Σάββατο, Ιουνίου 04, 2011

Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΒΒΑΤΟ - ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

 Και αυτό το λέω με αφορμή ένα αλλοιωμένο συσκευασμένο Ψωμί Κρις-Κρις για Τοστ που αγόρασα χτες το απόγευμα από το Super Market MyMarket (Metro) στην Αγία Βαρβάρα και όπως βλέπετε και στην φωτογραφία είναι αλλοιωμένο με μούχλα μάλλον τόσο οι εξωτερικές φέτες στην σειρά όσο και μέσα σε διάφορα σημεία όπως μπόρεσα να διαπιστώσω χωρίς να ανοίξω περαιτέρω την συσκευασία
Φυσικά μόλις έπεσε στην αντίληψη μου προσπάθησα να επικοινωνήσω τόσο με τον ΕΦΕΤ στα τηλέφωνα 210-6971500 όσο και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 όσο και στην ιδία την εταιρεία στο τηλέφωνο 800 11 80880 αλλά κανείς τους δεν ήταν εκεί γιατί μάλλον όλοι είχαν πάει είτε στην πορεία είτε για μπάνιο σε κάποια παραλία της Αττικής


Βέβαια άφησα μήνυμα στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης της εταιρείας ELBISCO και περιμένω να με καλέσουν, σήμερα το πρωί πήγα στο Super Market και η διευθύντρια άμεσα δέχτηκε να το αντικαταστήσει με άλλη ίδια συσκευασία αλλά δεν το άφησα καθώς καταλαβαίνω ότι μάλλον θα αποσιωπηθεί το γεγονός αυτό σε συνεργασία με την εταιρεία ELBISCO ίσως χωρίς να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι τόσο στην παρασκευή αποθήκευση από μέρους της εταιρείας (που είναι και το πιθανότερο) όσο και στο σημείο της μεταφοράς προς το κατάστημα.

Αποφάσισα λοιπόν όταν με το καλό ανοίξουν οι αρμόδιες εταιρείες να το παραδώσω προς έλεγχο αν και ούτε εκεί έχω την πιθανότητα να βρεθεί άκρη καθώς και καταγγελία για αλλοιωμένα νερά που έχω κάνει από το 2005 δεν έχω καμία απολύτως απάντηση! 

Ας ελπίσουμε να γίνει ένας έλεγχος και να βρεθεί το πρόβλημα και να λυθεί καθώς δεν είμαι ο μόνος άτυχος που έχει αλλοιωμένο τρόφιμο αλλά επειδή το άνοιξα να το ελέγξω την ώρα που ήμουν στο ταμείο ακούω την επόμενη από εμένα κυρία να μου λέει καλά κάνεις και το ελέγχεις γιατί και εγώ προχθές αγόρασα ένα ίδιο αλλοιωμένο με μούχλα ψωμί!

Καλή σας όρεξη με σωστά τρόφιμα!

Υστερόγραφο
Το μήνυμα αυτό δεν θα αυτοκαταστραφεί μετά από 5 αναγνώσεις αλλά θα κοινοποιηθεί τόσο στις αναφερόμενες εταιρείες (MyMarket – ELBISCO) όσο και στο αρμόδιο υπουργείο Υγείας και στις αρμόδιες καταναλωτικές οργανώσεις και σε ραδιοτηλεοπτικά και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης – Blogs και Radios

Υστερόγραφο επικοινωνίας με τους αρμοδίους!


τόσο η MyMarket οσο και η ELBISCO ΔΕΝ έχουν email για αποστολή καταγγελιών αλλά μόνο φόρμα που δεν επαρκεί

Όσο για τον ΕΦΕΤ ήρθε το παρακάτω μήνυμα!

Η παράδοση στους ακόλουθους παραλήπτες ή λίστες διανομής απέτυχε:
pda@efet.gr
Το μήνυμά σας δεν παραδόθηκε λόγω πολιτικών ασφαλείας. Το Microsoft Exchange δεν θα επιχειρήσει να παραδώσει ξανά αυτό το μήνυμα εκ μέρους σας. Δώστε το ακόλουθο διαγνωστικό κείμενο στο διαχειριστή συστήματος.

http://www.periodiko.net/2011/06/blog-post_04.html

ΠΡΕΖΑ TV
4-6-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: