Θυσία στο βωμό της κερδοφορίας των εφοπλιστών γίνονται και τα στοιχειώδη μέτρα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, με κύριο τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των πληρωμάτων στα επιβατηγά πλοία. Χαρακτηριστικές είναι οι ώρες εργασίας του πληρώματος στο επιβατηγό πλοίο «ΠΡΩΤΕΑΣ» της εταιρείας ΑΝΕΣ.
Όπως προκύπτει από το πρόγραμμα των δρομολογίων, από το λιμάνι αναχώρησης που είναι ο Βόλος για Σποράδες μέχρι και τον τελικό προορισμό, ο χρόνος εργασίας του πληρώματος είναι από 12 έως 15 ώρες καθημερινά!
Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ με καταγγελία τους στο υπουργείο Ναυτιλίας προειδοποιούν ότι «το πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των ναυτεργατών από τα εξαντλητικά ωράρια καθώς και κινδύνους για την ασφάλεια των επιβαινόντων και του πλοίου».
Ανάλογη κατάσταση επικρατεί και στο πλοίο «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» της ΝΕΛ, το οποίο αναχωρεί από το λιμάνι του Λαυρίου για να «πιάσει» 27 ενδιάμεσα λιμάνια. Επιπλέον, οι ναυτεργάτες είναι απλήρωτοι επί μήνες.
Η εξάντληση πληρωμάτων και πλοίων για να καλυφθούν υποτυπωδώς τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια έχουν ως συνέπεια και τις καθημερινές βλάβες των πλοίων.
Η «βλάβη της ημέρας» εμφανίστηκε στο υδροπτέρυγο «FLYING DOLPHIN XXIX» στην αριστερή κύρια μηχανή κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Σπετσών. Το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο Σπέτσες - Πορτοχέλι. Από τη λιμενική αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του σκάφους, ενώ τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα εκτελεστούν μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης με το «FDXVII».
Στο μεταξύ, χθες το απόγευμα -η ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του ΥΝΑ εκδόθηκε χτες- τραυματίστηκε ναυτεργάτης στο ελληνικό φορτηγό πλοίο «DESERTMELODY» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τον τρίτο μηχανικό του πλοίου, που σύμφωνα με το δελτίο Τύπου τραυματίστηκε όταν πετάχτηκε στο πρόσωπό του ζεστό πετρέλαιο κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού του φίλτρου της ηλεκτρογεννήτριας. Μεταφέρθηκε στη «ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
20-7-2013
Όπως προκύπτει από το πρόγραμμα των δρομολογίων, από το λιμάνι αναχώρησης που είναι ο Βόλος για Σποράδες μέχρι και τον τελικό προορισμό, ο χρόνος εργασίας του πληρώματος είναι από 12 έως 15 ώρες καθημερινά!
Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ με καταγγελία τους στο υπουργείο Ναυτιλίας προειδοποιούν ότι «το πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των ναυτεργατών από τα εξαντλητικά ωράρια καθώς και κινδύνους για την ασφάλεια των επιβαινόντων και του πλοίου».
Ανάλογη κατάσταση επικρατεί και στο πλοίο «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» της ΝΕΛ, το οποίο αναχωρεί από το λιμάνι του Λαυρίου για να «πιάσει» 27 ενδιάμεσα λιμάνια. Επιπλέον, οι ναυτεργάτες είναι απλήρωτοι επί μήνες.
Η εξάντληση πληρωμάτων και πλοίων για να καλυφθούν υποτυπωδώς τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια έχουν ως συνέπεια και τις καθημερινές βλάβες των πλοίων.
Η «βλάβη της ημέρας» εμφανίστηκε στο υδροπτέρυγο «FLYING DOLPHIN XXIX» στην αριστερή κύρια μηχανή κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Σπετσών. Το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο Σπέτσες - Πορτοχέλι. Από τη λιμενική αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του σκάφους, ενώ τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα εκτελεστούν μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης με το «FDXVII».
Στο μεταξύ, χθες το απόγευμα -η ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του ΥΝΑ εκδόθηκε χτες- τραυματίστηκε ναυτεργάτης στο ελληνικό φορτηγό πλοίο «DESERTMELODY» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τον τρίτο μηχανικό του πλοίου, που σύμφωνα με το δελτίο Τύπου τραυματίστηκε όταν πετάχτηκε στο πρόσωπό του ζεστό πετρέλαιο κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού του φίλτρου της ηλεκτρογεννήτριας. Μεταφέρθηκε στη «ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
20-7-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου