Σύσκεψη- θρίλερ διεξαγόταν μέχρι αργά χθες το βράδυ στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας για το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Ευ. Βενιζέλος είχε μαραθώνιες συνομιλίες, αρχικά στις 2 μ.μ., στο γραφείο του με τους εκπροσώπους της ΤhyssenΚrupp Μarine Systems (ΤΚΜS) Χανς- Κριστόφ Ατζποντίεν και της Αbu Dhabi Μar (ΑDΜ) Ισκαντάρ Σάφα, με τους οποίους συζήτησε σχετικά με την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης για τη μεταβίβαση της πλειοψηφίας των μετοχών των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ (ΕΝΑΕ) και την ανανέωση και τη συμπλήρωση των συμβάσεων των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού.
Η συζήτηση συνεχίστηκε και το απόγευμα, καθώς τυπικώς χθες τα μεσάνυχτα έληγε η συμφωνία-πλαίσιο που είχε υπογραφεί στις 18 Μαρτίου του 2010 μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης, της ΤΚΜS και της ΑDΜ. Το αρχικό κείμενο της συμφωνίας αναφερόταν με λεπτομέρειες στη διαδικασία παραλαβής των τεσσάρων γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214, την παραγγελία άλλων δύο του ιδίου τύπου, κόστους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, καθώς και την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Μάλιστα, κατά ορισμένες πληροφορίες, η γερμανική πλευρά έβαλε και πάλι το μαχαίρι στον λαιμό της κυβέρνησης λέγοντας ότι αν ως χθες το βράδυ δεν βρεθεί λύση θα βάλει λουκέτο στα Ναυπηγεία με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους περίπου 1.200εργαζομένους σε αυτά.
Ο βασικότερος λόγος που έχει καθυστερήσει τόσο πολύ η υπογραφή της οριστικής συμφωνίας ήταν η επίλυση του προβλήματος με το πρόστιμο που είχε επιβάλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου