Οι πασχαλινές αγορές... δεν συνέβαλαν στην τόνωση της τοπικής αγοράς που συνεχίζει να βιώνει το δικό της Γολγοθά.
Τηλεφωνική έρευνα που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου επιβεβαιώνει τα «μαύρα μαντάτα» της τοπικής οικονομίας. Χαρακτηριστικά καταγράφεται και το άσχημο ψυχολογικό κλίμα που επικρατεί στους καταναλωτές, που για μία ακόμη φορά ήταν ιδιαίτερα συγκρατημένοι στις αγορές τους, κάτι που βέβαια επηρεάζει άμεσα την πορεία των επιχειρήσεων.
Μαύρα και άραχνα τα πράγματα στην εμπορική αγορά του Βόλου. Και με στοιχεία πλέον η αγοραστική κίνηση στην αγορά την περίοδο των εορτών του Πάσχα ήταν απογοητευτική, γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει όχι μόνο τον προβληματισμό αλλά την έντονη πλέον ανησυχία του εμπορικού κόσμου για το κοντινό μέλλον και την επιβίωσή τους.
Η τηλεφωνική έρευνα που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Νέας Ιωνίας, θέλοντας να καταγράψει με ποσοστά πλέον τους τζίρους , κατέδειξε την καχεξία σε όλο της το μεγαλείο.
Συνολικά ρωτήθηκαν 100 επιχειρήσεις με υποδήματα, ενδύματα (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), είδη προικός, αθλητικά, δερμάτινα είδη, εσώρουχα, ηλεκτρικά είδη, μπιζού - αξεσουάρ, έπιπλα-είδη σπιτιού, κοσμήματα, οπτικά, παιχνίδια, είδη δώρων και υαλικά, στο Βόλο και τη Νέα Ιωνία.
Το 80% των ερωτηθέντων επιχειρήσεων στην αγορά του Βόλου & της Νέας Ιωνίας απάντησε πως η αγοραστική κίνηση της φετινής πασχαλινής περιόδου έδειξε πτώση του τζίρου συγκριτικά με πέρυσι.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι μόνο το 8% είχε αμυδρή αύξηση σε σχέση με τον περσινό τζίρο και μόλις το 12% των ερωτηθέντων κυμάνθηκε στα ίδια περσινά επίπεδα για συγκεκριμένους λόγους: πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, λιγότερες και επιλεκτικές αγορές κ.λ.π. Η πτώση του τζίρου κατά μέσο όρο των ερωτηθέντων κυμάνθηκε στο 30 – 35%, ενώ το 12% αντιμετώπισαν πτώση σε ποσοστό 50% και άνω.
Ειδικότερα σε επιχειρήσεις με είδη νεωτερισμού, παιδικά ενδύματα και υποδήματα δεν υπήρξε ούτε μια απάντηση ελάχιστης ανόδου του τζίρου συγκριτικά με πέρυσι αφού οι περισσότερες αντιμετώπισαν μεγάλα ποσοστά πτώσης του τζίρου.
Τα καταστήματα με είδη δώρων εξάλλου είχαν πτώση του τζίρου κατά 20%, αλλά υπήρξαν και δείγματα μικρής αύξησης σε συγκεκριμένα είδη εποχής (κεριά κ.λ.π.).
Ας σημειωθεί ότι και πέρυσι υπήρχε μείωση στην αγοραστική κίνηση της αγοράς σε ποσοστό 25% -30%!
taxydromos.gr
ΠΡΕΖΑ TV
29-4-2011
Τηλεφωνική έρευνα που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου επιβεβαιώνει τα «μαύρα μαντάτα» της τοπικής οικονομίας. Χαρακτηριστικά καταγράφεται και το άσχημο ψυχολογικό κλίμα που επικρατεί στους καταναλωτές, που για μία ακόμη φορά ήταν ιδιαίτερα συγκρατημένοι στις αγορές τους, κάτι που βέβαια επηρεάζει άμεσα την πορεία των επιχειρήσεων.
Μαύρα και άραχνα τα πράγματα στην εμπορική αγορά του Βόλου. Και με στοιχεία πλέον η αγοραστική κίνηση στην αγορά την περίοδο των εορτών του Πάσχα ήταν απογοητευτική, γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει όχι μόνο τον προβληματισμό αλλά την έντονη πλέον ανησυχία του εμπορικού κόσμου για το κοντινό μέλλον και την επιβίωσή τους.
Η τηλεφωνική έρευνα που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Νέας Ιωνίας, θέλοντας να καταγράψει με ποσοστά πλέον τους τζίρους , κατέδειξε την καχεξία σε όλο της το μεγαλείο.
Συνολικά ρωτήθηκαν 100 επιχειρήσεις με υποδήματα, ενδύματα (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), είδη προικός, αθλητικά, δερμάτινα είδη, εσώρουχα, ηλεκτρικά είδη, μπιζού - αξεσουάρ, έπιπλα-είδη σπιτιού, κοσμήματα, οπτικά, παιχνίδια, είδη δώρων και υαλικά, στο Βόλο και τη Νέα Ιωνία.
Το 80% των ερωτηθέντων επιχειρήσεων στην αγορά του Βόλου & της Νέας Ιωνίας απάντησε πως η αγοραστική κίνηση της φετινής πασχαλινής περιόδου έδειξε πτώση του τζίρου συγκριτικά με πέρυσι.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι μόνο το 8% είχε αμυδρή αύξηση σε σχέση με τον περσινό τζίρο και μόλις το 12% των ερωτηθέντων κυμάνθηκε στα ίδια περσινά επίπεδα για συγκεκριμένους λόγους: πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, λιγότερες και επιλεκτικές αγορές κ.λ.π. Η πτώση του τζίρου κατά μέσο όρο των ερωτηθέντων κυμάνθηκε στο 30 – 35%, ενώ το 12% αντιμετώπισαν πτώση σε ποσοστό 50% και άνω.
Ειδικότερα σε επιχειρήσεις με είδη νεωτερισμού, παιδικά ενδύματα και υποδήματα δεν υπήρξε ούτε μια απάντηση ελάχιστης ανόδου του τζίρου συγκριτικά με πέρυσι αφού οι περισσότερες αντιμετώπισαν μεγάλα ποσοστά πτώσης του τζίρου.
Τα καταστήματα με είδη δώρων εξάλλου είχαν πτώση του τζίρου κατά 20%, αλλά υπήρξαν και δείγματα μικρής αύξησης σε συγκεκριμένα είδη εποχής (κεριά κ.λ.π.).
Ας σημειωθεί ότι και πέρυσι υπήρχε μείωση στην αγοραστική κίνηση της αγοράς σε ποσοστό 25% -30%!
taxydromos.gr
ΠΡΕΖΑ TV
29-4-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου