Παρασκευή, Ιανουαρίου 13, 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ON TELECOMS

Είμαι συνδρομητής της εταιρίας ontelecoms εδώ και 8 μήνες περίπου και λόγω της μετακόμισής μου ζήτησα τη μετεγκατάσταση της γραμμής μου στις 2/12/2011 στη νέα μου κατοικία.
Αρχικά μου είπαν ότι δεν μπορώ να διακόψω τη γραμμή μου γιατί θα πλήρωνα ακυρωτικά, λόγω της ύπαρξης του συμβολαίου και ότι η μετεγκατάσταση θα γινόταν σε 18 εργάσιμες ημέρες - δηλαδή στις 28/12/2011 - . Από την ημερομηνία αυτή και μετά έχω κάνει τουλάχιστον 10 κλήσεις από το κινητό μου τηλέφωνο (οι οποίες χρεώνονται αρκετά!) και λόγω του ότι μου είναι απαραίτητο το ίντερνετ στη δουλειά μου, έχω ήδη κάνει σύνδεση σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας και πληρώνω για mobile internet αρκετά χρήματα κάθε ημέρα λόγω της αναξιοπιστίας της ontelecoms.
Η ενημέρωση για τη πρόοδο του αιτήματός μου είναι από ανύπαρκτη έως απαράδεκτη και η τελική ημερομηνία που μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών είναι 18/1/2012 (46 ημέρες μετά την αίτηση και 20 μέρες καθυστέρηση!!!!!).Να σημειώσω ότι σε κάθε κλήση που έκανα στην εξυπηρέτηση πελατών μου λέγανε ότι θα με πάρει τηλέφωνο και δεν έλαβα ποτέ κανένα τηλέφωνο. Αυτό δείχνει μάλλον τον σεβασμό που έχουν στους πελάτες τους...


Θα ήθελα επίσης να πω ότι μέχρι το γεγονός αυτό δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την ποιότητα των υπηρεσιών της ontelecoms, αυτό όμως το περιστατικό με έκανε να αλλάξω τακτική προς την εταιρία και να λήξω τη σύνδεση την ίδια μέρα που θα λήξει το συμβόλαιό μου, και φυσικά να προτείνω το ίδιο και σε όλους του συγγενείς-φίλους και γνωστούς που έχουν ontelecoms.


Θα αναφερθώ και στην προστασία καταναλωτών για να με συμβουλέψει πώς να προχωρήσω σε περαιτέρω ενέργειες για να αποζημιωθώ για να χρήματα που μου κόστισε σε λογαριασμούς κινητού και mobile internet ,η καθυστέρηση που προκάλεσε η ανυπαρξία εξυπηρέτησης από την εταιρία ontelecoms.ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΠΡΕΖΑ TV
13-1-2012

5 σχόλια:

prince serengeti είπε...

Προσοχή!!

Όσοι έχετε βάλει On Telecoms ή έχετε κάνει αίτηση για ενεργοποίηση σύνδεσης, πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Το router "Pirelli" (που χρησιμοποιείται από την On Telecoms) έχει τα παρακάτω προβλήματα:

1. Είναι κλειδωμένο και δεν έχει Admin access.
2. Ως συνέπεια, δε μπορείς να κάνεις Port Forward (να ανοίξεις δηλαδή, θύρες επικοινωνίας προγραμμάτων, ειδικότερα p2p όπως utrrent, limewire κλπ.)
3. Ως δεύτερη συνέπεια, δε μπορείς να εκμεταλευτείς κάποιες υπηρεσίες VOIP όπως Skype, Voipbuster, Sipdiscount, voipdiscount etc..
4. Δεν είναι κλειδωμένο το Wireless network και δε μπορείς να το κλειδώσεις (ως τρίτη συνέπεια..), οπότε όλη η γειτονία σου μπορεί να πείρνει Internet από εσένα.
5. Και συμαντικότερο.. Είναι ανοιχτό το Remote Access στη θύρα 8080 για να μπορεί ο υπάλληλος της ΟΝ να επεμβαίνει στο router σας και να το κλείνει όποτε αυτός κρίνει αναγκαίο..!!
Επειδή όμως το Username και το pass είναι το ίδιο για όλους ON/ON μπορεί ο οποιοσδήποτε να μπεί στο router σας και να πάρει τον πλήρη έλεγχό του (και της σύνδεσή σας) γνωρίζοντας την IP Address, όπως και να δεί το local network σας και όλους τους κοινόχρηστους φακέλους!!!

Πολλοί χρήστες έχουν κάνει ακύρωση των συνδέσεών τους και αρκετοί ακόμα ετοιμάζουν καταγγελία.

Επίσης, όσοι χρησιμοποιείτε το Webmail της εταιρίας (http://mail.ontelecoms.gr/mail/) θα έχετε παρατηρήσει πως κατα τη δημιουργεία "νέου μηνύματος" εκτός από τις επιλογές "to" και "cc" υπάρχει και η επιλογή "Global" όπου εκεί φαίνονται οι διευθύνσεις όλων των ενεργοποιημένων συνδέσεων της ΟΝ.
Ποιός μπορεί να εγγυηθεί πως δε θα χρησιμοποιηθεί από κακόβουλους και Spammers???
AYTH ΕΙΝΑΙ ΟΝ ΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Προς 8:30
Είμαι συνδρομητής και αυτές που λες ίσχιαν στην παλιά ΟΝ. Εγώ έχω περάσει άλλο ρούτερ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ακόμα και με το πιρέλι το wifi το είχα κλειδωμένο. Έχεις δίκιο στο ότι ο admin της ΟΝ μπορεί να κοιτάξει το ρούτερ σου.
Τώρα για το θέμα που αναφέρει ο φίλος μπορώ να πω ότι σε διάφορα φόρουμ τηλεπικοινωνιών υπάρχουν πολλά site με καταγγελίες προς όλες τις εταιρίας. Καλό θα ήταν να κάνει μία καταγγελία στο site της ΕΕΤΤ (ηλεκτρονικά) και όχι σε blog ή forum. Εκεί ίσως βρει λύση.

Ανώνυμος είπε...

παρτε για να εχετε http://www.youtube.com/watch?v=GxQ2YBEK474&feature=g-all-u&context=G284c371FAAAAAAAAAAA

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκι εγω με την ΟΝ περίμενα 10!!! μήνες την σύνδεση μου και μετα βίας κατάφερα να πάρω πίσω τα 100€ της προκαταβολής!
Δεν τους εμπιστεύομαι πια...
Σκίστους τον κώλο!

Ανώνυμος είπε...

το προβλημα λυνεται μονο με την καταγγελια στην εεττ(εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομιων) αμεσα.μια εγγραφη καταγγελια στην εεττ και μια απλη κοινοποιηση στην on telecoms θα σου λυσουν αμεσα το προβλημα το εκανα πριν τρια χρονια