Παρασκευή, Αυγούστου 02, 2013

ΣΤΑ ΥΨΗ Η ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΖΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΙΕΚΟΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Επεισοδιακά έκλεισε για τις θερινές διακοπές η διαδικασία στη δίκη για την υπόθεση Τσοχατζόπουλου. Λίγο πριν ολοκληρωθεί η δίκη, που θα επαναληφθεί στις 26 Αυγούστου, δημιουργήθηκε ένταση ανάμεσα σε κατηγορούμενους, με τον Νίκο Ζήγρα να αποκαλεί «σκουπίδι» τον πρώην υπουργό. Βολές κατά Τσοχατζόπουπουλου και και από την προσωπική του λογίστρια Φρόσω Λαμπροπούλου.

«Δεν αντέχω άλλο. Θα τον σκοτώσω. Εγώ προσπάθησα να τον καλύψω και είμαι φυλακή. Θα σκοτωθώ». Την φράση ακούστηκε να λέει σε έντονο τόνο η λογίστρια Ευφροσύνη Λαμπροπούλου, από την αίθουσα όπου κρατούνται οι κατηγορούμενοι, σε μια σύντομη διακοπή του δικαστηρίου.


Αμέσως ο εξάδελφος του πρώην υπουργού Νίκος Ζήγρας, απάντησε στην Λαμπροπούλου με αντίστοιχο τόνο και φωνάζοντας: «Πέστα ρε Φρόσω να ξαλαφρώσεις. Πες την αλήθεια, μην ξελασπώσεις αυτό το σκουπίδι». Ενώ σε λίγα δευτερόλεπτα ο Ν. Ζήγρας συνέχισε αναφερόμενος στον θυμό της συγκατηγορούμενής του: «Την έχει τρελάνει τη γυναίκα. Δεν μιλάει».

Η λογίστρια ήταν εμφανώς εκνευρισμένη και δύσκολα κατάφερνε να συγκρατήσει την οργή της νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Κατά την απολογία μάλιστα της δικηγόρου Μαρίας Ταλλίτα- Τσεκούρα , η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου ζήτησε να απευθυνθεί στους δικαστές: «Επειδή έχω θιγεί πολύ με αυτά που ακούγονται εδώ μέσα, ας μας πει ο κ. Τσοχατζόπουλος ποιον έστειλε να φτιάξει τη Nobilis. Μόνο αυτός ξέρει για αυτή την ιστορία», είπε η κατηγορούμενη.

Στο διά ταύτα της υπόθεσης, η Τσεκούρα, η οποία απολογήθηκε μετά την Αρετή Τσοχατζοπούλου, δήλωσε άγνοια για το ότι «ο Τσοχατζόπουλος ήταν πίσω από την εταιρεία Nobilis (σύμφωνα με το κατηγορητήριο)».

Σύμφωνα με Το Βήμα, η κυρία Τσεκούρα υποστήριξε ότι την ίδρυση της εταιρείας, τη ζήτησε από τον πατέρα της, Βασίλειο Τσεκούρα, ο αποβιώσας πλέον Στυλιανός Αρβανίτης, «επιφανής επιχειρηματίας, με δραστηριότητα στο Καμερούν».

«Συμπεραίνω οτι ο Αρβανίτης ήταν παρένθετο πρόσωπο», υπογράμμισε η Τσεκούρα. «Ο Αρβανίτης ήταν το βέλος του κακού για μας. Έχω κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες για το ποιος κρύβεται πίσω απο τη Νobilis. Δεν βρήκα τίποτα».

«Τον Τσοχατζόπουλο τον ήξερα από την τηλεόραση. Δεν είχα καμια σχέση μαζί του ή το περιβάλλον του, ούτε εγώ, ούτε η οικογένεια μου. Τον έχω συναντήσει δυο φορές στη ζωή μου, με αφορμή το συμβόλαιο για το ακίνητο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου».

Η Τσεκούρα ανέφερε ότι στο συμβόλαιο για την Αρεοπαγίτου, και ενώ ήταν παρόν το ζεύγος Τσοχατζόπουλου - Σταμάτη, η ίδια ρώτησε τον πρώην υπουργό τον λόγο για τον οποίο η αντικειμενική αξία ήταν υψηλότερη του τιμήματος (1.1 εκατ. ευρώ). «Αρνήθηκε ότι υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς του υψούν, λόγω του νεοκλασικού χαρακτήρα του ακινήτου. Είμαι μηχανικός και ξέρω, με διαβεβαίωσε, εξηγώντας μου ότι η ιδιαιτερότητα του υπόγειου καθιστούσε το ακίνητο μειωμένης εμπορικής αξίας».

«Είχα την απόλυτη πεποίθηση, ότι ενεργούσε για λογαριασμό της Νobilis και του Νικόλαου Γεωργουλάκη (του είχε μεταβιβάσει την εταιρεία ο Αρβανίτης)», είπε η Τσεκούρα.

Η κατηγορούμενη ισχυρίστηκε επίσης ότι ουδείς από το οικογενειακό δικηγορικό γραφείο ήταν παρών κατά την καταβολή του τιμήματος απο την Nobilis στην πωλήτρια Torcaso (Ζήγρας), για να δεχθεί βροχή ερωτήσεων από τους εισαγγελείς. «Δεν είδαμε λεφτά», επέμεινε. «Ο Αρβανίτης είπε στον πατέρα μου, μην ασχοληθείς με το τίμημα, θα το τακτοποιήσω εγώ».

Η ίδια αρνήθηκε ότι στη σύσταση της Nobilis συμμετείχε ο Γιάννης Σμπώκος, όπως έχει αναφερθεί από συγκατηγορούμενους της. Τόνισε μάλιστα ότι το τηλέφωνο του πατέρα της που βρέθηκε στην ατζέντα του Σμπώκου, χρησιμοποιήθηκε μόνον για ένα χρόνο ('93-'94) και ενώ η εταιρεία ιδρύθηκε το '99. «Ας μας πει ο Σμπώκος, πως βρέθηκε αυτό το τηλέφωνο στα κατασχεθέντα του. Δεν τον γνωρίζω ούτε εγώ ούτε ο πατέρας μου».

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΠΡΕΖΑ TV
2-8-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: