Τετάρτη, Ιουλίου 28, 2010

ΚΡΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ... ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ…ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ!!!


Το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης εξετάζει πλέον σοβαρά η κυβέρνηση αν σήμερα δεν βρεθεί λύση με τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων που συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις αντιδρώντας στο άνοιγμα του επαγγέλματός τους. Πηγές του υπουργείου Μεταφορών έλεγαν χθες ότι «η κυβέρνηση δεν πρόκειται να αφήσει την αγορά χωρίς καύσιμα».

Η αντίστροφη μέτρηση για την πολιτική επιστράτευση άρχισε χθες το βράδυ, αλλά διεκόπη προσωρινά, όταν κατά τη διάρκεια του δελτίου ειδήσεων του Μega κλείστηκε ραντεβού για τις 10 σήμερα το πρωί ανάμεσα στον πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου Χερσαίων και Εμπορευματικών Μεταφορών Γιώργο Τζωρτζάτο και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών Χάρη Τσιόκα.

Νωρίτερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας ανέφερε στο δελτίο ειδήσεων του Αlter ότι «η πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη», ενώ ο γενικός γραμματέας Χάρης Τσιόκας τόνισε ότι η «αυριανή (σ.σ.: σημερινή) μέρα θα είναι μια άλλη μέρα».

Νέα πρόταση
Η νέα πρόταση του υπουργείου, σε μία προσπάθεια να βρεθεί λύση, είναι η παραχώρηση και δεύτερης άδειας στους μεταφορείς για καθεμία υφισταμένη προκειμένου να αυξηθεί η αξία της άδειας, η οποία θα προσμετράται στο μετοχικό κεφάλαιο των νέων μεταφορικών εταιρειών. Στη σημερινή συνάντηση αναμένεται να συζητηθεί και η περίπτωση των 5.500 μεταφορέων οι οποίοι μπήκαν στον κλάδο τα τελευταία δύο χρόνια μέσω μεταβίβασης αδειών και είναι αυτοί που πλήττονται περισσότερο από τις νέες ρυθμίσεις.

Ωστόσο νέο πονοκέφαλο στην κυβέρνηση προκαλεί από χθες το βράδυ και η νέα απεργία που εξήγγειλαν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών στις διεθνείς μεταφορές που μέχρι τώρα δεν συμμετείχαν στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Οπως ανέφερε στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Απόστολος Κενανίδης «η απόφαση για την απεργία πάρθηκε επειδή το υπουργείο Μεταφορών στο νέο νομοσχέδιο δεν έλαβε υπόψη του καμία από τις παρατηρήσεις της Ομοσπονδίας».

Η κόντρα κυβέρνησης και ιδιοκτητών φορτηγών έχει πλέον φθάσει στα άκρα και μέχρι χθες το βράδυ- προτού κλειστεί στον αέρα το σημερινό ραντεβού- η κάθε πλευρά επέρριπτε στην άλλη την ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί. Από το υπουργείο έλεγαν ότι οι ιδιοκτήτες φορτηγών έπρεπε να ζητήσουν ραντεβού για διάλογο και να διατυπώσουν τις αντιρρήσεις τους, και οι ιδιοκτήτες των φορτηγών υποστήριζαν ότι την πρώτη κίνηση έπρεπε να είχε κάνει το υπουργείου, αφού το δικό τους επάγγελμα πλήττεται.

Η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων έχει προκαλέσει ασφυξία στην αγορά, αφού τα περισσότερα βενζινάδικα στέγνωσαν από καύσιμα. Πηγές του υπουργείου Μεταφορών- υπό την πίεση και των επαγγελματιών, ιδίως του τουρισμού, που πλήττονται ιδιαίτερα από την απεργία- έλεγαν χθες ότι στην περίπτωση που γίνει πολιτική επιστράτευση είναι πολύ πιθανό να μην ισχύσει και το τριετές μεταβατικό στάδιο για την πλήρη απελευθέρωση των αδειών.

Ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τις Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές είπε ότι το αρχικό σχέδιο της κυβέρνησης ήταν η οριστική απελευθέρωση να γίνει ύστερα από 5 χρόνια αλλά εξαιτίας των αντιδράσεων της τρόικας που ήθελε η απελευθέρωση να γίνει αμέσως, το μεταβατικό στάδιο περιορίστηκε στα 3 χρόνια.

ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2010

1 σχόλιο:

copy-paste απο το διαδύκτιο ή η Αντανάκλαση της επικαιρότητας είπε...

http://2.bp.blogspot.com/_fpUTR8WZhbY/TE_Z95Eh9jI/AAAAAAAAD0M/KtrvWUVxOwA/s1600/%CE%9C%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82.jpg