκριμένους μάρτυρες για να αποδείξει ότι δεν έχει καμία σχέση με τα χτυπήματα.

ΠΡΕΖΑ TV
16-4-2010

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έτσι, σκίστε τον!!!!!!

Γούρνα, τον πούλο!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

να χαρώ εγώ επαναστάτες.....προφανώς θα έχετε άπλετο χρόνο πλεόν στη διάθεση σας για να γράψετε και τα απομνημονεύματα σας...η Ρούπα σύμβολο δίπλα στον Τσε Γκεβάρα (να το δώ κι'αυτό!)....ουστ κακομαθημένα κοπρόσκυλα - δολοφόνοι...οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες

Ανώνυμος είπε...

μην πιστεύεις κανέναν πρέζα..μόνο το indymedia να πιστεύεις

Ανώνυμος είπε...

ante re fasistogypes pou myristhkate kreas kai pesate apo panw.oust fasistoeidh pisw stis trypes sas.gia pia afthonia milas tre vlakomoutro;;