Δευτέρα, Ιουλίου 29, 2013

ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ PUBLICIS ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ OMNICOM-ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχέδιο συγχώνευσης, με το οποίο θα γεννηθεί ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο, ανακοίνωσαν επίσημα χθες η γαλλική εταιρεία Publicis και η αμερικανική Omnicom.
Ειδικότερα, με τον «γάμο» αυτό -έξι μήνες μετά τις πρώτες συζητήσεις- δημιουργείται στον κλάδο της διαφήμισης ένας κολοσσός χρηματιστηριακής αξίας 35,1 δισ. δολαρίων (26,4 δισ. ευρώ). Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως, με συνδυασμένα ετήσια έσοδα 23 δισ. δολαρίων (17 δισ. ευρώ) που θα ξεπεράσει σε μέγεθος τη βρετανική διαφημιστική WPP.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, Τζον Ρεν, και το αφεντικό της Publicis Groupe, Μορίς Λεβί, θα είναι συνδιευθύνοντες σύμβουλοι της νέας εταιρείας, η οποία θα απασχολεί πάνω από 130.000 άτομα παγκοσμίως, ενώ ήδη δόθηκαν προς τους εργαζομένους διαβεβαιώσεις ότι δεν θα γίνουν απολύσεις.

Οι μέτοχοι της κάθε επιχείρησης θα κατέχουν περίπου το 50% του νέου ομίλου Publicis Omnicom. Η εταιρεία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία και θα εισαχθεί τόσο στο Χρηματιστήριο του Παρισιού όσο και σε αυτό της Νέας Υόρκης.
Οι μέτοχοι της Publicis Groupe θα λάβουν μια νέα μετοχή της νέας εταιρείας για καθεμία μετοχή που κατέχουν και ειδικό μέρισμα €1 ανά μετοχή. Οι μέτοχοι της Omnicom θα λάβουν 0,813 μετοχές του Ομίλου Publicis Omnicom για κάθε μετοχή που κατέχουν μαζί με ειδικό μέρισμα $2 ανά μετοχή, καθώς και τριμηνιαίες πληρωμές μερισμάτων.
Οι εταιρείες κάνουν λόγο για εξοικονόμηση ύψους 500 εκατ. δολαρίων από τη συγχώνευση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία για τη συγχώνευση αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.
ΕΘΝΟΣ

ΠΡΕΖΑ TV
29-7-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: