Οι πληροφορίες που ανήρτησε η Κομισιόν σε διάφορους ιστοτόπους της, ύστερα από την ακύρωση χιλιάδων πτήσεων στην Ευρώπη εξαιτίας των επιπτώσεων της ηφαιστειακής τέφρας από την Ισλανδία, ήταν εσφαλμένες και δημιούργησαν στους επιβάτες την εντύπωση ότι δικαιούνταν άμεση αποζημίωση για όλες τις περιπτώσεις καθυστέρησης στην παραλαβή των αποσκευών τους, συμπεραίνει, σε χθεσινή του απόφαση, ο Ευρωπαίος διαμεσολαβητής Νικηφόρος Διαμαντούρος.
Ο διαμεσολαβητής υπενθυμίζει ότι, τον Απρίλιο του 2010, η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας οδήγησε στην ακύρωση χιλιάδων πτήσεων στην Ευρώπη. Στις 4 Μαΐου 2010, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες οι επιβάτες που παρέλαβαν καθυστερημένα τις αποσκευές τους θα δικαιούνταν αυτόματη αποζημίωση.
Ωστόσο, μ' ένα επείγον e-mail της, η Ευρωπαϊκή Ενωση Αερομεταφορέων προειδοποίησε τους επιβάτες ότι οι εν λόγω πληροφορίες ήταν παραπλανητικές, ότι δεν δικαιούνταν άμεση αποζημίωση για την καθυστέρηση παραλαβής των αποσκευών τους, υποβάλλοντας παράλληλα αναφορά-καταγγελία στο γραφείο του Ευρωπαίου διαμεσολαβητή.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημιούργησε εσφαλμένα στους επιβάτες την εντύπωση ότι είχαν άμεσο δικαίωμα διεκδίκησης αποζημιώσεων για όλες τις περιπτώσεις καθυστέρησης στην παραλαβή των αποσκευών τους, είχε τονίσει ιδιαίτερα η Ευρωπαϊκή Ενωση Αερομεταφορέων.
Με την απόφασή του, ο Ευρωπαίος διαμεσολαβητής, αφού χαρακτηρίζει παραπλανητικές τις εν λόγω πληροφορίες της Κομισιόν, την επικρίνει διότι χρειάστηκε δύο εβδομάδες για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι πληροφορίες της δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και περισσότερο από ένα μήνα για να τις αφαιρέσει από τους δικτυακούς της τόπους.
Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΣΣΗ
ΠΡΕΖΑ TV
29-4-2011
Ο διαμεσολαβητής υπενθυμίζει ότι, τον Απρίλιο του 2010, η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας οδήγησε στην ακύρωση χιλιάδων πτήσεων στην Ευρώπη. Στις 4 Μαΐου 2010, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες οι επιβάτες που παρέλαβαν καθυστερημένα τις αποσκευές τους θα δικαιούνταν αυτόματη αποζημίωση.
Ωστόσο, μ' ένα επείγον e-mail της, η Ευρωπαϊκή Ενωση Αερομεταφορέων προειδοποίησε τους επιβάτες ότι οι εν λόγω πληροφορίες ήταν παραπλανητικές, ότι δεν δικαιούνταν άμεση αποζημίωση για την καθυστέρηση παραλαβής των αποσκευών τους, υποβάλλοντας παράλληλα αναφορά-καταγγελία στο γραφείο του Ευρωπαίου διαμεσολαβητή.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημιούργησε εσφαλμένα στους επιβάτες την εντύπωση ότι είχαν άμεσο δικαίωμα διεκδίκησης αποζημιώσεων για όλες τις περιπτώσεις καθυστέρησης στην παραλαβή των αποσκευών τους, είχε τονίσει ιδιαίτερα η Ευρωπαϊκή Ενωση Αερομεταφορέων.
Με την απόφασή του, ο Ευρωπαίος διαμεσολαβητής, αφού χαρακτηρίζει παραπλανητικές τις εν λόγω πληροφορίες της Κομισιόν, την επικρίνει διότι χρειάστηκε δύο εβδομάδες για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι πληροφορίες της δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και περισσότερο από ένα μήνα για να τις αφαιρέσει από τους δικτυακούς της τόπους.
Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΣΣΗ
ΠΡΕΖΑ TV
29-4-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου