Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2012

ΈΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ


Σε 53% ανέρχεται το ποσοστό των επιβατών που έχει αποδεχτεί ή παραχωρήσει το εισιτήριό του σε άλλο επιβάτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Το 44% των ερωτηθέντων, σύμφωνα με έρευνα που έγινε υπό την εποπτεία του καθηγητή του ΕΜΠ και προέδρου του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, Μ. Καρλαύτη, ως συνέχεια αντίστοιχης έρευνας του 2008, δήλωσε ότι θα συμμετείχε από δω και πέρα στη διαδικασία.
Να σημειωθεί πως το ποσοστό, σύμφωνα με δημοσίευμα του "Έθνους", εκτοξεύεται μεταξύ των επιβατών του μετρό και φτάνει πλέον το 75%. Το 61% πάλι δηλώνει ότι παρατηρεί συχνά το φαινόμενο.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι επιβάτες επιλέγουν από το να προσφέρουν το εισιτήριό τους να το αφήνουν επάνω στα ακυρωτικά μηχανήματα.
Τα αυξημένα αυτά ποσοστά εισιτηριοδιαφυγής είναι που ώθησαν και την κυβέρνηση να αυξήσει τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και να εισάγει αντικίνητρα για περιορισμό του φαινομένου.
Από σήμερα το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εφαρμόζει από τη Δευτέρα τα νέα μέτρα για τον εντοπισμό και σύλληψη όσων δεν πληρώνουν εισιτήριο στα ΜΜΜ με στόχο να μειωθεί μέχρι το τέλος του έτους η εισιτηριοδιαφυγή κατά 50%.
Σε πρώτη φάση τα μέτρα, που χωρίζονται σε άμεσα (εντός του μήνα) και βραχυπρόθεσμα (μέχρι τέλος Οκτωβρίου), θα εφαρμοστούν στους δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου το ποσοστό της λαθρεπιβίβασης ξεπερνάει το 20%.
Έτσι, θα διπλασιαστούν οι έλεγχοι σε επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς και σταθμούς μετεπιβίβασης των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, ενώ οι ελεγκτές από 35 που είναι σήμερα θα αυξηθούν σε 80 και θα εργάζονται σε δύο βάρδιες ημερησίως, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.
Επιπλέον, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, οι έλεγχοι θα ενισχυθούν με την ενεργοποίηση των εθελοντών ελεγκτών και σε συμφωνία με τις διοικήσεις και τα σωματεία εργαζομένων ο αριθμός των ελεγκτών σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα αυξηθεί στους 80.

http://news247.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
24-9-2012

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ, Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΔΕΞΙ ΚΡΟΣΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ. ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ UPPERCUT SHO-RYU-KEN ΣΕ ΣΤΥΛ STREET-FIGHTER ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΑΣ. Ο ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΜΥΡΙΣΤΗΚΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΕ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΔΥΟ ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΔΥΟ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΛΑΒΡΕΖΙΚΑ. ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ. ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΑΓΑΝ ΤΟ 1992 ΣΧΕΔΟΝ 800 ΔΡΑΧΜΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΒΑΦΤΙΣΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟΥ! ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΡΑΦΛΙΑΖΑΤΕ? ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΝΑΤΕ ΣΤΙΣ ΜΑΠΕΣ? ΑΝ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΙΧΕ 50 ΛΕΠΤΑ ( ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΚΡΙΒΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ) ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ...ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Την στιγμη που Σουηδια Γερμανια Γαλλια εουν γαμω τις μεταφορες και με 2 ευρω κανεις 200 χιλιομετρα εδω πληρωνουμε τους βλαμμενους μεταφορεις 2 ευρω να μας πανε πατησια κεντρο?Που ξαναγινε δημοσια συγκοινωνια πιο ακριβη απο ταριφα?
Πρωτα να κοπουνε τα λεοφωρεια που εξυηρετουνε 3 και 4 επιβατες τα βραδυα για να μην μεινουν οι πασοκοδηγοι ανεργοι και μετα να ακρυβινουν τα εισητηρια

Ανώνυμος είπε...

σούτια στους ρουφιανοελεγκτές όχι μόνο μέσα στα λεωφορεία, αλλά και κάτω από τα σπίτια τους. Μην ξεχνάτε παιδιά...όλοι έχουν ονοματεπώνυμο και όλοι κάπου μένουνε....δεν είναι και πολύ δύσκολο να τα μάθουμε !!!

Ανώνυμος είπε...

apla opios tyxon tha se elenxei exeis to dikaioma na toy pareis kai esy ta stoixeia!!! kai meta praths analogos!!!

O Falainothiras είπε...

Πλάκα έχουν. Αντί να φροντίσουν οι οδηγοί να έχουν εισητήρια ώστε να μπορούν να τα προμηθεύουν στους επιβάτες όπως συμβαίνει στις περισσότερες δημόσιες συγκοινωνίες εκτός Ελλάδας αυξάνουν τον αριθμό των ελεγκτών. Ζήτω η Βόρεια Κορέα!