Πέμπτη, Μαΐου 30, 2013

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ ΤΟΥ ΟΣΕ

Αλλο ενα περιστατικο ρατσιστικης βιας σε Μεσο Μαζικης Μεταφορας, στο τραινο αυτη τη φορα.
Εχθες, Τεταρτη 29.05.13 ταξιδευα με την με την αμαξοστοιχια 21, Αλεξανδρουπολη - Αθηνα ηταν το δρομολογιο αν δεν κανω λαθος (εγω παντως επιβιβαστηκα στη Δραμα στις 10.25 και κατεβηκα Θεσσαλονικη )
Στη Ροδοπη ανεβηκε ενα παιδι απο τη Σενεγαλη, o Σεχ. Εγω ημουν στο κυλικειο, το παιδι εκατσε καπου εκει διπλα μου.
Ερχεται λοιπον ο ελεγκτης-συνοδος και ζηταει εισητηριο.


Βγαζει το παιδι το εισητηριο του και του το δινει. Τον ακουω που λεει και ολας οτι ειναι και για επιστροφη.

Το βλεπει ο τυπος και του λεει οτι θελει αλλα 2 ευρω, γιατι ειναι λεει.. γρηγορο τραινο, και πρεπει να πληρωσει παραπανω.

Το παιδι δεν καταλαβε γιατι του ζητουσε παραπανω. Μιλουσε εντελως ηρεμα και ρωτουσε για ποιο λογο να δωσει και αλλα λεφτα αφου εχει κοψει κανονικα εισητηριο.

Ο ελεγκτης με την πρωτη ερωτηση του παιδιου αρχισε να φορτωνει. " Δωσε ρε 2 ευρω τωρα, θελω να μου δωσεις δυο ευρω! "

Τσατιζεται και το παιδι και του λεει οχι, γιατι να σου δωσω?

Παω να παρεμβω εκεινη τη στιγμη, να τα δωσω εγω αν οντως υπηρχε προβλημα και δεν ειχε να τα δωσει. Με το που παω ομως να κανω κινηση μου λεει ο Σεχ οτι εχει λεφτα, απλα δεν καταλαβαινει γιατι να δωσει παραπανω.

Ε αυτο ηταν,τοσο..συγκρατηθηκε ο τυπος. Γυρναει και βαραει με δυναμη το τραπεζι φωναζοντας " ρε δωσε δυο ευρω τωρα" και βριζοντας ουτε θυμαμαι τι ελεγε. Μεχρι να συνειδητοποιησω τι γινεται και να σηκωθω γυρναει και κλωτσαει τον Σεχ δυνατα στα ποδια.

Καπου εκει ειναι που σηκωνομαι αρχιζω να ουρλιαζω και να του λεω "τι κανεις ρε" κλπ, στο εν τω μεταξυ τρεχει ο υπαλληλος του κυλικειου, προσπαθει μεν να ηρεμησει τον ελεγκτη αλλα ταυτοχρονα λεει οτι θα φωναξουν αστυνομια να τον κατεβασουν, και εγω λεει να παω ΤΩΡΑ στη θεση μου δεν εχω δικαιωμα να ειμαι εκει (γιατι δεν ειχα αγορασει κατι απτο κυλικειο για να κατσω στο τραπεζι )

Ενας πανικος εκεινη τη στιγμη, να φωναζω εγω στον ελεγκτη, να φωναζει αυτος οτι θα φωναξει αστυνομια και εχει μαρτυρα τον αλλον υπαλληλο οτι ο Σεχ του κουνουσε απειλητικα το χερι!! Να του φωναζω και γω να φωναξει ειμαι και γω μαρτυρας και ειδα πολυ καλα τι εγινε, ο ανθρωπος δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ , και καπου εκει αρχισε ο τυπος να φωναζει οτι οι Ελληνες δεν τα κανουν αυτα κλπ κλπ..

Μια παρανοια για λιγα λεπτα.. Και ο Σεχ ομως δεν φοβοταν, ηξερε οτι δεν ειχε καπου λαθος.

Μεσα σε ολη αυτη την ενταση ρε παιδια δυστυχως δε σιγουρευτηκα τελικα αν δικαιως του ζητουσε παραπανω λεφτα η οχι, θα ειχα ενα ακομα ατου αν καταλαβαινα οτι δεν υπηρχε στην πραγματικοτητα διαφορα στο εισητηριο.

Σε καθε περιπτωση ομως ο τυπος χωρις κανενα λογο αρχισε να φωναζει στο παιδι και το χτυπησε,  εκανε σαν υστερικος και αν δεν παρενεβαινα θα τον κατεβαζε κατω θα τον τραβουσαν και σε κανενα τμημα και δεν ξερω και τι θα γινοταν απο κει και περα, παρ ολο που ο Σεχ ειχε και χαρτια κανονικα, στην καλυτερη περιπτωση θα τον τραβουσαν απο δω και απο κει ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ, στην καλυτερη περιπτωση..

Το παιδι ειχε εισητηριο κανονικα και προφανως κανενας δεν του ειχε πει οτι θα επρεπε να πληρωσει διαφορα, ΑΝ επρεπε, θα επρεπε να του το πουν και στον σταθμο στη Ροδοπη απο οπου εβγαλε το εισητηριο! Και οπως και να χει, εμενα θα γυρνουσε να μου δωσει ουρλιαζοντας κλωτσια αν μου ζητουσε συν 2 ευρω και δεν καταλαβαινα τον λογο που μου τα ζηταει, η θα μου εξηγουσε ομορφα και ωραια??

Πριν κατεβουμε Θεσσαλονικη φροντισα να πληροφορησω τον εν λογω..κυριο οτι θα βρω τα στοιχεια του (του ζητησα ονοματεπωνυμο και φυσικα δε μου δωσε) και φοβισμενος αρχισε να με ρωταει και τι θα κανω δλδ οταν βρω ποιος ειναι κλπ.. Του ειπα οτι οταν ερθει η ωρα θα μαθει. Και ο υπαλληλος του κυλικειου βεβαια δεν ηταν καλυτερος, προσπαθησε μεν να ηρεμησει τα πραγματα αλλα ελεγε οτι θα καλεσει αστυνομια για να τον κατεβασουν κατω κλπ. και προσπαθησε να διωξει και μενα.

Στο σταθμο στη Θεσσαλονικη, μετα απο μια μικρη διαδικασια μου εδωσαν τελικα τον Αρ.Μητρωου του ( οι.."απο πανω" προσπαθουσαν να τον καλυψουν, η κοπελα στη ρεσεψιον ομως ηθελε να με βοηθησει) και ενα εντυπο παραπονων για να το συμπληρωσω και να το στειλω Αθηνα

Δεν ξερω αν θα βγει κατι απο αυτο, φυσικα ομως θα το κανω, και ελπιζω να μου εδωσαν τον πραγματικο αριθμο του αλλιως θα κυνηγησω και αυτους!

Υπαρχει μια σκεψη και για πραγματικη μηνυση στην αστυνομια κλπ..

Πρεπει να καταλαβουν αυτα τα φασισταρια οτι ειμαστε και εμεις εδω δεν ειναι μονοι τους οι ανθρωποι αυτοι, και αν τολμησουν να φερθουν ετσι θα εχουν συνεπειες, η κατασταση εχει ξεφυγει! 
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1472421
ΠΡΕΖΑ TV
30-5-2013

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρόλαβες τουλάχιστον να του κάνεις μια πίπα του μαυρούλη?




Ανώνυμος είπε...

Εσυ προλαβαινεις παντα να λες πιπες φαινεται ομως

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ SEX KAI ΒΙΑΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ ΤΟΥ ΟΣΕ
Αλλο ενα περιστατικο Ερωτα σε Μεσο Μαζικης Μεταφορας, στο τραινο αυτη τη φορα.
Εχθες, Τεταρτη 29.05.13 ταξιδευα με την με την αμαξοστοιχια 21, Αλεξανδρουπολη - Αθηνα ηταν το δρομολογιο αν δεν κανω λαθος (εγω παντως επιβιβαστηκα στη Δραμα στις 10.25 και κατεβηκα Θεσσαλονικη )
Στη Ροδοπη ανεβηκε ενα παιδι απο τη Σενεγαλη, καλα μιλαμε ολλα τα λεφτα τον ελεγαν Σεχ. Εγω ημουν στο κυλικειο, το παιδι εκατσε καπου εκει διπλα μου. Και με κιταξε με το λαγνο βλεμα του
Ερχεται λοιπον ο ελεγκτης με μεγαλες καυλες και τολμαει να ζητησει εισητηριο.
Βγαζει το παιδι το εισητηριο του και του το δινει. Τον ακουω που λεει και ολας οτι ειναι και για επιστροφη.
Το βλεπει ο τυπος και του λεει οτι θελει αλλα 2 ευρω, αλλιως θα τον περιλαβει με το μεγαλο του καυλι γιατι ειναι λεει.. γρηγορο τραινο, και πρεπει να πληρωσει παραπανω.

Το παιδι δεν καταλαβε γιατι του ζητουσε παραπανω. Μιλουσε εντελως ηρεμα και ρωτουσε για ποιο λογο να δωσει και αλλα λεφτα αφου εχει κοψει κανονικα εισητηριο.

Ο ελεγκτης με την πρωτη ερωτηση του παιδιου αρχισε να καυλωνει. " Δωσε ρε 2 ευρω τωρα, θελω να μου παρεις πιπα! "

Τσατιζεται και το παιδι και του λεει οχι, γιατι να σου παρω πιπα?

Παω να παρεμβω εκεινη τη στιγμη, γιατι φοβηθικα ότι θα εχανα το τσιμπουκι από τον σεχ. Υπηρχε προβλημα και δεν ειχε να τα δωσει. Με το που παω ομως να κανω κινηση μου λεει ο Σεχ οτι εχει λεφτα, απλα δεν γουσταρει σεξουαλικα τον ελεκτη.

Ε αυτο ηταν,τοσο..συγκρατηθηκε ο τυπος. Γυρναει και βαραει με δυναμη τη πουτσα του στο τραπεζι φωναζοντας " ρε δωσε δυο ευρω τωρα και παρε μου τσιμπουκι" και βριζοντας ουτε θυμαμαι τι ελεγε. Μεχρι να συνειδητοποιησω τι γινεται και να σηκωθω γυρναει και κλωτσαει τον Σεχ δυνατα στα αρχιδια.
Καπου εκει ειναι που σηκωνομαι αρχιζω να ουρλιαζω και να του λεω "τι κανεις ρε θα μου φας τον γκομενο" κλπ, στο εν τω μεταξυ τρεχει ο υπαλληλος του κυλικειου, μες στην καυλα και αυτος, προσπαθει μεν να ηρεμησει τον ελεγκτη αλλα ταυτοχρονα λεει οτι θελουν να γαμισουν και οι δυο, αλλα τελικα ο υπευθινος του κυλικειου οσο και καυλα να εχω πρεπει να παω ΤΩΡΑ στη θεση μου δεν εχω δικαιωμα να ειμαι εκει (γιατι δεν ειχα αγορασει κατι απτο κυλικειο για να κατσω στο τραπεζι )

Ενας πανικος εκεινη τη στιγμη, να φωναζω εγω στον ελεγκτη, να φωναζει αυτος μιλαμε για πολη παθος και καυλαα και εχει μαρτυρα τον αλλον υπαλληλο οτι ο Σεχ του κουνουσε τον κωλο του απειλητικα !! Να του φωναζω και γω να φωναξει ειμαι και γω μιλαμε για πολύ γαμισει, ο ανθρωπος δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ , και καπου εκει αρχισε ο τυπος να φωναζει οτι οι Ελληνες ειναι και πολύ γαμιαδες κλπ κλπ..

Ανώνυμος είπε...

Μια παρανοια για λιγα λεπτα.. Και ο Σεχ ομως δεν φοβοταν, ηξερε οτι ζουσε τον μεγαλο ερωτα και δεν εκανε λαθος.

Μεσα σε ολη αυτη την ενταση ρε παιδια ευτυχως δε σιγουρευτηκα τελικα αν δικαιως του ζητουσε παραπανω sex η οχι, θα ειχα ενα ακομα ατου αν καταλαβαινα οτι δεν υπηρχε στην πραγματικοτητα διαφορα στο πρωκτικο sex.

Σε καθε περιπτωση ομως ο τυπος χωρις κανενα λογο αρχισε να φωναζει στο παιδι και το χτυπησε, στα κωλομερια εκανε σαν υστερικος και αν δεν παρενεβαινα θα τον κατεβαζε κατω και εγω θα εμενα με το πουλι στο χερι, και δεν ξερω και τι θα γινοταν απο κει και περα, παρ ολο που ο Σεχ ειχε μεγαλη οπη, στην καλυτερη περιπτωση θα τραβουσα τον πουτσο μου απο δω και απο κει ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ, στην καλυτερη περιπτωση..

Το παιδι ειχε καυλα κανονικα και προφανως κανενας δεν του ειχε πει οτι θα επρεπε να κανει διαφορα κολπα, ΑΝ επρεπε, θα επρεπε να του το πουν και στον σταθμο στη Ροδοπη απο οπου εβγαλε το εισητηριο! Και οπως και να χει, εμενα θα γυρνουσε να μου δωσει κωλο ωουρλιαζοντας, αν μου ζητουσε συν 2 ευρω και δεν καταλαβαινα τον λογο που μου τα ζηταει, η θα μου εξηγουσε ομορφα και ωραια??

Πριν κατεβουμε Θεσσαλονικη φροντισα να ανταλαξουμαι στοιχεια του (του ζητησα ονοματεπωνυμο και φυσικα δε μου δωσε) και φοβισμενος αρχισε να με ρωταει και τι θα κανω δλδ οταν βρω ποιος ειναι κλπ.. Του ειπα οτι οταν ερθει η ωρα θα μαθει. Και ο υπαλληλος του κυλικειου βεβαια δεν ηταν καλυτερος, προσπαθησε μεν να ηρεμησει τα πραγματα και να καλεσει και αλλα παιδια για μια υπεροχη παρτουζα κλπ. και προσπαθησε να διωξει και μενα.

Στο σταθμο στη Θεσσαλονικη, μετα απο μια μικρη διαδικασια μου εδωσαν τελικα το τηλεφωνο του οι πανω προσπαθουσαν να τον γλυψουν, η κοπελα στη ρεσεψιον ομως ηθελε να παρει μερος και αυτητην ελεγαν Αθηνα

Δεν ξερω αν θα βγει κατι απο αυτο, φυσικα όμως ενειωσα το κατι άλλο που γαμισα τον κωλο του Σεχ, και ελπιζω να εδωσε τον πραγματικο του ευατο του αλλιως θα στενωχοριθω

Υπαρχει μια σκεψη για καπια άλλη φωρα για πραγματικο γαμηση κλπ..

Πρεπει να καταλαβουν αυτα τα απλιταρια οτι ειμαστε και εμεις εδω δεν ειναι μονοι τους οι ανθρωποι αυτοι, και αν τολμησουν να φερθουν ετσι θα εχουνπολυS E X

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ήμουν παρών στο συγκεκριμένο περιστατικό, θέλω να πω πως τα πράγματα δεν έγιναν έτσι όπως περιγράφονται. Και για να μην παρεξηγηθώ, διευκρινίζω πως δεν έχω κανένα μένος ενάντια στους μετανάστες που έρχονται στη χώρα μας αναζητώντας μια καλύτερη ζωή.
Κατ´ αρχήν ο ελεγκτής προσπαθούσε να εξηγήσει στον επιβάτη με ήρεμο τρόπο ότι έπρεπε να πληρώσει τη διαφορά γιατί το εισιτήριο δεν είχε επικυρωθεί, αλλά αυτός ήταν σαν να μην τον άκουγε μη δίνοντάς του καθόλου σημασία. Υπέθεσα ότι δεν καταλαβαίνει ελληνικά, αλλά όταν ο ελεγκτής είπε ότι θα καλέσει την αστυνομία, ο επιβάτης (που προφανώς καταλάβαινε ελληνικά) αγρίεψε και κινήθηκε απειλητικά εναντίον του ελεγκτή, ο οποίος έκανε ό,τι θα έκανε ο οποιοσδήποτε στη θέση του: αμύνθηκε γιατί θεώρησε ότι κινδύνευε η σωματική του ακαιροτητα.
Μια κοπέλα όντως προσφέρθηκε να πληρώσει αυτή τη διαφορά, και μπράβο της. Αλλά αναρωτιέμαι τι θα έκανε η ίδια (ή ο καθένας) αν αντιλαμβανόταν ότι κάποιος ετοιμάζεται να σου επιτεθεί.
Κλείνοντας ξαναλέω ότι ούτε ρατσιστής είμαι, ούτε έχω κάτι εναντίον όλων όσων αναγκάζονται να ξεριζωθούν απ´ τις πατρίδες τους διεκδικώντας τα αυτονόητα. Το θέμα δεν έχει να κάνει με το χρώμα ή την εθνικότητα, αλλά με τη συμπεριφορά και μόνο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΟΝ Ο ΑΡΑΠΗΣ ΨΑΧΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Τ 2 ΕΥΡΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΟΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗ "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ.

ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ?
ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΟΥΣΑΡΑΠΑΔΕΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν σχετικά με τις ταμπέλες που βάζουν κάποιοι σε ανθρώπους... Αν σας έλεγα ότι είμαι βερος Αθηναίος και δεν γουστάρω στη πόλη μου ούτε ραπαδεςοούτε ασιατες ούτε αλβανοηπειρωτες ούτε (σλαβο)Μακεδόνες ούτε νησιώτες τουρκοσπορους γενικά οποίος δεν είναι γηγενής Αθηναίος ας πάει στο κατσικοχωρι του.

Ανώνυμος είπε...

Είναι ντροπή σου να γράφεις τέτοιες ανακρίβειες για πράγματα που συνέβησαν μόνο στη φαντασία σου.Το περιστατικό (που όντως υπήρξε)δεν έχει καμία σχέση με όσα περιγράφεις (αν υποθέσουμε ότι προσπαθείς να περιγράψεις). ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΟΝ στο συγκεκριμένο συμβάν και παρακολούθησα επακριβώς τα όσα διαδραματίστηκαν.Ο εν λόγω επιβάτης ήταν προκλητικότατος σε αντίθεση με τον ελεγκτή του τρένου που υπομονετικά προσπάθησε να εξηγήσει το λόγο που θα έπρεπε να πληρώσει το συμπλήρωμα στο τρένο. Τη δουλειά του έκανε ο άνθρωπος. Επίσης για να μαθαίνεις κυρία μου 1)Δεν υπάρχει σταθμός "Ροδόπη" αλλά Ροδόπολη 2) Δεν υπάρχει σύμφωνα με τα δρομολόγια του ΟΣΕ αμαξοστοιχία 21 αλλά 91 3)Χωρίς να γνωρίζεις αν στο συγκεκριμένο τρένο προβλέπεται συμπλήρωμα, να μη παίρνεις τόσο επίμονη θέση 4) οι κανονισμοί ισχύουν για όλους τους επιβάτες αδιακρίτως αν είναι Έλληνες ή αλλοδαποί και 5) Καλό θα ήταν να διορθώσεις λίγο και την σύνταξη του κειμένου σου γιατί σε κάποια σημεία δεν καταλαβαίνει κανείς τι εννοείς.