Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2012

ΈΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ


Έρευνα για το ενδεχόμενο οι εισπρακτικές εταιρείες να χρεώνουν στους οφειλέτες τα τηλεφωνήματα (που δεν φημίζονται για το ευγενές περιεχόμενό τους) που τους κάνουν, διενεργεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μετά από καταγγελία που δέχθηκε. 
Όπως προειδοποιεί ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Αθανάσιος Σκορδάς, με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, εφόσον προκύψουν αποδεικτικά στοιχεία για παράβαση των διατάξεων του νόμου που ρυθμίζει τη λειτουργία των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις, τότε θα επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις.


Το έγγραφο διαβιβάστηκε προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Τσουκαλά για την ανεξέλεγκτη δράση των εισπρακτικών εταιρειών, στην οποία επικαλούνταν δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι εισπρακτικές εταιρείες χρεώνουν τις τηλεφωνικές κλήσεις στον κατά περίπτωση οφειλέτη μέσω του λογαριασμού του, της πιστωτικής κάρτας ή του δανείου.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
9-10-2012

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δικηγόρος της fiat credit με χρεώνει 300 ευρω αν καθυστερήσω 3 μήνες και μου στείλει επιστολή. Για έξοδα μου γράφει