Δευτέρα, Νοεμβρίου 19, 2012

AΥΤΟΣΧΑΙΔΟΙΑ Η ΔΟΝΗ... ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΕΤΡΑΚΑ!


--"Που λες....κάθομαι στη Λεκάνη...."
--"Ε...δεν είναι και ντροπή αυτό... Μια φορά κι εγώ στις καυλίτσες μου, πήδηξα τον μπιντέ..."
--"Όχι αυτό το "Κάθομαι"...το "Sit Down"..."
--"Oh...Sit..."
--"Ξέχασες το "h"..."
--"Ese mas re malaka..."
--"Όπως κάθομαι λοιπόν....σφίγγομαι...τίποτα.... Σηκώνομαι να κοιτάξω από Συνήθεια...Και τί να δώ???"
--"Να δείς το "Βυζολάτο 4"...! Έχει μια πρωταγωνίστρια με 6 ρώγες.... Δεν ξέρεις άν θα σου σηκωθεί, ή αν θα την πας βόλτα στο παρκάκι για τα τσίσα της..."
--"Δεν εννοώ αυτό!!! Στη Λεκάνη τί βλέπω...?!?!"
--"Άμα είσαι άνθρωπος, Σκατό... Άμα είσαι μύγα, Δείπνο..."
--"Σκατό είδα!!!"
--"Το πάτησες??? Γιατί άμα το πατήσεις, θα πάρεις Λεφτά!!!"
--"Μα...τί να το πατήσω? Να βάλω το πόδι μου στο Λούκι???"
--"Εδώ εγώ έβαλα το πουλί μου στον Μπιντέ, στο Λούκι θα κολλήσουμε...?"
--"Μα... εγώ μονάχα σφίχτηκα...Δεν βγήκε τίποτα...."
--"Έκανες "Μπούφ"...?"
--"Τί "Μπούφ"..?"

--"Μπούφ, Φτου και Βγαίνω"...!!! Για να ξέρει πότε να βγεί..."
--"Μα...να παίξω Κρυφτό με τον Κώλο μου...?"
--"Αμέ!! Εγώ τις προάλλες έπαιξα ΚΑΙ με το πουλί μου ΚΑΙ με τον κώλο μου!!! Αλλά ήταν ζαβολιάρηδες!!! Το πουλί μου πήγε και κρύφτηκε μέσα στον κώλο μου...κι όταν τους έφτυσα δεν τα φύλαγε κανείς..."
--"Μα...έβαλες το τσουτσούνι σου στον πωπό σου...?"
--"Ναι, αμε!!! Αλλά μου είπαν οτι δεν πάει, γιατί ήταν μέσα και το πουλί του Μήτσου που έκανε φασαρία και τους μαρτύρησε...."
--"Μα...αυτό σημείνει οτι είσαι ψιλοαδερφή!!!!!"
--"Εγώ...??!!?? ΌΧΙ φυσικά!!! Ο Μήτσος είναι πουστάρα που με πήδηξε...εγώ αθώα ψυχή....ένα κρυφτό είπα να παίξω... κι ο Μήτσος ΚΑΙ βγήκε ΚΑΙ μου τα Φίλαγε....."

Οι Δείκτες στα ρολόγια έχουν Μύτη στην άκρη τους, αλλά δεν παίρνουν μυρωδιά το πως περνάει ο χρόνος. Οι σερβιέτες έχουν φτερά, μα η φαντασία για τη γειτονιά τους θα πετά πάντα ψηλότερα. Οι ψυχές έχουν Φωτιά, μα Σπαρματσέτα δεν φτιάχνουν. Blanco σβήνουν μανιασμένα Λέξεις από την κακία τους που -όσο Άσπρα κι αν είναι- δεν θα γίνουν ποτέ σελίδες. Μικρά παιδιά που πουλάνε τα Μεγάλα τους Όνειρα απλά για να μεγαλώσουν. Κι Ενήλικες με Ταυτότητα που περιορίζεται σε ένα πλαστικοποιημένο χαρτί, κάνουν τα Μικρά τους Όνειρα πραγματικότητα πουλώντας την.
--"Τί είδες τελευταία και δεν σου άρεσε...?"
--"Δεν ξέρω...Δεν κοιτούσα..."
Τυφλοί, Μουγκοί, Καταθλιπτικοί Χαρούμενοι φωνάζουν Χωρίς Ήχο, γελάνε Χωρίς Δοντάκια ανάμεσα στα χείλη τους και ως Σούπερ Ήρωες της ίδιας τους της Ζωής, πετάνε Λέιζερ από τα μάτια τους στο μπικίνι της Πελάτισσας, να σκοτώσουν τη Μουνότριχα και το Χρόνο τους.
--"Δε φταίω εγώ που είμαι Μαλάκας..."
--"Μα...δικό σου το Τσούτσου...Δικό σου και το χέρι....."
--"ΠεοΠαίχτης ΝΑΙ....ΠεοΦταίχτης ΟΧΙ...!!!"
Λυγερόκορμες μπανάνες κάνουν Στριπ-Τίζ μπας και τις δεί κανείς και τις δαγκώσει προτού να μαυρίσει η Φλούδα τους.Είναι κατάρα να μην είσαι Ούτε Φρούτο, Ούτε Πέος....
--"Αχ...η αγάπη μου....είναι Ψηλός...όμορφος....επιβλητικός...με τρόπους....ΝτελιΚανίς!!!"
--"Οδικός μου κλάνει κι αφήνει πεότριχες στον καναπέ από το πολύ ξύσιμο....ΝτελιΚόπρος...!"
Χαρτιά Υγείας δυσφορούν με τη Σκατοδουλειά τους, χαράζοντας διακεκομμένες γραμμές στο χάρτινο σώμα τους... Πέφτοντας Ηρωικά και Πένθιμα, αφήνουν την Κατάρα τους ως Παρακαταθήκη. Στην επόμενη γαστρεντερίτιδα, η Θεία ΠορΔίκη κάνει την εμφάνισή της, καθώς μένεις με τον κύλινδρο από το ρολό και χωρίς διακεκομμένες γραμμές... Ούτε προσπέραση μπορείς να κάνεις, ούτε να σκουπιστείς...

--"Τί λέγαμε...?
--"Τα Κάλαντα, κάθε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά... Ωραία χρόνια...Αθώες εποχές.... Τότε που σνιφάραμε τους Κουραμπιέδες που είχε μπερδέψει η γιαγιά την Κοκαίνη μας με τη Ζάχαρη Άχνη..."
--"Τι πράγμα? Μαστουρώνατε με τους κουραμπιέδες???"
--"Όχι...αφού τα είχε μπερδέψει η γιαγιά... Οι κουραμπιέδες είχαν ζάχαρη...Αλλά το Γαλακτομπούρεκο της γιαγιάς μου ήταν άλλο πράγμα.... Όσοι έτρωγαν, τη βοηθούσαν μετά να διώξει το Ιπτάμενο Μπιρμπιλωτό Βατραχοπέδιλο από την κουζίνα της..."
--"Κι ο Παπούς σου τί έκανε...?"
--"Έτρωγε μια μεγάλη γωνία γαλακτομπούρεκο.... και μετά πήγαινε και άνοιγε τρύπες με το Ράμφος του στις Γριές...ήταν μεγάλος Γριοκολάπτης!!!"
--"Σορρυ κιόλας...αλλά γιατί χαιδεύεσαι πάνω στο Μπεικον και στο Ζαμπονάκι...?"
--"Αχχχ...μ αρέσουν τα Παχύσαρκα...!!!"
--"Γουστάρεις Τριγλυκερίδια???!!!"
--"Όχι...Καυλωτική Ετυμολογία...."ΠαΧυσα-Αρκα"... Τον παίζω με τον "Ισοβίτη" και εξπερματώνω Atlacol...!"
--"Μα...μα....Τρίβεις το πέος σου πάνω στις φωτογραφίες των Πρώην σου...!!!"
--"Σαφώς....Σβήνω τα λάθη του παρελθόντος.... Την έχω κάνει ΓομοΛάστιχο!!!"
--"Και η γυναίκα σου , τί λέει γι αυτό...?"
--"Της το εξήγησα....και το θεώρησε Υποθετικά Μουνιά!!!"
--"Παρδόν...?"
--"ΑνΑίδοια...."
--"Μα...δε γράφεται έτσι..."
--"Τρίχες...."
--"Στα ΑνΑίδοια...?"
--"Όχι....στα Υποθετικά είχαν κάνει Λέιζερ....Σούτ τώρα...ΣΟΥΤ!!!"
--"Τί "Σούτ"...?"
--"Συγκεντρώνομαι....."
--"Τι είσαι ρε και Συγκεντρώνεσαι...? Λαική Οργή...?"
--"Βλέπω....βλέπω στο Μέλλον......."
--"Τι βλέπεις...?"
--"Βλέπω...οτι σε ένα λεπτό περίπου...θα μυρίσει η Βρωμερή Ύπουλη Υπόκωφη Κλανίτσα που αμόλησα..."
--"Μα...το λεπτό πέρασε...Προφήτευσες Ψευδώς την Πορδή...."
--"Ομολογώ...ήμουν ΨευδοΠορδίτης..."
--"Ναι...εκείνο το Σκατό όμως που συζητούσαμε στην αρχή....το Άσφιχτο....."
--"Δεν έχω χρόνο τώρα....Μου τελειώνουν οι μονάδες....Ζορίσου πάλι κ άμα Σφίξει, έχει καλώς....άμα δε Σφίξει, ρίξτου λίγο Φαρίν Άπ...στο Κέηκ Πιάνει...."

https://www.facebook.com/petrakas

ΠΡΕΖΑ TV
18-11-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: