Τρίτη, Μαΐου 18, 2010

ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ...

Ο πρωταγωνιστής μιας φρικιαστικής ιστορίας που συνέβη πριν από δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια, ο Ασημάκης Κατσούλας μιλά για τις τύψεις που νιώθει απέναντι στα θύματα της σατανιστικής οργάνωσης της οποίας ήταν επικεφαλής ενώ αποκαλύπτει και τη δική του εκδοχή για τις κατηγορίες περί σεξουαλικής παρενόχλησης δύο ανήλικων κοριτσιών που αντιμετωπίζει εδώ και λίγους μήνες. "Έμαθα από τις εφημερίδες ότι κατηγορούμαι. Είναι παράλογο, είναι τρελό. Δεν ξέρω ποιος άλλος αρνητικός χαρακτηρισμός μένει για να μου αποδοθεί! Σκοπός μου είναι να συνεχίσω τη ζωή μου, ει δυνατόν να εξιλεωθώ με κάποιον τρόπο, δεν ξέρω ακριβώς. Έχω σκεφτεί να συγγράψω βιβλία, έχω σκεφτεί χίλια δυο πράγματα, αλλά εν πάσει περιπτώσει, το μόνο που δεν σκέφτομαι είναι να πειράξω μικρά παιδιά! Ένας παιδεραστής δεν γίνεται εν μία νυκτί!" Όσο για το τι έχει αλλάξει από τότε που κλείστηκε στη φυλακή; "Πάρα πολλά! Ένα παιδί 21 ετών και ένας άντρας στο 39-40 είναι το ίδιο; Είναι δυνατόν; Με την ηλικία έρχεται η ωριμότητα, με την ωριμότητα έρχονται οι τύψεις. Πιστεύω ότι η μετάνοια ή συνειδητοποίηση είναι εσωτερικός δρόμος. Δεν είναι κάτι που το φωνάζεις: "Κοιτάξτε με! Φοράω κομποσκοίνι. Φοράω σταυρό". Εγώ το ξέρω και ο Θεός!"

ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2010


thebest.gr

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΡΧΙΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑ..... ο κατσουλας ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ;...ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ;ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Ρε σκοτώστε τον κάποιος τον γαμημένο, εδώ ρε κομμάτιαζε ζωντανά δεκαπεντάχρονα που θα μπορούσαν να είναι κόρες σας, λέτε να μην παρενόχλησε ανήλικα το μουνί???
Ας του σκ΄'ισει κάποιος τον κώλο επιτέλους (ξέχασα, είναι πλουσιόπαιδο ο μπάσταρδος...)

Ανώνυμος είπε...

Δεν μοιάζει φυσιογνωμικά με τον Τσίπρα ο Κατσούλας;

Ανώνυμος είπε...

μαλλον οι μπατσοι φταινε για ολα-να τους καταργησουμε