Πέμπτη, Αυγούστου 19, 2010

ΦΡΕΝΟ ΣΤΟ «ΛΑΔΩΜΑ» ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ...ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΠΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΟΒΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ... ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΚΩΛΟΧΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΣΚΟΝΙΖΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ...;;;
Δέσμη μέτρων ώστε τα διπλώματα οδήγησης να παρέχονται με διαφανείς εξετάσεις μελετά το υπουργείο Υποδομών. Ηδη εξετάζονται προτάσεις για:
* Δυσκολότερες εξετάσεις, που θα περιλαμβάνουν και ελιγμούς σε πίστες, ακόμα και ιδιωτικές, που θα πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.
* Μηχανογραφική παρακολούθηση του συνόλου της διαδικασίας.
* Εφαρμογή του πόθεν έσχες για τους εξεταστές των υποψηφίων οδηγών.
* Ηλεκτρονική κλήρωση εξεταστών.

Τα βασικά σημεία του σχεδίου που μελετά το υπουργείο στοχεύουν στο να τεθεί τέρμα στα «φακελάκια». Οι προτάσεις περιλαμβάνονται σε σχετική μελέτη πανεπιστημιακών, η οποία έχει ήδη υποβληθεί στο υπουργείο, τα βασικά σημεία της οποίας παρουσιάζει σήμερα το «Eθνος».
Φρένο στο «λάδωμα» για χορήγηση διπλωμάτων οδήγησης
«Κλειδί» στην αντιμετώπιση των φαινομένων διαφθοράς, ο ετήσιος τζίρος της οποίας υπολογίζεται σε 50 εκατομμύρια ευρώ, θα αποτελέσει η εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού κωδικού, ο οποίος θα είναι η ταυτότητα του κάθε υποψηφίου καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας, με στόχο να μειωθεί στο ελάχιστο η μεσολάβηση του ανθρώπινου παράγοντα αλλά και το... «λάδωμα» για την απόκτηση διπλώματος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τη Διεθνή Διαφάνεια, η... ταρίφα για ένα δίπλωμα είχε φτάσει ήδη τα 300 ευρώ από το 2008. Την ίδια στιγμή, ενώ το ποσοστό επιτυχίας στις ήδη μηχανογραφημένες θεωρητικές εξετάσεις είναι περίπου 50%, στις πρακτικές φτάνει το 75% για την Αθήνα και «σκαρφαλώνει» έως και το 95% σε ορισμένες επαρχιακές πόλεις.

Οι προτάσεις που εξετάζονται αφορούν τόσο τη θεωρητική όσο και την πρακτική εξέταση ενώ σε εφαρμογή αναμένεται να τεθεί και η εξέταση σε ειδικές διαδρομές, ελιγμούς και πίστες.
Με μηχανογραφημένο και εντελώς τυχαίο τρόπο θα γίνεται και ο ορισμός των μελών επιτροπών των εξετάσεων στη θεωρητική και την πρακτική εξέταση, καθώς οι εξεταστές θα κληρώνονται ηλεκτρονικά.
Για τη θεωρητική εξέταση προτείνεται επίσης η βιντεοσκόπησή της και η εφαρμογή συστήματος απενεργοποίησης κινητών τηλεφώνων.
Στην πρακτική εξέταση πορείας, αν και δεν προτείνονται αλλαγές στη διαδικασία, τα αποτελέσματα των εξετάσεων θα παρακολουθούνται ηλεκτρονικά, ώστε, αν προκύπτουν ακραία αποτελέσματα επιτυχόντων ή απορριφθέντων σε σχέση με τις μέσες πανελλαδικές τιμές, οι εξεταστές να επιτηρούνται από ειδικό Σώμα Επιθεωρητών που θα δημιουργηθεί.
Προτείνεται μάλιστα η προώθηση νομοθετικής ρύθμισης έως το τέλος της χρονιάς, η οποία θα υποχρεώνει στην υποβολή δηλώσεων πόθεν έσχες τους εξεταστές.

Σε ό,τι αφορά στις σχολές οδηγών, η εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου κάθε σχολής θα γίνεται μέσω μηχανογραφικής εφαρμογής, ενώ με τον ίδιο τρόπο θα γίνεται παρακολούθηση σε σχέση με τα αποτελέσματα των υποψηφίων της.
Αλλαγές προτείνονται και για τους εκπαιδευτές, με βασικότερες την αύξηση των ετών σπουδών στα 2 χρόνια από 1,5 που είναι σήμερα και την εισαγωγή νέων μαθημάτων.
Σε ό,τι αφορά στους ελιγμούς, για τους οποίους ολοκληρώνονται ήδη οι έξι πρώτες πίστες, προτείνεται η δυνατότητα δημιουργίας κατάλληλων χώρων από δήμους αλλά και ιδιώτες με συγκεκριμένες προδιαγραφές που θα καθοριστούν από το υπουργείο Υποδομών.
Στον υποψήφιο κατά τη διάρκεια των ελιγμών θα επιτρέπεται η εξέταση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο αντίστοιχης κατηγορίας για την οποία εξετάζεται με έγγραφη δήλωση του ιδιοκτήτη του.
Και στην περίπτωση της εξέτασης σε πίστα προτείνεται η βιντεοσκόπηση της διαδικασίας και η μηχανογραφική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων της εξέτασης.

MAΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΡΕΖΑ TV
19-8-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: