Aνοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, έστειλαν σήμερα οι καθηγητές της Πληροφορικής, διαμαρτυρόμενοι για το ενδεχόμενο κατάργησης του μαθήματος, στο νέο λύκειο.
Ζητούν την προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού, "ώστε να μην εφαρμοστούν τα διαφαινόμενα σχέδια για την κατάργηση της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο".
Οι καθηγητές επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μοναδικό φαινόμενο σ΄ολόκληρο τον κόσμο και τονίζουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει τη στιγμή που η κυβέρνηση δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνολογία, που εισάγεται σε διάφορες μορφές στην εκπαίδευση.
"Σε μια εποχή που όλοι κηρύττουν τη μετάβαση από την κοινωνία της Πληροφορίας στην κοινωνία της Γνώσης, σε μια εποχή που ο ψηφιακός αλφαβητισμός και η ανάπτυξη της σκέψης καθορίζει την εξέλιξη σε όλους τους τομείς που συντελούν στην ευημερία μιας χώρας και του λαού της, οι απόφοιτοι του Νέου Λυκείου κινδυνεύουν να καταδικαστούν στον ψηφιακό αναλφαβητισμό και στην άγνοια του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης, δηλ. του τρόπου σκέψης που είναι αναγκαίος σε όλες τις επιστήμες, αφού συντελεί στην ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης και στην απόκτηση ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα", αναφέρουν, μεταξύ άλλων, στην επιστολή τους οι καθηγητές.
ΠΡΕΖΑ TV
2-2-2011
Ζητούν την προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού, "ώστε να μην εφαρμοστούν τα διαφαινόμενα σχέδια για την κατάργηση της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο".
Οι καθηγητές επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μοναδικό φαινόμενο σ΄ολόκληρο τον κόσμο και τονίζουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει τη στιγμή που η κυβέρνηση δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνολογία, που εισάγεται σε διάφορες μορφές στην εκπαίδευση.
"Σε μια εποχή που όλοι κηρύττουν τη μετάβαση από την κοινωνία της Πληροφορίας στην κοινωνία της Γνώσης, σε μια εποχή που ο ψηφιακός αλφαβητισμός και η ανάπτυξη της σκέψης καθορίζει την εξέλιξη σε όλους τους τομείς που συντελούν στην ευημερία μιας χώρας και του λαού της, οι απόφοιτοι του Νέου Λυκείου κινδυνεύουν να καταδικαστούν στον ψηφιακό αναλφαβητισμό και στην άγνοια του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης, δηλ. του τρόπου σκέψης που είναι αναγκαίος σε όλες τις επιστήμες, αφού συντελεί στην ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης και στην απόκτηση ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα", αναφέρουν, μεταξύ άλλων, στην επιστολή τους οι καθηγητές.
ΠΡΕΖΑ TV
2-2-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου