Σάββατο, Απριλίου 30, 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ-ΣΑΡΑΒΑΛΟ:ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ALBUM ΤΟΥ "ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ 3"




Ποιος σκάει ο κόσμος και αν χαλάει
αυτή η βρωμοάνοιξη σαν σβούρα με γυρνάει
και η καρδιά μου σαν σαράβαλο σε κατηφόρα πάει 

Πάντα σπάει ψηλά ετούτη η ζήση
μοσχοβολάει η ανάσα της μπαρούτι και χασίσι
και η καρδιά μου σαν σαράβαλο ορμά να τη φιλήσει

Ποιος κλαίει μέσα μου και μου λέει
ξύπνα,δεν είναι όνειρο το χιόνι που μας καίει
η φτώχεια είναι πιο φρόνιμη εάν νοιώθει οτι φταίει
Ποιος σκάει ο κόσμος που το πάει
αυτή η βρωμοάνοιξη με σκίζει με μεθάει
και η καρδιά μου σαν σαράβαλο στ'αστέρια ξεφυσάει

Που θα πάει,που θα πάει ετούτη η ρόδα που κολλάει
τώρα στην αρχή γυρνάει,που θα πάει θα ξεκολλήσει
και ο κόσμος σαν σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει

Που θα πάει ,που θα πάει ετούτη η νύχτα που κρατάει
και δεν λέει να τελειώσει
που θα πάει θα ξημερώσει
και η καρδιά μου σαν σαράβαλο όλους σας θα μαλώσει


ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ,ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ...ΤΟ ΝΕΟ ALBUM ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΓΕΛΑΚΑ, ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ALL TOGETHER NOW






ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ



ΠΡΕΖΑ TV
30-4-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: