Δευτέρα, Ιανουαρίου 07, 2013

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΟ CD ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΛΑΓΚΑΡΝΤ-ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ;


Πλήρη εξέλιξη η συνέντευξη του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου στη ΝΕΤ. Αυτή τη στιγμή περιγράφει τη διαδρομή της λίστας Λαγκάρντ και απαντά σε ερωτήσεις.
Τέλος Ανοιξης 2010 ο τότε διοικητής της ΕΥΠ μου είπε ότι ο Γάλλος ομόλογός του τον ενημέρωσε ότι υπάρχει λίστα με ονόματα καταθετών στην Ελβετία.


Πλησίασα την Κριστίν Λαγκάρντ και τη ρώτησα αν είναι διατεθειμένη να μας δώσει τη λίστα. Η απάντηση δεν ήταν άμεση. Επιφυλάχθηκε και μου είπε «ναι» μετά από ένα χρονικό διάστημα

Τον Οκτώβριο του 2010 μετά από συνεννόηση του γραμματέα ο πρέσβης μας στο Παρίσι παραλαμβάνει ένα φάκελο με ένα cd και ο φάκελος αυτός παραλαμβάνεται από εμένα. Ηρθε κατ' ευθείαν σε μένα και δεν πέρασε από το υπουργείο Εξωτερικών. Ηταν στοιχεία απόρρητα και έτσι έγραφε και στο διαβιβαστικό που το συνόδευε.

Ο πρέσβης υπέγραψε ότι παρέλαβε ένα cd χωρίς να ξέρει τι είχε μέσα και οι Γάλλοι δεν έγραφαν τίποτε στο διαβιβαστικό.

Μέσα στο cd δεν υπήρχε μια λίστα αλλά περίπου 2.000 ηλεκτρονικά αρχεία. Αυτά τα αρχεία ήταν φωτογραφία της στιγμής που ο κ. Φαλσιανί τα έκλεψε από την HSBC το 2007.

Εγώ τα ζήτησα και γι' αυτό πεθαίνω να έχω μία αίσθηση του τι έχει μέσα.

Η πρωτοκόλληση σημαίνει αποδοχή του ότι το κατέχει το ελληνικό δημόσιο. Τι να πρωτοκολλήσω,το έγγραφο, το ίδιο το cd; Να κάνω ένα αντίτυπο;

Ξεκινάμε μια διαπραγμάτευση με τους Ελβετούς και δεν μπορούσα να την ξεκινήσω γνωστοποιώντας σε όλους ότι έχω μια λίστα με κλεμμένα αρχεία από την Ελβετία.

Φωνάζω ένα συνεργάτη μου -θα το πω το όνομα στη Βουλή- και του ζητώ να μου δώσει μια αίσθηση του συνολικού ποσού και τα σημαντικότερα ονόματα. Μετά από λίγες ημέρες επιστρέφει και μου λέει: «Εχουμε περίπου 2 δισ. δολάρια ότι πάνω από τα μισά ήταν κενοί λογαριασμοί και ότι οι πρώτοι 20 λογαριασμοί είναι περίπου τα μισά από τα χρήματα αυτά. Και όλοι γνωρίζουν ότι ο ένας λογαριασμός είχε περίπου 550 εκατομμύρια δολάρια.»

Ζήτησα να γίνει μια κόπια σε ένα usb επειδή είναι πιο ασφαλές μέσο αποθήκευσης και έδωσα το cd για φύλαξη.

Οποιος έκανε οτιδήποτε το έκανε κατόπιν δικής μου εντολής χωρίς να έχει πλήρη επίγνωση του τι έκανε.



Πηγή: Παπακωνσταντίνου: Δεν είδα τα ονόματα στο cd που μου έστειλε η Λαγκάρντ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/84751#ixzz2HKPTWF7b
ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2013

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ???????? ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΕΤΣΙ, ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!