Παρασκευή, Ιανουαρίου 07, 2011

ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ODEON ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Αγαπητό blog και συναναγνωστες πριν απο δυο μήνες περίπου είχα αναφέρει για την απροειδοποιητη και αισχρη καθυστέρηση πληρωμων απο την Odeon.
>>>>>>>> Ε λοιπόν για να μην έχουμε παράπονο η Odeon ξαναχτυπά κόκκινο στα νεύρα μας και μας αφήνει σαββατοκυριακο ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ! Εμένα όμως που αύριο θα με θέλουν παρών να τους κόβω εισιτήρια και να είμαι διαθέσιμος ε ,δεν θα είμαι ! Κύριοι στην ODEON εγώ λεφτά για βενζίνη δεν βάζω αφού δεν με πληρωνετε.Μου τελείωσαν ! Πλήρωστε μας πρώτα όσα χρωστατε που θα φτάσει 10 ο μήνας για να τα πάρουμε και μετά βλεπουμε. Προκαλω και Παρακαλώ και άλλους συναδέλφους απλήρωτους απο την ODEON να βγουν και να διαδώσουν το πρόβλημα μας. Μας αφορά όλους παιδιά . Είναι αισχρο αυτόν τον μισθουλακο που παίρνουμε να μας τον βγάζουν απο την μύτη και να μένουμε απλήρωτοι .
>>>>>>>> Σύντομα θα έχω κι αλλά νεα.
>>>>>>>> ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ODEON , ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2011

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H ODEON THA XASEI RE MALAKA H ESY AMA DEN XANAPS GIA DOULEIA ???

Ανώνυμος είπε...

τωρα εσυ που τον αποκαλεσες ετσι σου αρεσει που ο μηνας εχει παει 11 και δεν ξερεις ποτε θα σε πληρωσουν? αλλα αμα παιρνεις 2000 ευρο τι να σε νοιαζει.. αλλα να τα φατε εσυ και αυτοι που τα κρατανε τοσο καιρο στους γιατρους!

Ανώνυμος είπε...

milame gia ennan megalo aritho anthropon poy thoyleboyne ekei. kai aytin tin stigmi then exoyn lefta gia na pan stin thoyleia toys.then mporoyn na fygoyn.ean omos then mas plirosoyn tha bgoyn ola ta aplita toys stin fora.kai ayto hta to kano me onomastiki katagelia .exo na po polla ramata gia tin goyna toys.gia ton tropo poy thoyleboyne kai ton asximo tropo poy ekmetalebonte to prosopiko toys.thoylebo xronia ekei kai jero ta panta.mazi tha fygoyn polla megala kefalia poy toys ballan gia thieuthintes eno ekmetaleyonte polla.........