Τρίτη, Μαρτίου 13, 2012

Η ΜΥΡΣΙΝΗ ΛΟΪΖΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑ


ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ.
Αγαπητοί φίλοι, μου στέλνετε εκατοντάδες mails ζητώντας μου να απαγορεύσω τα τραγούδια του πατέρα μου στον γιώργο νταλάρα.
Δεν είναι κάτι που είναι στις προθέσεις μου γιατί απλά δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος και γιατί δε νιώθω ότι απειλείται το έργο του. 
Στο «καλημέρα ήλιε» για το πασοκ το ένιωθα και έτσι ήταν. 
Μέσα σε αυτά τα mails που λαμβάνω προστέθηκαν και καινούρια για το κομμάτι που έγραψε ο λευτέρης χαψιάδης στο ogdoo.gr και φαντάζομαι στο μέλλον θα υπάρξουν και άλλα ανάλογης αηδίας άρθρα.
Να μπερδευτώ σε αυτό το χάος που βρωμάει μίσος, ψέμα, φιλοδοξία και σκατά, για ποιο λόγο; Να μπερδευτώ σε κοκορομαχίες με ανόητους, για ποιο λόγο; 



Αισθάνομαι μια χαρά με τη συνείδηση μου σε ότι αφορά το χειρισμό μου του έργου του πατέρα μου.
Το συγκεκριμένο ποστ το αναρτώ εδώ και δε προχωράω σε νομικά μέτρα ακριβώς για τους παραπάνω λόγους.
Eδώ και χρόνια ζούμε σε μια εποχή γεμάτη σπεκουλαδόρους και παπαγαλάκια. Όσο αυτό το παιχνίδι ευνοημένων πλησιάζει στην λήξη του, είναι λογικό οι φωνές τους να γίνονται κραυγές αγωνίας.
Κλείνω τα αυτιά μου, ανοίγω τα μάτια μου και επιλέγω να στρατευθώ με τον κόσμο που δίνει τον καθημερινό αγώνα της επιβίωσης και της αξιοπρέπειας.
Καλημέρα.
https://www.facebook.com/mirsiniloizou
ΠΡΕΖΑ TV
13-3-2012

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατί δεν ανοίγεις τα σχόλια στα άθρα που έχεις αφαιρέσΕΙ????? ΤΟΣΟΙ ΔΗΜΟΡΚΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΧΟΥΝΤΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ..............................


ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ....


ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ


ΟΥΤΕ ΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΙΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ......