Τη λαϊκή ρήση «ψωμί, τυρί δεν είχαμε, ραπανάκια για την όρεξη γυρεύαμε» φαίνεται ότι υιοθετεί η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Την ώρα που έχει πετσοκόψει τα δρομολόγια του ΟΣΕ και έχει αφήσει την Πελοπόννησο χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, βάζει σε προτεραιότητα -για πολλοστή φορά- την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει προαναγγελθεί από πολλούς υπουργούς τα τελευταία χρόνια και που θα εξασφαλίσει τις εξόδους της χώρας προς Αλβανία, ΠΔΓΜ, Βουλγαρία και Τουρκία. Οι εξαγγελίες έγιναν διά στόματος γ.γ. του υπουργείου Χάρη Τσιόκα στη διμερή συνάντηση μεταξύ Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο πλαίσιο της διαδικασίας αναθεώρησης του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Οπως είχε αναφέρει στο παρελθόν και ο Δημήτρης Ρέππας, «η όλη προσπάθεια αποβλέπει τόσο στην ένταξη των ελληνικών δικτύων μεταφορών στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών όσο και στη συγχρηματοδότηση των ελληνικών έργων υποδομής και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας του ελληνικού συστήματος μεταφορών». Η βασική θέση που υποστηρίχθηκε χθες στις Βρυξέλλες ήταν η σύνδεση της Ελλάδας με όλες τις χώρες της Βαλκανικής στο πλαίσιο της ανάπτυξης των οδικών δικτύων της Εγνατίας, της ΠΑΘΕ και του Δυτικού Αξονα.
Το δεύτερο «ανέκδοτο», τη στιγμή που δεν υπάρχουν τρένα στην Πελοπόννησο, ήταν ότι «εμπλουτίζεται το δίκτυο της Πελοποννήσου και αναβαθμίζεται η Πάτρα σε κεντρικό κόμβο της χώρας και πύλη εξόδου προς Ιταλία-Ευρώπη».
Πώς θα γίνουν όλα αυτά χωρίς προσωπικό και χωρίς δρομολόγια ΟΣΕ, παραμένει αδιευκρίνιστο...
Λ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ spyropul@enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
4-5-2011
Την ώρα που έχει πετσοκόψει τα δρομολόγια του ΟΣΕ και έχει αφήσει την Πελοπόννησο χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, βάζει σε προτεραιότητα -για πολλοστή φορά- την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει προαναγγελθεί από πολλούς υπουργούς τα τελευταία χρόνια και που θα εξασφαλίσει τις εξόδους της χώρας προς Αλβανία, ΠΔΓΜ, Βουλγαρία και Τουρκία. Οι εξαγγελίες έγιναν διά στόματος γ.γ. του υπουργείου Χάρη Τσιόκα στη διμερή συνάντηση μεταξύ Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο πλαίσιο της διαδικασίας αναθεώρησης του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Οπως είχε αναφέρει στο παρελθόν και ο Δημήτρης Ρέππας, «η όλη προσπάθεια αποβλέπει τόσο στην ένταξη των ελληνικών δικτύων μεταφορών στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών όσο και στη συγχρηματοδότηση των ελληνικών έργων υποδομής και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας του ελληνικού συστήματος μεταφορών». Η βασική θέση που υποστηρίχθηκε χθες στις Βρυξέλλες ήταν η σύνδεση της Ελλάδας με όλες τις χώρες της Βαλκανικής στο πλαίσιο της ανάπτυξης των οδικών δικτύων της Εγνατίας, της ΠΑΘΕ και του Δυτικού Αξονα.
Το δεύτερο «ανέκδοτο», τη στιγμή που δεν υπάρχουν τρένα στην Πελοπόννησο, ήταν ότι «εμπλουτίζεται το δίκτυο της Πελοποννήσου και αναβαθμίζεται η Πάτρα σε κεντρικό κόμβο της χώρας και πύλη εξόδου προς Ιταλία-Ευρώπη».
Πώς θα γίνουν όλα αυτά χωρίς προσωπικό και χωρίς δρομολόγια ΟΣΕ, παραμένει αδιευκρίνιστο...
Λ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ spyropul@enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
4-5-2011
1 σχόλιο:
κατω τα χερια απο τον ηρακλη καθικια τησ αθηνασ
Δημοσίευση σχολίου