Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2012

ΚΤΕΛ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ: ΓΙΑ 2Η ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΕ...ΖΩΑ!


H Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφέρειας Μαγνησίας & Σποράδων για δεύτερη φορά λαμβάνοντας υπόψη την καταγγελία που δεχτήκαμε στο adespoto.gr από φιλόζωη και τους προωθήσαμε άμεσα, ζητά απαντήσεις απ το ΚΤΕΛ Μαγνησίας και παραπέμπει το θέμα στο πειθαρχικό συμβούλιο.


Η καταγγελία αφορούσε σε μικρόσωμο σκυλάκι (μαλτεζάκι) για το οποίο η ιδιοκτήτρια του κάθε φορά που ταξίδευε με το ΚΤΕΛ Μαγνησίας προς Θεσσαλονίκη υποχρεώνονταν να πληρώσει μισό εισιτήριο παρότι κανένας νόμος δεν ορίζει κάτι τέτοιο για τα ζώα! Η ίδια ζήτησε βοήθεια γιατί δεν μπορούσε πια, λόγω κρίσης να πληρώνει και διαμαρτυρήθηκε! Την ενημερώσαμε φυσικά ότι κανένας νόμος δεν ορίζει εισιτήριο για ζώα στο ΚΤΕΛ. Ούτε μισό ούτε ολόκληρο!

H καταγγελία ανέφερε:
Αυτό είναι ένα διερευνητικό μήνυμα μέσω  ttp://www.adespoto.gr/ απο: Αλεξάνδρα <*******@hotmail.com>

Καλησπέρα!!

Είμαι 21 χρονών κι έχω ένα μικρό μαλτεζάκι 3.5 κιλών. Κατάγομαι από Βόλο αλλά σπουδάζω Θεσσαλονίκη οπότε, όπως καταλαβαίνετε, κάνω πολύ συχνά το δρομολόγιο Βόλο-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη-Βόλο. Όμως, κάθε φορά που ταξιδεύω κάνω την ίδια συζήτηση με τους υπαλλήλους των ΚΤΕΛ. Βασικά, κάθε φορά τσακώνομαι! Μου λένε, με ύφος και θράσος πάντα, ότι αν δεν βγάλω εισητήριο για το σκυλάκι μου πρέπει να το βάλω στις αποσκευές. Φυσικά αρνούμαι και αναγκαστικά βγάζω εισητήριο το οποίο κοστίζει 9.20 ευρώ και γράφει πάνω ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ -ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ! Τους λέω "βλέπετε το σκυλί μου για ανάπηρο ή ότι είναι πάνω από 65 χρονών;" κι επιμένω να μου δώσουν θέση να το έχω δίπλα μου, εφόσον πληρώνω! Ο ανάπηρος ή ο συνταξιούχος όρθιος στο διάδρομο είναι σε όλη την διαδρομή; Όταν κάποιος άνθρωπος έχει κάποια κολλητική ασθένεια τον βάζουν στις αποσκευές; Και στην τελική είναι ένα υγιέστατο, εμβολιασμένο, πεντακάθαρο μαλτεζάκι!
Έχω φωτοτυπία τον νόμο μαζί μου αλλά μου λένε ότι τον γνωρίζουν κ τον εφαρμόζουν κατά γράμμα.

Τέλος πάντων. Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω; Έχω εξοργιστεί! Ή αν μπορείτε να κάνετε εσείς κάτι. Πάντως δεν είμαι η μόνη που έχει αυτό το πρόβλημα, γνωρίζω κι άλλα άτομα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Με εκτίμηση,

Αλεξάνδρα

Ο Προϊστάμενος, κ Γ. Κανάτας, ενημέρωσε τα ΚΤΕΛ Μαγνησίας ότι η υπόθεση αυτή (αναφορά πολίτη για παράβαση των υποχρεώσεων των συγκοινωνιακών φορέων,  των ιδιοκτητών λεωφορείων, καθώς και του προσωπικού τους) θα εισαχθεί  στο Πειθαρχικό Συμβούλιο (προεδρικό διάταγμα 170/2003 –Α΄140) για συζήτηση και λήψη σχετικής απόφασης.


Μάλιστα, η ίδια αρμόδια αρχή, σε παλιότερη καταγγελία που έλαβε το adespoto.gr και επίσης τους προώθησε για επιβολή μισού εισιτηρίου και παράνομη τοποθέτηση ζώων σε αποσκευές πάλι από τα ΚΤΕΛ Μαγνησίας, τους είχε ήδη ενημερώσει με έγγραφα ότι απαγορεύεται να εισπράττουν εισιτήριο για τα ζώα, έστω και μισό (αναπήρων) και να τοποθετούν τα ζώα στις αποσκευές και τους είχε παραπέμψει και πάλι στο πειθαρχικό.

Μάλιστα, η καταγγελία δεν έμεινε μόνο στο email που λάβαμε από πολίτη. Σε επικοινωνία του adespoto.gr (μέσω email) με την Γραμματεία των ΚΤΕΛ Μαγνησίας επιβεβαίωσαν οι ίδιοι ... ότι τα ζώα ταξιδεύουν εντός της καμπίνας των επιβατών εφόσον ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΙΣΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ή..εναλλακτικά, δωρεάν, στο χώρο των..αποσκευών κάτι που έχει απαγορεύσει ο σχετικός νόμος του Υπουργείου Μεταφορών! Παρότι τους απαντήσαμε ότι αυτά απαγορεύονται, εκείνοι ισχυρίστηκαν ότι γνωρίζουν πολύ καλά το νόμο και τον εφαρμόζουν..

Υπενθυμίζουμε λοιπόν και πάλι στους πολίτες: ΜΗΝ δέχεστε να τοποθετήσετε τα ζώα σας στο χώρο των αποσκευών και ΜΗΝ δέχεστε να πληρώσετε οποιοδήποτε ποσό για το ζώο. Είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν τα ζώα σας μέσα σε κλουβάκι στην καμπίνα επιβατών. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε δρομολόγια που επιτρέπονται κατοικίδια, όπως ορίζει ο νόμος ότι μπορούν τα ΚΤΕΛ να έχουν.

adespoto.gr

Διαβάστε σχετικά:
1) Γραμματεία ΚΤΕΛ Μαγνησίας: Πληρώστε μισό εισιτήριο για το ζώο αλλιώς ταξιδεύει στις αποσκευές

Τρίτη, 21 Αύγουστος 2012, Adespoto.gr

2) ΚΤΕΛ Μαγνησίας: Στο Πειθαρχικό συμβούλιο μετά την καταγγελία του adespoto.gr ότι βάζουν ζώα στις αποσκευές ή χρεώνουν για ζώα στην καμπίνα

Παρασκευή, 09 Νοέμβριος 2012, Adespoto.gr
ΠΡΕΖΑ TV
4-12-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: