Εντός του Φεβρουαρίου αναμένεται να αποφασιστεί η τελική στρατηγική της κυβέρνησης για την αποκρατικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), δηλαδή να αποσαφηνιστεί αν θα παραχωρηθούν λιμενικές χρήσεις, όπως έχει επανειλημμένα δηλωθεί από κυβερνητικά στελέχη, ή αν το λιμάνι θα ιδιωτικοποιηθεί.
Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα ο πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Τάκης Αθανασόπουλος, μιλώντας σε δημοσιογράφους, στο περιθώριο ειδικής εκδήλωσης του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Βορείου Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη κεκλεισμένων των θυρών.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, ο διαγωνισμός για το λιμάνι πρόκειται να προκηρυχθεί οπωσδήποτε εντός του επόμενου διμήνου και έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον πέντε μεγάλων διεθνών εταιρειών διαχείρισης λιμένων, στους οποίους, όπως ξεκαθάρισε, δεν περιλαμβάνεται η "Cosco". Αντίθετα, επανακάμπτει η "Hutchison", η οποία προ ετών είχε αρχικά εκδηλώσει και μετά αποσύρει το ενδιαφέρον της για το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα ο σχετικός διαγωνισμός να κηρυχθεί τότε άγονος και να καταπέσει εγγυητική επιστολή ύψους 5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, ο κ.Αθανασόπουλος επισήμανε ότι και οι υπόλοιποι τέσσερις ενδιαφερόμενοι είναι αντίστοιχης δυναμικότητας με τη Hutchison.
Επισήμανε ότι το πρώτο κριτήριο για την επιλογή του επικρατέστερου επενδυτή θα είναι η δέσμευσή του για την ανάπτυξη του λιμανιού, ενώ το προτεινόμενο τίμημα "έρχεται δεύτερο". «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει πολύ μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές, μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά του λιμανιού του Πειραιά, και να αποτελέσει το μεταφορικό κέντρο για την νοτιοανατολική Ευρώπη», τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος, ενώ υπενθύμισε ότι μέχρι το τέλος Ιουνίου θα βγουν στον "αέρα" 18 διαγωνισμοί.
Πηγή: ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου