Σάββατο, Φεβρουαρίου 11, 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΠΑ.ΠΕΙ. ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΕΥΘΕΤΉΘΗΚΕ!!! 
Είχα υποβάλλει αίτηση για το ΠΜΣ του τμήματος Διεθνων και Ευρωπαικων Σπουδων. Όντας επιλαχούσα, τον Ιούλιο ενημερώθηκα από τη Γραμματεία του τμήματος πως έχω συμπεριληφθεί στους επιτυχόντες και αν εξακολουθεί να με ενδιαφέρει η συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Απαντώντας θετικά, περάσαμε στις περαιτέρω διαδικασίες.
Έχοντας διαβάσει τον οδηγό σπουδών του ΔΕΣ, πριν ακόμα καταθέσω την αίτησή μου, στον οποίο δεν αναφέρεται ακριβές ποσό διδάκτρων και ρωτώντας την υπάλληλο της γραμματείας, αν πέρα από τα 1300 ευρώ που μου ζητήθηκαν, θα απαιτούνταν άλλα χρήματα, η απάντηση ήταν όχι.



Προχώρησα, λοιπόν, στην κατάθεση των χρημάτων και έστειλα υπεύθυνη δήλωση όπως μου ζητήθηκε, στην οποία ανέφερα πως γνωρίζω ότι τα μαθήματα του μεταπτυχιακού ειναι καθημερινά και προτίθεμαι να τα παρακολουθήσω, (παρακαλώ να δοθεί σημασία στο ρήμα που χρησιμοποιήσα, καθως το προτίθεμαι εμπεριέχει μια ασφαλιστική δικλείδα, εκφραζει μόνο πρόθεση και όχι δέσμευση, κατι για το οποίο η γραμματεία δεν εξέφρασε καμία ένσταση. ). Μετα από ένα μήνα τηλεφώνησα στη γραμματεία και πάλι για να ρωτήσω αν υπάρχει καμία εκκρεμότητα με τη συμμετοχή μου και πότε θα ξεκινήσουν οι εγγραφές. Μου απάντησε η ίδια υπαλληλος, η οποία μου είπε πως είναι όλα τακτοποιημένα, πως οι εγγραφές αρχίζουν γύρω στα μέσα  Οκτωβρίου, οπότε και θα πρέπει να υποβάλλω τη δεύτερη δόση. Αναρρωτήθηκα και τότε ήταν που για πρώτη φορά μετά από αρκετές φορές που είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο, η συγκεκριμένη κυρία μού είπε για το συνολικό ποσό των διδάκτρων, 7700 ευρω. 


Δε ξέρω αν αποτελώ μεμονομένο γεγονός και αν η όλη παρερμήνευση οφείλεται σε κακή στιγμή της συγκεκριμένης υπαλλήλου, όταν εγώ την είχα ρωτήσει περί διδακτρων. Ενημέρωσα τη Γραμματεία ότι δε θα παρακολουθήσω το πρόγραμμα, γιατί δυστυχώς δε δύναμαι οικονομικά να το καλύψω, αρκετά πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα, ωστε να μπορεί να επιλεχθεί ο επόμενος. Ζήτησα αμέσως να περάσουμε στη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων μου, αλλά η γραμματεία αρνείται, προφασιζόμενη τον κανονισμό λειτουργίας του ΠΜΣ, ο οποίος ακυρώνεται αυτομάτως με τη γενική διάταξη συγκεκριμένου νόμου, περί αδικαιολόγητου πλουτισμού. Στην περίπτωση, δηλαδή, που δεν επακολουθεί το αίτιο για το οποίο κατατέθηκαν τα χρήματα, το δημόσιο ίδρυμα οφείλει να επιστρέψει τα εν λόγω χρηματα, ειδάλλως πλουτίζει παρανόμως. Επίσης,ο γενικός κανονισμός του Πα.Πει. περί μεταπτυχιακών προγραμμάτων υποχρεώνει τις γραμματείες για πληρη ενημέρωση με mail προς τους υποψηφιους ,mail που δεν έλαβα ποτέ.


Δεν παρακολούθησα ουτε μία ώρα από τα προπαρασκευαστηκα μαθήματα, δεν είμαι καν εγγεγραμένη φοιτήτρια και δεν υπέγραψα πουθενά ότι συμμορφώνομαι με τον κανονισμό, του οποίου το άρθρο περι διδάκτρων είναι άκρως καταχρηστικο.


Θεωρώ αδιανόητη την απάντηση αυτή.  


Προχώρησα στην αποστολή εξώδικου αλλα δεν πήρα απάντηση. Και το χειρότερο δε μου έχουν δώσει απόδειξη για τα χρήματα που έχω καταθέσει...δηλαδη αυτή τη στιγμή τα χρηματα αυτα περα απο τη καταθετηρια αποδειξη που εχω εγω, δε φαίνονται πουθενα.... έχω σκοπό να προχωρήσω σε αγωγες αλλα το κοστος ειναι επισης υψηλο και δουλευω σε περιστασιακες δουλειες προκειμενου να μαζεψω τα χρηματα.ειναι κριμα να μη μπορεις να πραγματοποιησεις τις φιλοδοξιες σου λογω της ασθενους οικονομικης σου καταστασης.... Σας παρακαλω αν μπορειτε να με βοηθήσετε να διεκδικήσω τα χρηματά που μου ανήκουν, εστω και με μια δημοσιευση....


Ευχαριστώ.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ (Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΜΕ E-MAIL)


ΠΡΕΖΑ TV
11-2-2012

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ασε εμπλεξες με παπει!!! Χωρις φραγκα διπλωμα δεν εχει εκει. Ειναι το πιο σκληρο οικονομικο πανεπιστημιο. Δεν υπαρχει επιστροφη , πρεπει να πας με τα νερα τους και να βρεις ενα γαμημενο τροπο να τους τα πληρωσεις , αλλιως καλυτερα φυγε απο εκει ανακτησε τις δυναμεις σου , κανε για την επομενη φορα αιτηση σε προγραμματα που τα αντεχεις οικονομικα. Δεν θα βρεις ακρη. Κατσε κανα δυο χρονια μαζεψε τα μισα απο αυτα που σου ζητανε και τρεχα σε κανα πιο φθηνο προγραμμα. Εχω συνφοιτητες που το εκοψαν πανω στους 4 μηνες , εγω απο την πλευρα μου δεν εκανα τα χαρτια μου εκει και την ψαχνω με αλλους τροπους.

Ανώνυμος είπε...

Πες τηλέφωνα να πάρουμε να τους ξεχέσουμε και να το βγάλουμε στη φόρα

Ανώνυμος είπε...

Τον κανονισμό στην ιστοσελίδα του μεταπτυχιακού τον είχες διαβάσει; Γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο να μην είχες ενημέρωση αν όχι από τη γραμματεία όπως λες, τουλάχιστον από την ιστοσελίδα που αναφέρει ξεκάθαρα ότι το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό κοστίζει 7000 ευρώ.

http://www.unipi.gr/pmsdes/kanonismos_pms_des.pdf

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΑ.......

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΑ......