Δευτέρα, Ιανουαρίου 31, 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΟΔΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΣΤΟ ATHENS INDYMEDIA

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ δημόσια ότι έπεσα κι εγώ ‘’θύμα’’ σε μια από τις παρακάτω εταιρίες ονόματι: ΔΙΟΔΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ Ε.Π.Ε.! Έλαβα στο σπίτι μου ένα γράμμα το οποίο έλεγε πώς χρωστάω στις «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΥΚΙΡΗΣ» 100€ για κάποια βιβλία πού είχα αγοράσει, συνολικής αξίας 230 ευρώ, από κάποιον πλασιέ τα οποία και είχα ξεχρεώσει. Ένα άλλο άτομο που εργαζόταν στις συγκεκριμένες εκδόσεις ερχόταν στο σπίτι μου κάθε μήνα και του έδινα το ποσό των 20 ευρώ, χωρίς να μου κόβει κάποια απόδειξη, για χρονικό διάστημα σχεδόν 2 χρόνων. Στην αρχή ήδη της αποπληρωμής των βιβλίων μου έδωσε μια απόδειξη εξόφλησης όλου του χρέους, προκειμένου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη μου προς τις εκδόσεις Φύκιρης, η οποία απόδειξη δεν ήταν φυσικά νόμιμα θεωρημένη. Η εταιρία αυτή στο παρελθόν εμφανίζονταν με το ως άνω όνομα, και ακολουθούσε την ίδια τακτική και με άλλους καταναλωτές, ενώ τώρα παρουσιάστηκε σε εμένα με το όνομα «ΑΡΩΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» Βρήκα λοιπόν στο χαρτί εκείνο ένα τηλέφωνο, επικοινώνησα και μου είπε το άτομο που απάντησε, πώς είναι η δικηγόρος της εταιρίας και πως αν δεν πληρώσω το ποσό αυτό μέχρι τις 28/1 την ίδια μέρα κιόλας θα πάω στο δικαστήριο, θα μπω στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ και το ποσό αυτό θα αυξάνεται μέρα με τη μέρα (θα μπω Τειρεσία με 100€???ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ???? ΑΔΥΝΑΤΟΝ !!! Για ΜΑΛΑΚΕΣ ψάχνουν?????). Στη συνέχεια επικοινώνησα με την ένωση καταναλωτών του τόπου διαμονής μου με σκοπό να βρούμε κάποια άκρη. Ύστερα από τη μεταξύ τους τηλεφωνική επικοινωνία, η εταιρία ισχυρίστηκε ότι έγινε κάποιο λάθος με το ποσό και ότι το υπόλοιπο χρέος είναι τελικά 50€ ζητώντας μου συγγνώμη (επειδή το χαρτί έγραφε 100€). Ακόμα και αυτό το γεγονός αποδεικνύει την αναξιοπιστία τους και τη δολοπλοκία σε βάρος μου. Όταν ζήτησα αντίγραφο της καρτέλας μου(που συμπλήρωνε το προαναφερόμενο άτομο που εισέπραττε τις δόσεις), καθυστερούσαν σκόπιμα την αποστολή της με φαξ, και όταν τελικά αυτή μου απεστάλη είχαν σκόπιμα αποκρύψει το κάτω μέρος αυτής.

Καλό θα ήταν αυτό το γεγονός να διαδοθεί με κάποιο τρόπο και να ενημερωθεί πιο πολύς κόσμος γιατί το μόνο ‘θύμα’ δεν είμαι σίγουρα μόνο εγώ αλλά και αρκετά άτομα που την έχουν πατήσει και έχουν δώσει χρήματα σε αυτά τα ΛΑΜΟΓΙΑ που υπάρχουν για ένα και μόνο σκοπό: ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!


Σχετικά παραθέτω παλιότερη αναφορά του Συνηγόρου του Πολίτη για το θέμα αυτό:


Παραβιάζουν τη νομιμότητα οι εισπρακτικές εταιρείες, λέει ο Συνήγορος του Καταναλωτή (1/11/07)


Αθήνα 1.11.2007, 13:53
Αναλυτικά στοιχεία για τη δράση εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες καταφεύγουν οι προμηθευτές (κυρίως τράπεζες, αλλά και εμπορικά καταστήματα, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, κ.ά.) για την είσπραξη οφειλόμενων χρηματικών ποσών, παρέδωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Γιάννης Αδαμόπουλος, στον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Δημήτρη Παξινό, και στον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας, κ. Ευθύμιο Πρεκετέ.

Τα στοιχεία που κατατέθηκαν αποτελούν προϊόν εκτεταμένης έρευνας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» κατόπιν ενδελεχούς μελέτης και αξιολόγησης των σχετικών αναφορών που υποβλήθηκαν από πολίτες - καταναλωτές, σε συνδυασμό με την πραγματοποίηση αυτεπάγγελτης διερεύνησης της νομιμότητας και των διαδικασιών είσπραξης επιχειρηματικών απαιτήσεων που ακολουθούν οι εν λόγω εταιρείες για λογαριασμό των πελατών τους.

Η κύρια διαπίστωση που προκύπτει από την έρευνα που διεξήγαγε η Αρχή είναι ότι οι εταιρείες είσπραξης χρεών δεν είναι δικηγορικές, αλλά κατ’ ουσία κερδοσκοπικές, εμπορικές εταιρείες, οι δε μέθοδοι είσπραξης και εκτέλεσης που ακολουθούν συνεπάγονται την υπέρβαση των ορίων της νομιμότητας.

Ειδικότερα, η εκ μέρους των εταιρειών αυτών ανάληψη ενεργειών είσπραξης απαιτήσεων και αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η αόριστη προσαύξηση των οφειλών με «έξοδα είσπραξης», τα οποία εισπράττονται από αυτές απευθείας από τους πελάτες, ενώ η συμβατική τους σχέση υπάρχει μόνο με τους προμηθευτές, είναι παράνομη. Παράλληλα, η είσπραξη απαιτήσεων από τέτοιες εταιρείες συνιστά αντιποίηση του δικηγορικού λειτουργήματος και θίγει τις θεσμοθετημένες από την Πολιτεία και τους νόμους αποκλειστικές αρμοδιότητες δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών.

Όπως δήλωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Γιάννης Αδαμόπουλος, για τις μεθόδους και τις διαδικασίες που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες για την είσπραξη οφειλών, διαπιστώνονται τα ακόλουθα:

1. Οι επιχειρηματικές απαιτήσεις των προμηθευτών έναντι οφειλετών τους απλώς ανατίθενται, μέσω συμβάσεων έργου, στις εισπρακτικές εταιρείες έναντι αντιτίμου που ισούται με κάποιο ποσοστό επί του εισπραττόμενου ποσού. Η εργασιακή αυτή σχέση που συνδέει τους προμηθευτές με τις εταιρείες είσπραξης είναι παντελώς ξένη προς τις καθ’ όλα νόμιμες συμβάσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring), μέσω της εφαρμογής των οποίων οι επιχειρήσεις ουσιαστικά εκχωρούν (πωλούν) την ευθύνη είσπραξης των επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολόγια, επιταγές, συναλλαγματικές, απαιτήσεις από πιστωτικές κάρτες, κ.λπ.) στην εταιρεία factoring.

2. Οι συμβάσεις έργου, με τις οποίες αρμοδιότητες είσπραξης οφειλών εκχωρούνται σε ιδιωτικές-εμπορικές εταιρίες, διασπούν τον δεσμό εμπιστοσύνης που δημιουργείται ανάμεσα στον καταναλωτή και τη συμβαλλόμενη επιχείρηση και ο οποίος διατρέχει όλα τα στάδια της συναλλακτικής δραστηριότητας. Θίγεται, κατ’ αυτόν τον τρόπο, η αμοιβαία καλή πίστη και τα χρηστά συναλλακτικά ήθη, που αποτελούν θεμέλιο λίθο της αρμονικής λειτουργίας της αγοράς.

3. Οι εφαρμοζόμενες από αυτές τις εταιρείες μέθοδοι είσπραξης στοιχειοθετούν παράβαση των αρχών της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας του οφειλέτη. Μεταξύ αυτών των μεθόδων περιλαμβάνεται η άσκηση διαρκούς ψυχολογικής πίεσης όχι μόνο κατά του οφειλέτη ατομικά, αλλά και η διεύρυνση της πίεσης και στους οικείους του οφειλέτη. Συνήθης είναι, από αυτή την άποψη, η τακτική της όχλησης του οφειλέτη στον κοινωνικό ή επαγγελματικό του χώρο, προκειμένου η δημοσιοποίηση της οφειλής του εν μέσω φίλων, γνωστών και συναδέλφων να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης και χειραγώγησης της συμπεριφοράς του. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, έχει καταγγελθεί από πολίτες μέχρι και η εκτόξευση απειλών από υπαλλήλους εισπρακτικών εταιρειών, όπως είναι η έκδοση δυσμενών στοιχείων μέσω του συστήματος «Τειρεσίας» με μελλοντικό αποκλεισμό των οφειλετών από πρόσβαση σε δανειακές υπηρεσίες, προκειμένου να ολοκληρώσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί από τους προϊσταμένους τους.

4. Συνήθως, οι υπάλληλοι των εισπρακτικών προχωρούν σε τηλεφωνικές οχλήσεις των καταναλωτών χωρίς να δηλώνουν την πραγματική επαγγελματική τους ταυτότητα, αλλά υποδυόμενοι υπαλλήλους τραπεζών ή δικηγορικών γραφείων. Σκοπός αυτής της παραπλανητικής πρακτικής είναι να προσδώσουν υποτιθέμενο κύρος και να αντλήσουν μια κατ’ επίφαση νόμιμη αιτιολογία της πράξης τους.

5. Ορισμένες φορές, οι εισπρακτικές εταιρείες πιέζουν για είσπραξη χρεών ακόμα και σε περιπτώσεις παράνομων ή απλώς εσφαλμένων και καταχρηστικών ρητρών (π.χ. διεκδικούν ποσά που έχουν προκύψει από αναγνωρισμένους δικαστικά ως καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών ή ακόμα ποσά που έχουν ήδη εξοφληθεί από τον καταναλωτή).

6. Οι εισπρακτικές εταιρείες γίνονται λήπτες προσωπικών δεδομένων των οφειλετών δίχως να έχουν έννομο συμφέρον, από τη στιγμή που στοιχεία κρίσιμα για την κοινωνικοοικονομική ζωή των οφειλετών έρχονται σε γνώση προσώπων που δεν φέρουν ιδιότητα δημόσιου λειτουργού (όπως ο δικηγόρος και ο δικαστικός επιμελητής), ο οποίος βαρύνεται με καθήκον εχεμύθειας, ούτε συνδέονται με τη δανείστρια επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας ή κάποιου είδους αντιπροσώπευσης».

Οι εταιρείες
Οι εισπρακτικές εταιρείες, τις δραστηριότητες των οποίων ερευνά η Ανεξάρτητη
Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», είναι οι ακόλουθες:

1. VERITASBUREAU ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  VERITASBUREAUA.E.
2. EUROPE MATRIX (ΓΙΟΥΡΟΠ ΜΑΤΡΙΞ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  EUROPE MATRIX Α.Ε.
3. FIRSTCALL ΑΝΩΝΥΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ FIRSTCALL Α.Ε.
4. ΜΕΛΛΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ MELLON COLLECTION SERVICES S.A.
5. MULTI COLLECTION ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ  ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ MULTI COLLECTION Α.Ε.
6. ΚΥΚΛΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ CYCLE-CREDIT A.E.
7. ΔΙΟΔΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΔΙΟΔΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ Ε.Π.Ε.
8. TRUST ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ  TRUSTCENTERA.E.
9. LIONS' ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ - ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ LIONS' DATABANKA.E.
10. ΕΡΕΥΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
11. ΣΙΜΠΛΕΣΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ  SIMPLESOHELLAS Ε.Π.Ε.
12. ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
13. ΑΝΩΝΥΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  FINTRUST S.A.
14. STATUS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ COLLECTOR
15. MAXTRUST ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ MAXTRUSTA.E.
16. COMPUCARE Ι. ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. COMPUCARE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.
17. CREDIT MASTERS ΠΑΡΟΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΕ CREDIT MASTERS LTD
18. LIONS' DATA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ LIONS' DATA A.E.
19. ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΡΩΓΗ Α.Ε.
20. ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ Μ.Ε.Π.Ε.
21. ΕΜΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ  ΕΜΠΙΣΤΗ Ε.Π.Ε.
22. NOSTER Ε.Π.Ε. ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΠΙΣΦΑΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ  NOSTER Ε.Π.Ε.
23. CHASE COLLECTIONS ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ CHASE COLLECTIONS A.E.
24. CREDIBLE SERVICES ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ - ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ CREDIBLE SERVICES A.E.
25. ΔΡΑΣΗ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΡΑΣΗ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ Α.Ε.
26. CQS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  CQSA.E.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1255326

ΠΡΕΖΑ TV
31-1-2011

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να καταγγείλω κάτι ανάλογο που μόλις εχθές αντιμετώπισα. Ο σύζυγός μου πριν από ένα χρόνο ακριβώς, ήρθε σε συμφωνία για την αγορά κάποιων βιβλίων υγείας των Εκδόσεων Μελίχρυσος. Όταν με πληροφόρησε για αυτή τη συναλλαγή που θα έκανε του ζήτησα να τα επιστρέψει πίσω, παρ' όλο που είχε δώσει προκαταβολή 30 ΕΥΡΩ, διότι ζούμε στην εποχή της πληροφορίας και καμία βοήθεια δεν θα μας προσέφεραν, αντίθετα θα μας πρόσθεταν περιττά έξοδα.
Αρνήθηκαν να δεχθούν επιστροφή των βιβλίων και από θυμό και ανοησία ο σύζυγος τους είπε, δεν θα πληρώσω κάτι που δε θέλω. Έπειτα από ένα χρόνο, ήρθε στο σπίτι με απλή αλληλογραφία του ταχυδρομείου, ένας φάκελος που περιελάμβανε εξώδικο όχληση και απαίτηση του ποσού προσαυξημένου περίπου κατά 35% (με τους τόκους καθυστέρησης) χωρίς να αναφέρεται η εκδοτική εταιρία που μας τα πούλησε και η τράπεζα ή ο διακανονισμός της συναλλαγής. Επίσης μέσα υπήρχαν οι συγκεκριμένες απειλές περί Τειρεσία μαζί με ένα συνοδευτικό ενημέρωσης για τον Τειρεσία. Καλώ αμέσως στην Αρωγή Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, όπου δεν απαντάει κανείς στο τηλέφωνο, ίσως να μην εργάζονται απογεύματα. Το ίδιο έκανε και ο σύζυγος όταν παρέλαβε την ίδια επιστολή στο κατάστημά του, χωρίς να το γνωρίζω.
Ευτυχώς σήμερα το πρωί κάποιος απάντησε στο τηλεφώνημά μου και συγκεκριμένα η κυρία Δικηγόρος που έχει αναλάβει την υπόθεση (αφού ισχυρίζεται ότι εργάζεται για αυτή τη νομική εταιρία). Της ζητάω την απόδειξη λιανικής πώλησης που έχει εκδοθεί για τη συναλλαγή και αφού την λάβω να κάνουμε ένα διακανονισμό, έτσι ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ σε αυτή την οφειλή. Μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει κανένας διακανονισμός και εντελώς παράτυπα μπορεί να το κάνει δύο δόσεις. Εξηγώ ότι δεν βγαίνει από τον προϋπολογισμό της οικογενείας μου το ποσό 205 ΕΥΡΩ έτσι εύκολα κάθε μήνα. Και ζήτησα 4 μήνες συμφωνία. Μου λέει δεν γίνεται και ξαναπερνάμε στο θέμα της αποδείξεως. Μου λέει: -δεν υποχρεούται να εκδώσει απόδειξη για κάτι που δεν έχει εξοφληθεί και της λέω: -νομικά δεν στέκει αυτό που λέτε, κάποιο συνοδευτικό που να δικαιολογεί την μεταφορά από την εταιρία προς τον πελάτη έπρεπε να έχει εκδοθεί. Εγώ την χρειάζομαι για τις αποδείξεις που θα καταβάλω στην εφορία και εκείνη μου απαντάει πως δεν εκπίπτουν τέτοια έξοδα στην εφορία. Την ρωτάω: Είστε λογίστρια? Μου απαντάει: Δικηγόρος (θυμωμένη). Μέσα στο θυμό μου, τον οποίο απορώ πως συγκρατούσα, της απαίτησα για τελευταία φορά να μου δώσει τηλέφωνο να επικοινωνήσω με την εταιρία που εκδίδει τα βιβλία (η οποία με πληροφόρησε ότι κατά ένα μερίδιο έχει πουληθεί στις εκδόσεις Ντέτσικας) για να ζητήσω από εκείνους την απόδειξη, όπως και μου έδωσε και μου κλείνει βιαστικά το τηλέφωνο ζητώντας μου να μιλήσω με τους εκδότες. Τους πρώτους δεν τους βρήκα, βρήκα όμως στον Παντογνώστη google search, τον Ντέτσικα, όπου αρνήθηκαν να με βοηθήσουν για το θέμα της απόδειξης, γιατί την υπόθεσή μας έχει αναλάβει η "Νομική Εταιρία" και όλα τα χαρτιά της καρτέλας του άντρα μου τα έχουν αυτοί. Της λέω: -και τα λογιστικά? Και μου έκλεισε το τηλέφωνο στην μούρη. Μετά από λίγα λεπτάκια ξανακαλώ την "Νομική Εταιρία", όπου μεσ'τα μέλια μου απαντάει η ίδια κυρία, πως θα μου δώσει το τηλέφωνο των εκδόσεων Μελίχρυσος για να επικοινωνήσω μαζί τους, αν και απόδειξη δεν έχει εκδοθεί. Κι εγώ ακόμα πιο ψύχραιμη της ζήτησα να μου στείλει με φαξ το αντίγραφο της καρτέλας του συζύγου για να ξέρω για τη πράγμα μιλάμε. Πράγματι τα έχει ήδη στείλει, όπου πουθενά δεν αναφέρεται ότι δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως επίσης αναφέρεται σε παρακράτηση κυριότητας και υποχρέωση εξόφλησης εντός ενός χρόνου. Μία απλή καρτέλα την οποία εκείνοι αναφέρουν ως επίσημη, για να μπορεί να δικαιολογεί συναλλαγή φορολογικά σωστή και υποθέτω και νομικά. Καλώντας αργότερα στην εταιρία Κορωναίος ή εκδόσεις Μελίχρυσος ζήτησα την απόδειξη λιανικής πώλησης, όπου έκανα πως δεν κατάλαβαν τι ζητώ και περιμένω να με ενημερώσουν, μόλις το βρουν.
Σε αναμονή της αναζήτησής τους, μάλλον θα απευθυνθώ και εγώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να γνωρίσω τα δικαιώματά μου.

Ανώνυμος είπε...

τωρα θιξατε μεγαλο και σοβαρο θεμα ειδικα για τις εκδοσεις κορωναιου που εκει το πραμα βρωμαει απο παντου εχουν πεσει παρα πολυ θυματα απο τα ψευτικα βιβλια αλλα και ακομα που υπογραφεις σου παιρνουν λεφτα και μετα σε κυνηγανε για τον απλουστατο λογο οτι αυτα τα υποτιθεται συμβολαια τα "σπανε"σε εισπρακτικες εταιρειες και μετα απειλουν αλλα δεν μπορουν να κανουν τιποτα γιατι φορολογικα και νομικα ειναι παντελως παρανομοι

Ανώνυμος είπε...

Το καλοκαίρι του 2010 είχε έρθει κάποια κυρία υποδυόμενη τη γιατρό στο Στρδο στη Θήβα, για να πουλήσει βιβλία με τίτλο "ο γιατρός συμβουλεύει" λέγοντας για θευραπευτικά βότανα(;) και καίγοντας χαρτάκια τσιγάρων για να μας δείξει πώς μυρίζουν!
Στο τέλος της παρουσίασης των υποτιθέμενων περιεχομένων των βιβλίων μας κοιτούσε έναν-ένα και έτσι ντράπηκα να μη σηκώσω το χέρι. Έδωσα μόνο το όνομα μου και την επόμενη μέρα ήρθε στην Πυροβολαρχία που στεγαζόμουν για περαιτέρω στοιχεία που...σα χαζή έδωσα! Επίσης για να πάρουν και στοιχεία άλλου συγγενή μου υποσχέθηκαν ιατρική κάλυψη σε μένα και σε κάποιον συγγενή σε ιδιωτικούς δικούς τους γιατρούς.Έδωσα του πατέρα μου.
Το ποσό για τα πέντε βιβλία ήταν 230Ε. Τα 30Ε τα έδωσα ντούκου. Επειδή δεν ήξερα πού θα μετατεθώ έδωσα την διεύθυνση του πατρικού μου για να μου στέλνουν εκεί τις αποδείξεις. Μετά από καιρό έδωσα την οριστική μου διεύθυνση κ εκεί μου ερχόταν μία απόδειξη με την οποία πηγαίνοντας στο Ταχυδρομείο την ξοφλούσα. Όμως όπως φαίνεται είχαν χαθεί 2 αποδείξεις κ το ποσό που όφειλα ήταν εκατό ευρώ.
Την πρώτη φορά που μου τηλεφώνησε η κυρία Δήμου για να με απειλήσει, ήταν υπάλληλος μιας εκδοτικής εταιρίας Family Health, της εξήγησα πως μάλλον πήγαιναν σε λάθος διεύθυνση κάποιες αποδείξεις κ αν θα μπορούσε να μου ξαναστείλει ώστε να τις ξοφλήσω, εκείνη φωνάζοντας μου έλεγε ότι αυτό δε γίνεται κ θα μπω στον Τειρεσία??
Τη δεύτερη φορά που μου τηλεφώνησε η εν λόγω κυρία (Δήμου) ήταν από τηλεφωνικό κέντρο εκδοτικής εταιρίας όπως έλεγε, αν κ ο αριθμός ήταν κινητό. Μου έλεγε ότι πρέπει να βάλω χρήματα σε αριθμό λογαριασμού στο όνομα Ντέτσικας στην Εθνική κ επέμενε ότι τα χρήματα που χρωστάω δεν είναι 100Ε αλλά 150Ε(!!!) γιατί ποτέ δεν είχαν λάβει το τελευταίο πενηντάρικο.
Την τρίτη φορά η κ. Δήμου ήταν αστυνομικό τμήμα! που της είχαν αναθέσει την υπόθεση η εταιρία με τα βιβλία για να με προειδοποιήσει ότι έπονται χειρότερα κ να επισπεύσω την συναλλαγή μου στην Τράπεζα. Όταν την ρώτησα από ποιο αστυνομικό τμήμα είναι, άλλαξε γνώμη κ έγινε νομική σύμβουλος της εισπρακτικής εταιρίας Ντέτσικας κ μου το έκλεισε στα μούτρα για πολλοστή φορά.
Μην αντέχοντας άλλο επικοινώνησα με τους γονείς μου οι οποίοι κατευθείαν επιμελήθηκαν της κατάστασης κ τηλεφώνησαν στις εκδόσεις Κορωναίου που έγραφαν τα βιβλία (ποτέ δεν είχα ακούσει το όνομα Κορωναίου από τη κ. Δήμου κάτι που με έκανε δύσπιστη για την ύπαρξή της). Οι εκδόσεις Κορωναίου είπαν ότι δε γνωρίζουν κανένα ο΄νομα αγοραστή γιατί έχουν πουλήσει τα βιβλία σε ιδιώτες! Άκουσον! Είναι δυνατόν να συνεργάζονται να παρέχουν βιβλία σε κάποιον χωρίς αυτός ο κάποιος να ενημερώνει για το ποιοι είναι οι αγοραστές κ πόσα χρωστάνε. ΚΑΙ από εκεί κατάλαβα ότι το πράγμα βρωμούσε.
Τις προάλλες τηλεφώνησαν σε συγγενή μου για να του πουν ότι χρωστάω 200Ε????????? Κοιμάται κ βλέπει 50άρικα η κυρία Δήμου η οποία ακόμα δεν έχει στείλει απόδειξη πληρωμής ή κάτι το οποίο αποδεικνύει τι ποσό οφείλω για να ξεχρεώσω. Το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να φωνάζει κ να απειλεί τηλεφωνικώς για ανύπαρκτα ποσά.
Το τι πρόκειται να κάνω δεν το γνωρίζω ξέρω μόνο ότι δε πρόκειται να χαρίσω λεφτά σε αριθμό λογαριασμου χωρίς απόδειξη ξόφλησης άλλωστε ο΄λοι γνωρίζουμε ότι πρόκειται για άτομα που όχι μόνο δεν είναι δικηγόροι αλλά αμφισβητείται από τη συμπεριφορά τους δεν έχουν βγάλει δημοτικό._

Ανώνυμος είπε...

Μπορει καποιος να μου πει τι εγινε τελικα με τις δικες σας περιπτωσεις?
Εχω και εγω προβλημα με την Family Health(πρωην εκδοσεις Νετσικα)
Εμενα ομως μου πουλησαν ιατρικες παροχες και μου εκαναν δωρο τις εγκυκλοπαιδιες!!Με αυτη την ιστορια εγινε η συμφωνια,σιγα μην αγοραζα βιβλια..αν ηθελα πηγαινα σε βιβλιοπωλειο!

Και μονο οταν εφυγε ο πωλητης καταλαβα πως εσκεμμενα δεν με αφησε να δω την πισω πλευρα της καρτελας(οπου πιστευα δεν υπηρχε τιποτα)καταλαβα πως ειναι εμπορια βιβλιων η ακομη χειροτερα εισπρακτικη εταιρια.
Ο πωλητης μου ειχε εγγυηθει(!!) πως μπορω να σπασω το συμβολαιο οποτε θελω αλλα οταν τους πηρα τηλεφωνο και τους εξηγησα τι εγινε(στην κ.Δημου συγκεκριμενα) αρχισαν να με απειλουν με μηνυσεις και να μου φωναζουν κτλ.
Τους εξηγησα τι μου ειπε ο πωλητης και ειπα να επιπληξουν τον πωλητη τους και οχι εμενα αλλα συνεχισαν να με βριζουν.!
Τελικα και οι ιατρικες παροχες ειναι μουφα!
Απο τις καποιες γνωσεις που εχω για συμβολαια απο την σχολη ,η καρτελα τους (που ονομαζουν συμβολαιο )δεν πληρει βασικες προυποθεσεις καθως 1.δεν εχω ακριβη αντιγραφο ολων των καρτελων(δηλαδη και καλα συμβολαιων, ενω ΠΡΕΠΕΙ βαση νομου να εχω)
2.δεν εχω δωσει ΑΦΜ ουτε αριθμο ταυτοτητας
3.δεν αναγραφεται πανω η επωνυμια της εταιριας ουτε και το ΑΦΜ τους.
Και στην καρτελα που εχω εγω, δεν εχω υπογραψει!
Τι σοι νομιμο συμβολαιο ειναι αυτο που μπορουν να με πανε και νομικα αν το αθετησω??!!!
Μαλλον θα παω σε δικηγηρο η στον συνηγορο του καταναλωτη να δω κατα ποσο νομιμο ειναι αυτο το ''συμβολαιο'' και ΑΝ δω πως οντως νομικα δεν στεκει δεν προκειται να δουν ουτε σεντ απο μενα.
Ως τωρα εχω δωσει μονο την προκαταβολη και απο την επομενη μερα τους λεω να ακυρωσουν την συνδρομη μου.
Τους ειπα να τους επιστρεψω τις εγκυκλοπαιδιες αλλα αρνηθηκαν και αρχισαν να με απειλουν.επισης ουτε εμενα μου εδωσαν αποδειξη για την προκαταβολη.
Ειναι μεγαλοι απατεωνες μονο αυτο εχω να πω!!
Και μπορει να με βρηκαν σε μια δυσκολη περιοδο της ζωης μου και φοβουμενη που ληγει η ασφαλεια μου(εχω καποια χρονια προβληματα υγειας και χρειαζομαι οπωσδηποτε ασφαληση) να θεωρησα μεσ την αφελεια μου πως ηταν καλη ιδεα αλλα δεν θα το αφησω να περασει ετσι!
Και μονο ο τροπος που κανουν τις πωλησεις τους φτανει τα ορια της απατης!!!

Οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με τετοιες περιπτωσεις και τι εγινε τελικα θα μου ηταν πολυ χρησιμη.

Μπορει να σταθηκα μια φορα ηλιθια αλλα δεν προκειται να δωσω τοσα λεφτα για κατι που δεν θελω σε απατεωνες μεσω εκβιασμου!!

dunamh είπε...

tha ithela na ferw kai egw pws auth ti stigmh viwnw kati paromoio..prin duo mhnes perase mia kopela pwlhtria iatrikwn vivliwn ths family health...distixws me epeise kai ekana thn agora ..ths edwsa 30 eurw ws prwkatavolh...thn epomenh mera kiollas phrame gia akirwsh ths paraggelias ..vevaia antapokrish den eidame kamia..proxthes me phre kapoia kuria kai enw thn enimerwsa pws exw akirwsh mou eipe me epithetiko ufos pws den ginetai ...pws i sinomilia mas karagrafetai kai pws iparxoun duo liseis ...i na agorasw ta vivlia i gia kirwsh na plirosw 90 eurw...simera tha perasei i pwlitria gia na plirwthei...ennweitai pws meta apo ta parapanw pou diavasa den tha doun oute eurw...exw enimerwsei dikigoro kai exw eidh enimerwsei kai tn enwsh katanalotwn..paidia einai koroidia kai oloi kante kataggelia ..den exoun kanena nomimo dikaiwma ..einai apla paranomoi..

Ανώνυμος είπε...

κάτι παρόμοιο βιωνω εγώ τώρα με την family health ...το καλυτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να απευθυνθειτε στην Ενωση καταναλωτών και να μην πληρωσετε ΤΙΠΟΤΑ..σήμερα υποτίθεται πως θα ερχόταν η πωλήτρια για να κάνουμε ακύρωση του συμβολαίου ..αυτό σημαίνει πως πρεπει να δοσω 90 ευρώ η αλλιως να τα αγοράσω...δεν γίνεται αυτό..εξάλλου έπρεπε αν ηατν σωστοί να δώσουν μια απόδειξη στην οποία να αναγράφεται πως μεσά σε 15 μέρες ας πούμε είχες το δικαίωμα να τα στηλεις πίσω..φυσικά δε δώσανε τίποτα απο αυτά..αυτό σημαίνει πως εχεουμε όλο το δικαίωμα να μην τα πληρωσουμε..επίσης σήμερα η πωλήτρια δεν εμφανίστηκε και στηλανε κούριερ και έπρεπε εγώ να δοσω τα 90 και να πάρω ενα φάκελο τον οποίο δεν είχα καν το δικαίωμα να ανοιξω και να διαβάσω πριν πληρωσω ..δεν πήρα το φάκελο δεν έδωσα χρήματα και απλα αρνήθηκα τη παραλαβή ..μην το αφηνετε..κοινηγηστε τους..εγώ σκέφτομαι απο εδώ και πέρα να τους κάνω δικο μου παιχνιδι..και πανω απο όλα θέλουν ευγένεια..

dunamh είπε...

prosoxh