Σύμφωνα με δημοσίευμα του InsideFacebook, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε τα σχέδια του να παρέχει, προσεχώς, στις διαφημιστικές εταιρείες τα τηλέφωνα, τα e-mail και τους μοναδικούς κωδικούς UID των χρηστών.
Σημειώνεται ότι η παραχώρηση των δεδομένων αυτών στους διαφημιστές θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να πραγματοποιούν καλύτερες στοχευμένες διαφημίσεις. Το Facebook επισημαίνει , πάντως, ότι για να είναι κάτι τέτοιο εφικτό, θα πρέπει πρώτα να δώσουν οι χρήστες τη συγκατάθεσή τους.
Μετά την κοινοποίηση της απόφασης αυτής δεν άργησαν οι πρώτες αντιδράσεις από τους χρήστες, οι οποίοι τον τελευταίο καιρό δηλώνουν δυσαρεστημένοι με τον τρόπο διαχείρισης του Facebook.
http://www.insidefacebook.com/2012/08/30/facebook-may-soon-allow-ad-targeting-by-email-user-id-and-phone-number/
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΤΡΟΚΟΗΣ-LIFO
----ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV,ΤΟ 2009----
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AGB NIELSEN ΚΑΙ FACEBOOK:ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
http://prezatv.blogspot.gr/2009/10/agb-nielsen-facebook.html
ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου