Σάββατο, Ιουλίου 10, 2010

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ FNAC,ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες, τα τελευταία εικοσιτετράωρα, στην αλυσίδα ηλεκτρονικών και πολυμέσων Ρublic. Στελέχη της αλυσίδας πηγαινοέρχονται μεταξύ του εμπορικού κέντρου Μall και της Γλυφάδας προκειμένου να θέσουν τις επόμενες ημέρες σε λειτουργία τα δύο νέα της καταστήματα. Πρόκειται για τα καταστήματα που απέκτησε η Ρublic από τη Fnac την περασμένη εβδομάδα μετά την απόφαση της γαλλικής εταιρείας, που λειτουργούσε στη χώρα μας υπό την ομπρέλα του ομίλου Μαρινόπουλου, να αποχωρήσει από την ελληνική αγορά. Απόφαση που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην αγορά πολυμέσων και τεχνολογίας στην Ελλάδα, η οποία μέχρι την περασμένη εβδομάδα χαρακτηριζόταν από έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των δύο κυριότερων «παικτών», της Fnac και της Ρublic. Τότε όλα έδειχναν ότι οι δυο τους θα διανύσουν βίους παράλληλους.

Είχαν, άλλωστε, αρχίσει και οι δύο την ίδια εποχή, το φθινόπωρο του 2005. Η Ρublic από το εμπορικό κέντρο Μediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και η Fnac από το Τhe Μall στην Αθήνα ανοίγοντας τη συγκεκριμένη αγορά στη χώρα μας. «Τα πρώτα βήματα ήταν αρκετά δύσκολα. Περάσαμε τότε όλες τις παιδικές ασθένειες μιας νέας εταιρείας, που δημιουργούσε επιπλέον έναν νέο τύπο καταστημάτων στην ελληνική αγορά. Είχαμε πολλά ζητήματα και ερωτήματα. Οταν, όμως, αργότερα ανοίξαμε στον Βόλο, η εδραίωσή μας στην αγορά άρχισε να γίνεται ορατή», παρατηρεί σήμερα ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, γενικός διευθυντής της αλυσίδας Ρublic.

Πέντε σχεδόν χρόνια αργότερα, η Fnac αποσύρεται από τον εμπορικό χάρτη της χώρας, ενώ η Ρublic ενισχύεται περαιτέρω «στήνοντας» μάλιστα μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα δύο νέα καταστήματα. «Πολύ γρήγορα η ελληνική Ρublic κατάφερε να ξεπεράσει την πολυεθνική Fnac στην Ελλάδα», δηλώνει ο κ. Μπουρλάς. Καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε το άνοιγμα του καταστήματος στο Σύνταγμα, τον Δεκέμβριο του 2007. Εκτοτε, η εύκολα αναγνωρίσιμη πορτοκαλί τσάντα αγορών του νέου καταστήματος κρέμεται από τους ώμους και τα χέρια πολλών περαστικών στην πλατεία και στο Μετρό του Συντάγματος. Πολλοί είναι και οι θαμώνες του καφέ, που άνοιξε τον περασμένο Νοέμβριο στον τελευταίο του όροφο του καταστήματος. Τα καφέ αποτελούν μέρος της λογικής των αλυσίδων πολυμέσων και προϊόντων ψυχαγωγίας. Καφέ με θέα στο Πασαλιμάνι διαθέτει και το Ρublic στον Πειραιά, το τέταρτο πλέον κεντρικό κατάστημα της αλυσίδας στην Αττική, που άνοιξε τον περασμένο Νοέμβριο.

Οι αγορές του Μall και της Γλυφάδας ήταν εδώ και καιρό στο επιχειρησιακό πλάνο της εταιρείας. «Αναζητούσαμε κατάλληλους χώρους, κάτι που υλοποιήθηκε άμεσα μέσω της συμφωνίας με τη Fnac και θεωρούμε ότι εφαρμόζοντας την ιδέα Ρublic, θα αυξήσουμε σύντομα τις αποδόσεις τους», παρατηρεί ο κ. Μπουρλάς. Η συμφωνία των δύο άσπονδων - μέχρι πρότινος- ανταγωνιστών, που προβλέπει ότι η Ρublic αποκτά τα πάγια και τα αποθέματα των δύο καταστημάτων, φέρνει την αλυσίδα συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού πιο κοντά στους επενδυτικούς της στόχους.

Αυτοί προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του 2012 θα λειτουργούν 20 συνολικά καταστήματα Ρublic, 15 σε Ελλάδα και 5 σε Κύπρο. Με την ανάρτηση τις επόμενες ημέρες των επιγραφών Ρublic στα δύο νέα καταστήματα, η αλυσίδα θα αριθμεί πλέον 7 καταστήματα σε Ελλάδα και 2 στην Κύπρο, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα στην επέκταση του δικτύου της. Σημαντικό χαρακτηρίζεται και το επόμενο βήμα, που αφορά στη λειτουργία, από τον Σεπτέμβριο, του νέου καταστήματος Ρublic στη Στοά Χιρς στη Θεσσαλονίκη, συνολικής επένδυσης 15 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα», δηλώνει ο κ. Μπουρλάς, η οποία αναμένεται - μαζί με το νέο κατάστημα στον Αγιο Δημήτριο Αττικής, το οποίο σχεδιάζεται να ανοίξει τον Δεκέμβριο- να ανεβάσει αισθητά τις συνολικές αποδόσεις της αλυσίδας και να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά των πολυμέσων και της ψυχαγωγίας.

ΠΡΕΖΑ TV
10-7-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: