Τρίτη, Φεβρουαρίου 21, 2012

ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ- O DRSEENG ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ!!!


απο το http://www.drseeng.com/
Πριν λίγες μέρες ανάρτησα στο προφίλ μου στο Facebook αυτό εδώ το πρωτοσέλιδο από την εφημερίδα «Γαύρος», προτείνοντας στον Βενιζέλο την τόσο απλή ιδέα να κόψει τις κρατικές διαφημίσεις (βλ.ΟΠΑΠ) στις οπαδικές φυλλάδες, μιας και ο υπουργός ψάχνει από παντού να κάνει περικοπές. Το ότι διευκρίνισα πως το σχόλιό μου δεν στοχεύει την ομάδα του Ολυμπιακού, καθόλου δεν πτόησε έναν «οπαδό» της ομάδας του Πειραιά στο να μπει στον λογαριασμό μου και να κοτσάρει αυτή την τόσο χαριτωμένη εικόνα στο πάνω μέρος του blog για δύο μέρες.



Το ότι γνώριζε ο τύπος το σχόλιό μου για την εφημερίδα, αλλά και το γεγονός πως μου επέστρεψε την κυριότητα του blog, δείχνει πως μάλλον είναι τακτικός αναγνώστης, ίσως και φίλος μου ή subscriber στο Facebook. Έτσι λοιπόν, αφού υπάρχουν πολλές πιθανότητες να διαβάζει αυτή την ανάρτηση, ας του στείλω πρώτα τις ευχαριστίες μου γι’αυτή την όμορφη περιπετειούλα και δεύτερον, να του δώσω μια μικρή συμβουλή: «Πάνε γάμα και λίγο ρε».


Σε περίπου 20 μέρες κλείνω 4 χρόνια ως blogger, έχω σχολιάσει τα πάντα για τους πάντες και οι μόνοι που μου δημιούργησαν πρόβλημα είναι οι οπαδοί ομάδων (ακόμα και του ΠΑΟΚ) και οι λάτρεις του Βέρτη, της Βίσση και του Οικονομόπουλου. Α ναι, κι ένας υπουργός πρόσφατα και μια υφυπουργός παλιότερα. Για να καταλάβετε πόση μαλακία μάς έχει βαρέσει σαν έθνος.
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2012

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εδω ο κοσμος χανεται και το μουνι (γαυρος που το κανε) ξυριζεται

ποσο καμμμενοι υπαρχουν τελικα σ αυτο τον πλανητη?

μαλλον πολλοι και ζουν αναμεσα μας...

Ανώνυμος είπε...

AYTA BLEPOUN KAI MAS GAMOUN ASALIOTA
OSOI YPARXOUN GAYROS OLA NA TA PERIMENOUME