Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011

Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΑ‏

Είμαι 23 χρονών και επί 23 χρόνια αδικούμαι επί μονίμου βάσεως σε αυτό το κωλο-σύστημα που θα πέσει. Το status quo ανήκει στους ανθρώπους με δημιουργική φαντασία, αγάπη για τον κόσμο και τους γύρω τους και όχι σε ανεγκέφαλα χοντρά πλάσματα που σπαταλάνε τους πόρους του πλανήτη και την ανοχή μας.
Γαλουχήθηκα σε mode υπομονής. Όταν άρχισαν τα πρώτα χτυπήματα που δέκτηκα, τα μεγάλα υπονοούμενα ότι ‘δεν είμαι αρκετά καλός για το σύστημα τους’, άρχισα να κάνω αυτό που κάθε λογικός άνθρωπος σεβόμενος τον εαυτό του θα έκανε. Άρχισα να μαθαίνω. Και να μαθαίνω όλο και περισσότερα. Αυτό που δεν μπορεί να καταλάβει κανείς είναι ότι όσο μειώνομαι κοινωνικά τόσο αναπτύσσομαι εγκεφαλικά, προσπαθώντας να βρω τρόπους διαφυγής και εξέλιξης ανώτερους από αυτούς που χρησιμοποιούνται ως τώρα….





Δεν περιαυτολογώ δημόσια. Δεν το συνηθίζω. Όμως ήρθε η ώρα μου. Η αδικία είναι μόνιμη και σχεδόν μου επιτίθεται. Ψυχολογικά και σιγά-σιγά σωματικά. Όσα γνωρίζω, όσα σκέφτομαι, είναι σωστά και το γνωρίζω. Τα ‘αλλα’ σωστά πράγματα τα είδαμε. Η γενιά που με έκανε μάλλον πρέπει να ψηφιστεί ως ή πιο ηλίθια που πέρασε ποτέ από τον πλανήτη. status quo.



Φεύγω από το mode της υπομονής. Μπαίνω κάπου αλλού…



Σήμερα μου ζητήθηκε να κάτσω να γράψω όλες το συνολικό ποσό των αποδείξεων στην πρακτική μου. Εκεί που στο εξωτερικό θα έπαιρνα χιλιάρικα για τις γνώσεις μου, γιατί κακά τα ψέματα, η γνώση στις μέρες μας είναι πολύτιμο εργαλείο, μένω ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΟΥ, ΒΓΑΖΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.



Έχω κάνει και σερβιτόρος.

Έχω σερβίρει τα λαμόγια. Δικηγόρους και κάθε λογής παπάρια.



Έχω φτάσει σε σημείο να θεωρώ το κακό, την κακία και την λαμογιά….χαζομάρα.

Ειλικρινά αυτή είναι η λέξη.

Δεν είναι δυνατοί, κρατόντες της δύναμης ή λοιπές παπαριές.

Είναι χαζοί απλά.



Η κακία είναι χαζομάρα.

ΠΡΕΖΑ TV
10-6-2011

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κρεμάλα στους χαζούς λοιπόν! Μέσα!