Τρίτη, Φεβρουαρίου 22, 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ

Στις 21/2/11 πηγα στον ΟΑΕΔ να ανανεωσω την καρτα ανεργιας μου.
Οι υπαλληλοι αρνηθηκαν να το κανουν διοτι ειχα καθυστερησει 10 μερες.

 Τους λεω οτι χανω τα πιθανα "δικαιωματα" ενος μακροχρονια ανεργου
και με αναγκαζουν να ξαναφερω και τα δικαιολογιτικα
πραγμα απαραδεκτο διοτι δεν επιδοτουμαι απο τον ΟΑΕΔ  .
 
 Μου απαντουν οτι δεν δεχονται δικαιολογια διοτι ειναι παρανομο και
ουτως η αλλως δεν θα την δεχοτανε το ηλεκτρονικο συστημα.

 Στην προκειμενη περιπτωση σημερα τους πηγα παλι τα χαρτια και
με καταχωρησαν στο συστημα σαν "νεο ανεργο".
 Ετσι το "συστημα" πετυχε τρια πραγματα.

1ον Σβηνει ενα μακροχρονια ανεργο απο τα στατιστικα
της χωρας.

2ον εμφανιζει αλλη μια επιτυχια στην καταπολεμηση της
ανεργιας.

3ον οι κυβερνωντες πηραν αλλο ενα ποντο στην
διατηρηση της ψευτικης εικονας τους.

 Ο μεγαλος χαμενος ομως ειμαι εγω που παρ΄οτι ανεργος
απο τον Γεναρη του '08 δεν εχω κανενα δικαιωμα μακροχρονια
ανεργου.

  Ντροπη τους και ντροπη μας που τους ανεχομαστε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
22-2-2011

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω την διαμαρτυρία, μιας και ο ίδιος λέει ότι πήγε με 10 μέρες καθυστέρηση!

Ανώνυμος είπε...

μπορείς να ανανεώσεις την κάρτα μέχρι και 5 μέρες αργότερα,,,δεν σου φταίει κανείς όσον αφορά την ανανέωση...

Ανώνυμος είπε...

Μεχρι 5 μερες αργοτερα ειναι ψεμα προβοκατορα. Δυο μερες καθυστερησα κ μου καναν νεα εγγραφη. Δε κατηγορω τον οαεδ παντως στη συγκεκριμενη περιπτωση.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΟΑΕΔ αυτην την στιγμη ειναι η αθλιοτερη υπηρεσια με τις πιο ξεφτιλισμενες
πρακτικες!
1)Δεν υπαρχει τροπος να ανανεωσεις αυτοματα την καρτα ανεργιας αλλα σε υποχρεωνει να τρεχεις συνεχεια απο εκει να αποδειξεις οτι δεν εισαι Ελεφαντας!Ουτως η αλλως αν προσληφθεις καπου η διαδικασια κοβεται αυτοματα!Αυτο γινεται επιτηδες για να μην αποκτας δικαιωματα μακροχρονια ανεργου!
2)Ολες οι συστατικες για εργασια ειναι της πλακας χειροτερες και απο Μικρες αγγελιες στην χρυση ευκαιρια!
3)Πλεον το πιο απαραδεκτο και καταστροφικο απο ολα εαν μεινεις 2 χρονια ανεργος και δεν εχεις ενσημα μεσα σε αυτα δεν σου αναγνωριζουν κανενα επιδομα ανεργιας μεταγενεστερα!
Ποσος κοσμος ειναι χρονια ανεργος οχι ενα και 2 επιτελους οι καταγγελιες στον ΟΑΕΔ πρεπει να πεσουν βροχη!
4)Στις επιδοτουμενες επιχειρησεις για ανεργους σου επιδοτουν ενα Α ποσο το υπολοιπο απλα σε υποχρεωνουν αν δεν εχεις καθολου στην παντα να το δανειστεις απο Τραπεζα!Αισχος και ξεφτυλα ρε!

Ανώνυμος είπε...

Αν είσαι μακροχρόνια άνεργος, ποιές ακριβώς δουλειές σε εμποδίζουν να πας στην ώρα σου γιά να ανανεώσεις την κάρτα;
Σε περίπτωση ατυχήματος, δεν μπορείς να ενημερώσεις;

Ανώνυμος είπε...

11:42,,,είμαι αυτός που αποκαλείς προβοκάτωρα..κι εγω άνεργος είμαι κι έτσι μου έχουν πει,5 μέρες πρίν και 5 μέρες μετά μπορώ να πηγαίνω για ανανέωση,,μπορεί στον δικό σου ΟΑΕΔ να μην ισχύει αυτό αλλά μην με λές προβοκάτωρα μην σου γαμήσω τίποτα,μουνί...

Ανώνυμος είπε...

Χουλιγκαν του πληκτρολογιου 3:52 αφενος θα μου κλασεις τα αρχιδια, αφετερου ζητω συγγνωμη για τον χαρακτηρισμο. Με τοσους εγκαθετους που κυκλοφορουν εδω μεσα για να δινουν λαθος πληροφοριες παραφερθηκα. Ο οαεδ παντως ειναι ο ιδιος παντου κ οι διοικητικες του εντολες δεν αλλαζουν κατα τοπο.

Ανώνυμος είπε...

Πήγαινα για 4 συνεχείς μερες στον OΑΕΔ τις δυο δεν είχε σύστημα την άλλη απεργία και την άλλη μιά ουρά έως το απέναντι οικοδομικό τετράγωνο, βαρέθηκα και δεν ξαναπάτησα για μερικές μέρες, κανείς δεν με είχε ενημερώσει οτι θα διακοπεί ο χρόνος ανεργείας αφού δεν ανανέωσα εγκαιρα την κάρτα μου και θα χάσω τα δικαιώματα του μακροχρόνια άνεργου. Γιατί ρε παιδιά αφού δεν δούλεψα αυτό το διαστημα πουθενά, πράγμα που πανεύκολα αποδεικνείεται εφόσον δεν ασφαλίστηκα.Συμφωνώ οτι γίνεται επίτηδες για να μην φαινόμαστε ως μακροχρόνια άνεργοι, κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό