Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2012

ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΑ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΕΚΔΟΤΩΝ, ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ…ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;;;


Χωρίς να αλλάξει την ουσία των δηλώσεων πόθεν έσχες που έχει αμφισβητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν, η Βουλή αποφάσισε χθες σειρά μέτρων για την ενίσχυση του ελέγχου σε όλους όσους εν δυνάμει διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα ή θεωρητικά επηρεάζουν τους διαχειριστές του.
Ετσι, η κυβέρνηση αρχικά και η Βουλή στη συνέχεια υιοθέτησαν πρόταση νόμου που είχαν καταθέσει 74 βουλευτές με πρωτοβουλία του πρώην προέδρου του Σώματος Απόστολου Κακλαμάνη, σύμφωνα με την οποία:



Θα γίνει αναδρομικός επανέλεγχος στα περιουσιακά στοιχεία όλων όσοι διατέλεσαν μέλη του Κοινοβουλίου από το 1974 έως το 2010
Θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης, όχι μόνο των πολιτικών αλλά και όλων των υπόχρεων σε δήλωση «πόθεν έσχες» (εκδοτών, δημοσιογράφων, κρατικών και δικαστικών λειτουργών, υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών κ.λπ.)
Θα κατάσχεται υπέρ του Δημοσίου οποιουδήποτε περιουσιακό στοιχείο έχει παραλειφθεί να δηλωθεί, αν μέσα σε τρεις μήνες δεν έχει αποδειχθεί ότι έχει αποκτηθεί με νόμιμο τρόπο.
Βεβαίως, για να γίνουν εφικτά όλα τα παραπάνω χρειάζεται ένας τεράστιος μηχανισμός ο οποίος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή και είναι δύσκολο να δημιουργηθεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται συντονισμός ενεργειών και συγκεκριμένες δράσεις για να μη καταστεί και αυτή η διάταξη κενή αποτελέσματος.


Πάντως, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δημήτρης Ρέππας, εκ μέρους της κυβέρνησης επισήμανε χθες: «Η Βουλή των Ελλήνων σήμερα στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα, ένα μήνυμα ευθύνης και μέτρου. Για να γίνεις πειστικός ως προς τις προθέσεις σου αλλά και τη δυνατότητά σου να εφαρμόσεις στην ελληνική κοινωνία αυτά τα οποία εξαγγέλλεις, πρέπει πρώτα στη διαχείριση των θεμάτων του οίκου σου, εμπράκτως να έχεις πάρει τις συγκεκριμένες αποφάσεις και να έχεις επιτύχει τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Το μήνυμα, δεν είναι αμυντικό ή ενοχικό, μήνυμα απολογίας, αλλά είναι ένα μήνυμα πρόσκλησης, κυρίως, προς όλους τους φορείς και τις δυνάμεις της κοινωνίας να πράξουν με τρόπο αντίστοιχο και ανάλογο στη δική τους περιοχή ευθύνης, σύμφωνα με αυτά τα οποία αποφασίζει σήμερα η Βουλή των Ελλήνων για τους Έλληνες πολιτικούς.» IEFIMERIDA.GR
ΠΡΕΖΑ TV
23-3-2012

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμίζετε ένα ανέκδοτο.

Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν στο πάρκο για τα γεράματά τους:...
- Καταραμένα γεράματα να πάρει ........!
Χτες έρχεται η εγγονούλα μου με το βιβλίο της και με ρωτάει: "Τι σημαίνει αυτό που γράφει εδώ παππού;" και δεν μπορούσα να τη βοηθήσω γιατί πια δεν βλέπω καλά... δεν βλέπω... εγώ που ήμουν αϊτός, στο κυνήγι πάντα ο καλύτερος δεν έχανα ούτε κοτσύφι... αααχ? δεινόν το γήρας...
- Ααα να δείτε εγώ τι έπαθα χτες... πάω να ανέβω τα σκαλιά στο ΙΚΑ γιατί είχε χαλάσει το ασανσέρ και στον πρώτο όροφο λαχάνιασα, άναψα και τα πόδια μου δεν με βαστούσαν! Ποιος, εγώ που ήμουν αθλητής μεγάλος και έτρεχα μαραθώνιους έτσι για προθέρμανση και τώρα δεν μπορώ να ανέβω τις σκάλες να πάρει...

- Αααχ να δείτε εμένα τι μου’ τυχε προχτές... Είχε έρθει σπίτι η Σβετλάνα να καθαρίσει και τη βλέπω να ανεβαίνει στο σκαμπό να ξεσκονίσει τα πάνω ράφια της βιβλιοθήκης... εε πάω από κάτω και την τσιμπάω και την αρχίζω στα χαδάκια και τα παιχνιδάκια και τότε γυρνάει και μου λέει πονηρά..
"Κύριε Μήτσους πάλι;;; είναι η τρίτη φορά σήμερα!!!"

- Τί έχω πάθει ρε παλικάρια... δεν θυμάμαι πια... ξεχνάω!!!!

ΜΗΤΣΟΣ