Παρασκευή, Αυγούστου 06, 2010

ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ...

Έτσι θα πάει. Αμφιβάλεις; Μάλλον όχι αρκετά… Γιατί αν, τότε θα. Και πάει λέγοντας. Όπως πάει και τώρα. Και εδώ και καιρό.
Λοιπόν! Κοίτα! Έτσι θα πάει σου ξαναλέω! Και το φωνάζω πιο δυνατά πιο πολύ για να το ακούσω εγώ. Δεν είμαστε φτιαγμένοι εμείς για αυτό το κυνηγητό.
Σαν κυνηγός και σαν θήραμα. Ο πρώτος κρατά τη καλύτερη του βολή για το δεύτερο. Όταν πετύχει, τότε συνήθως η ιστορία αυτή τελειώνει, και ξεκινούν άλλες. Όταν ο στόχος του κυνηγού είναι η «σωστή» ,ανα τη περίσταση, εντύπωση, αυτή είναι η εντυπωσιοθηρία.
Προτιμώ τα βράδια να με βλέπω σαν τα τρία διαφορετικά πρόσωπα μου. Αυτός που είμαι, αυτός που θέλει ο σκοπός μου να γίνω και το τρίτο είναι η αυτόματη υποσυνείδητη προσπάθεια για ένταξη. Είναι ενδιάμεσα των άλλων δυο και τρέχει να προλάβει! Να θάψει τα ατόφια μου και αληθινά μου! Αυτά που ντρέπονται οι περιστάσεις να δεχτούν. Από φόβο μη πέσουν οι μάσκες και τα φτιασίδια. Αλλα…
μηπως….
πρεπει να της το επιτρέψω….
Εστω για λιγο μονο;

Νομίζω αυτή με προφύλαξε να μη χάσω τη δουλειά μου. Να μη χάσω τη γυναίκα μου. Μη χάσω τη φήμη μου. Αυτή μου οδήγησε το χέρι και τη μιλιά εκεί που έπρεπε για να μείνω εκεί, να πείσω, να ικανοποιηθώ και να ικανοποιήσω. Με βοήθησε να μείνω εκεί.

Στο ψεύτικο.

Και επειδή αυτό μου αξίζει, έτσι θα πάει. Αν αμφιβάλω; Μάλλον όχι αρκετά… Γιατί αν, τότε θα. Και πάει λέγοντας. Όπως πάει και τώρα. Και εδώ και καιρό.

Λ.Βάλτος

ΠΡΕΖΑ TV
6-8-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: