Την ώρα που πολλαπλασιάζονται τα λουκέτα στις ιδιωτικές εταιρείες επειδή οι τράπεζες έκλεισαν τις στρόφιγγες,το δημόσιο,δηλαδή εμείς,δαπανά κολοσσιαία ποσά στο ΤΡΑΜ που ανταγωνίζεται τον ΟΣΕ στο πρωτάθλημα ελλειμμάτων!
Όπως αποκαλύπτει στην ιστοσελίδα του το Capital,ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης ενέκρινε με την υπογραφή του το δάνειο πριν από 20 ημέρες,δηλαδή όταν όλη η Ελλάδα παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα,τις αγωνιώδεις κατά τ΄άλλα,διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα για την εκταμίευση της τρίτης δόσης του δανείου.
Η ΤΡΑΜ Α.Ε με την απάντηση της έκανε ακόμα χειρότερα τα πράγματα,αφού λέει ότι τα 18,7 εκατ.ευρώ δεν πάνε σε επενδύσεις αλλά σε λειτουργικά έξοδα και μάλιστα καμαρώνει ότι έκανε και ...οικονομία αφού αρχικά είχαν ζητήσει δάνειο 26 εκατ.ευρώ.
Σύμφωνα με παλαιότερες μελέτες μικρότερο θα ήταν το κόστος για το δημόσιο εαν πλήρωνε ταξί για τους επιβάτες που μετακινούνται με το Τραμ.
ΠΡΕΖΑ TV
30-11-2010
4 σχόλια:
aisxos
den iparxoyn alla logia
Το ρεπορτάζ το διάβασα στο έγκριτο capital.gr και φέρει την υπογραφή του δημοσιογράφου Δημήτρη Δελεβέγκου
Ευτυχώς που υπάρχει και ο Δελεβέγκος στο Capital και μαθαίνουμε καμιά είδηση της προκοπής
http://www.capital.gr/news.asp?id=1096111
Ωραίοι είστε στο preza λέτε ότι τίποτα δεν περνάει από φιλτράρισμα και μετά γράφει: "Το σχόλιο σας έχει αποθηκευτεί και θα είναι ορατό μετά την έγκριση του ιδιοκτήτη του ιστολογίου".
Δημοσίευση σχολίου