Τρίτη, Οκτωβρίου 15, 2013

ΕΝΩ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΕΑ,ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ - ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ!!!

ΚΑΙ ΕΝΩ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΒΑΡΔΗΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ,ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΕΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ ΣΤΙΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ,ΩΣΤΕ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ...ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΘΥΜΑΤΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ...
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣ ΕΥΡΩ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ -ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ-

Ρεπορτάζ:Μάνος Κακλαμάνος-Εφημερίδα Το Χωνί
Ασύδοτα και ανενόχλητα δρουν,μέχρι σήμερα, τα κυκλώματα στο χώρο των καυσίμων, παρά τις επαναλαμβανόμενες καταγγελίες. Τα τελευταία οκτώ χρόνια δεν έχουν σταματήσει να έρχονται στη δημοσιότητα, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, νέες αποκαλύψεις για εντοπισμό νοθευμένου πετρελαίου στις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις. Το ΧΩΝΙ,αποκαλύπτει σήμερα εκθέσεις δειγμάτων του Γενικού Χημείου του Κράτους,που βρίσκονται ήδη στα χέρια της Εισαγγελίας και τα οποία πιστοποιούν πως κάποιοι επιμένουν να κερδοσκοπούν εις βάρος μας, κλέβοντας το ίδιο το… στράτευμα, δημιουργώντας την αίσθηση πως όχι μόνο εκμεταλλεύονται μια γενικευμένη ατιμωρησία, αλλά πως δρουν και λειτουργούν με τις πλάτες άλλων.


ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Αυτή τη φορά, το θέμα έρχεται στην επικαιρότητα με αφορμή την παρέμβαση του γενικού γραμματέα Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Γιώργου Σούρλα, ο οποίος παρέδωσε στον αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου και προϊστάμενο των Εισαγγελέων Οικονομικού Εγκλήματος, Νικόλαο Παντελή, έναν ογκώδη φάκελο με 49 χημικές αναλύσεις, από δείγματα που έλαβε πρόσφατα το ΣΔΟΕ από δεξαμενές στρατοπέδων και τα οποία διαπιστώθηκε ότι είναι νοθευμένα αλλά και επικίνδυνα καθώς καθίστανται πιο εύφλεκτα και άρα ικανά να προκαλέσουν βλάβη σε πρόσωπα.

Με πιο απλά λόγια, ο κ. Σούρλας ζήτησε την άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης ώστε να μπει ένα φρένο στο μεγάλο φαγοπότι και στην εγκληματική δράση των κυκλωμάτων που υφαρπάζουν -νοθεύοντας τα καύσιμα, με νερό ή θείο-,δισεκατομμύρια ευρώ, αγνοώντας κάθε Αρχή και μάλιστα σε ένα εθνικό ευαίσθητο τμήμα που πρέπει να τηρείται αυστηρά η νομιμότητα.
Η υπόθεση δεν είναι καινούρια και αυτό την καθιστά ακόμη περισσότερο ύποπτη. Η παρατεταμένη αδράνεια της πολιτείας δημιουργεί πλέον σε πολλούς,έντονες υπόνοιες για εμπλοκή -σε αυτήν- πανίσχυρων οικονομικών παραγόντων της χώρας, «επιφανών» πολιτικών, στρατιωτικών ακόμη και δικαστικών που είτε δρουν υπογείως βάζοντας χέρι με άνομα μέσα σε κονδύλια που δαπανώνται για την αγορά καθαρών καύσιμων υλών είτε δεν φρόντισαν να εντοπίσουν τους υπαίτιους ενός τεράστιου σκανδάλου, παρά τις επανειλημμένες ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν.
Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο ο κ.Σούρλας επαναφέρει συχνότατα το ζήτημα από το 2004, οπότε ήρθαν υπόψη του τα πρώτα στοιχεία για τη νοθεία. Την τελευταία περίοδο Σημίτη, είχε μάλιστα προχωρήσει σε δεκατέσσερις(!) κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις, προκειμένου να πληροφορηθεί ποιες είναι οι προδιαγραφές και διαδικασίες προμήθειας καυσίμων των Ενόπλων Δυνάμεων.
Από εκείνη την εποχή έως σήμερα, τίποτα μοιάζει να μην έχει αλλάξει. 

Το ΧΩΝΙ δημοσιεύει τα ντοκουμέντα που αποδεικνύουν τη βάση των καταγγελιών του πρώην υπουργού και τα οποία μαρτυρούν πως τα τελευταία οκτώ χρόνια, κανένα αυτί δεν έχει ιδρώσει ώστε να μπει οριστικό τέρμα στην πρωτοφανή υπόθεση διαφθοράς και να συλληφθούν οι υπαίτιοι του αίσχους.

Οπως μπορεί ο καθένας να διαβάσει,οι δειγματοληψίες απέδειξαν, για ακόμη μια φορά, πως οι Ενοπλες Δυνάμεις χάνουν κατά κράτος από τα κυκλώματα των καυσίμων. Τα στοιχεία, από δείγματα που ελήφθησαν τους τελευταίους μήνες του 2012 από στρατόπεδα της Κρήτης και της Πάτρας, δεν χωρούν αμφισβήτησης,αφού σε όλες τις περιπτώσεις τα πετρέλαια που εντοπίστηκαν δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές. Αξίζει τα σημειωθεί ότι οι Ενοπλες Δυνάμεις προμηθεύονται από τα Ελληνικά Πετρέλαια, τα οποία σε ποσοστό 35% ανήκουν στο κράτος και σε ποσοστό 65% ανήκουν σε ιδιώτες, με το μεγαλύτερο μερίδιο στον Ομιλο Λάτση.
Κανείς ωστόσο δεν μπήκε έως σήμερα στον κόπο να διαλευκάνει σε πιο στάδιο νοθεύονται τα καύσιμα, καθώς ουδείς μπορεί να αποκλείσει (έως να αποφανθούν οι αρμόδιες αρχές) το ενδεχόμενο η κραυγαλέα παράβαση να πραγματοποιείται στο στάδιο της μεταφοράς των καυσίμων ή οπουδήποτε αλλού.

Πολιτικοί , στρατιωτικοί , δικαστές και παρά γοντες στο …παιχνίδι
Στις 21 Μαρτίου του 2011, ο Γιώργος Σούρλας είχε καταγγέλει –με ενημερωτικό του σημείωμα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής- πως τα κυκλώματα λαθρεμπορίας και νοθείας των καυσίμων ενθαρρύνονται από πράξεις και παραλείψεις πολιτικών, στρατιωτικών, δικαστικών και υπηρεσιακών παραγόντων όπως:
1) Με την απόφαση του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας με αριθμό 1940/4-2003 με την οποία καταργήθηκε το δελτίο παραγγελίας για προμήθεια πλοίων με πετρέλαιο που σημειωτέο είναι αδασμολόγητο πράγμα που σημαίνει ότι όταν διατίθεται στην εσωτερική αγορά οι διακινητές έχουν κέρδος που ανέρχεται στα 245 ευρώ ανά 1.000 λίτρα. Με την κατάργηση του δελτίου παραγγελίας δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου ποιες πραγματικά ποσότητες προμηθεύονται τα πλοία. Αν διατίθενται στις Ενοπλες Δυνάμεις πρόκειται για μείζον θέμα εθνικής ασφάλειας.

2) Οι εταιρείες που διαπιστώθηκε ότι διαθέτουν λαθραία καύσιμα (όπως στην περίπτωση με τα 600 φορτία με 4 δισ. δραχμές διαφυγόντες φόρους) όχι μόνο δεν προσήχθησαν στα ποινικά δικαστήρια, αλλά το 2004 απαλλάχθηκαν από τα πολλαπλά τέλη με νομοθετική ρύθμιση.
3) Με την εμπλοκή στα κυκλώματα υπαλλήλων των τελωνείων του ΣΔΟΕ και τη «χειραγώγηση» της συνθέσεως των δικαστηρίων, όπως αποκάλυψε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Σανιδάς όπου μία εφέτης είχε κληρωθεί σε τρεις διαδοχικές δίκες εξ αναβολής των ιδίων διαδίκων.
4) Ακόμη, λαθρέμποροι καυσίμων ενώ τιμωρήθηκαν σε πρώτο βαθμό με βαρύτατες ποινές, στη συνέχεια απαλλάχθηκαν.
5) Το υπουργείο Οικονομίας το Μάιο του 2009 παρέλαβε δύο σκάφη αντιλαθρεμπορικά («Ποσειδών» και «Ερμής») αξίας 2 περίπου εκατομμυρίων ευρώ για τις τελωνειακές υπηρεσίες που όχι μόνο δεν χρησιμοποιήθηκαν μέχρι σήμερα, αλλά δαπανώνται και χρήματα για το λιμενισμό τους. Ούτε βέβαια προωθήθηκαν οι διαδικασίες για την προμήθεια άλλων τριών που είχαν αποφασιστεί.
6) Μελέτες και προτάσεις ελέγχου της φοροδιαφυγής στα καύσιμα που συντάχθηκαν και που εκτιμήθηκε ότι θα είχαν αποτελέσματα παραμένουν ακόμα στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομίας

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ

Εντύπωση προκαλεί πάντως η γενικευμένη αδράνεια της ελληνικής πολιτείας για ένα θέμα που σύρεται επί σειρά ετών, προκαλώντας αιμορραγία στα δημόσια ταμεία, αλλά και δημιουργώντας ταυτόχρονα σοβαρά τραύματα στο μάχιμο των Ενόπλων Δυνάμεων,που υποχρεούνται να λειτουργήσουν με επικίνδυνα καύσιμα χαμηλής ποιότητας τα οποία -σύμφωνα με ορισμένους- είναι ικανά να προκαλέσουν ακόμη και βλάβες σε πρόσωπα και μέσα. Το χρονικό των πιο πρόσφατων καταγγελιών, είναι αποκαλυπτικό της έλλειψης βούλησης, αντιμετώπισης του προβλήματος και εντοπισμού των ενόχων.

2004: Το θέμα τίθεται με επαναλαμβανόμενα ερωτήματα στη Βουλή, από τον τότε βουλευτή, Γιώργο Σούρλα.

2007: Καθ’ υπόδειξη του τότε υπουργού Αμυνας, Ευάγγελου Μεϊμαράκη, ο κ. Σούρλας καταθέτει τον πλήρη φάκελο στον τέως εισαγγελέα του Αρείου Πάγου,Γιώργο Σανιδά, αλλά και στον εισαγγελέα του Αναθεωρητικού Δικαστηρίου, αντιστράτηγο, Δημήτρη Ασδέρη. Η υπόθεση μπαίνει στο αρχείο, αφού το πόρισμα αποδίδει τα ευρήματα στο μη σωστό καθαρισμό δεξαμενών, βυτίων ή αγωγών πετρελαίου.

2007: Ο κ. Σούρλας ενημερώνει -κατά δήλωσή του- τον τότε υπουργό Δημοσίας Τάξης Βύρωνα Πολύδωρα.

2009: Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, τότε υπουργός Εθνικής Αμυνας, ενημερώνεται για το θέμα.

2010: Ο κ. Σούρλας προσφεύγει στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Τέντε. Δίνεται εντολή στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεώργιο Κολιοκώστα για τη διερεύνηση του θέματος.

2011: Ενημερωτικό σημείωμα Σούρλα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

2013: Ο κ. Σούρλας επανακινεί το θέμα. Παραδίδει στοιχεία και ζητά την παρέμβαση του αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου και προϊστάμενο των Εισαγγελέων Οικονομικού Εγκλήματος, Νικόλαου Παντελή.Να σημειωθεί πως, προκλητικά, αγνοήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια και οι λαθρεμπορικές πράξεις ενεργειακών προϊόντων που καταγράφηκαν σε πορίσματα του υπουργείου Οικονομίας το 1999 και το 2007.

Ρεπορτάζ:Μάνος Κακλαμάνος-Εφημερίδα Το Χωνί


ΠΡΕΖΑ TV
12-3-2013


Νοθευμένα καύσιμα στον Στρατό
Και στον Ναύσταθμο Κρήτης
Νοθευμένα καύσιμα εντοπίστηκαν σε πολλές μονάδες του Στρατού, σύμφωνα με νέα στοιχεία που προέκυψαν ύστερα από ελέγχους κλιμακίων του ΣΔΟΕ. Ενδεικτικά, σε 140 δειγματοληψίες που διεξήχθησαν σε δεξαμενές δεκάδων στρατοπέδων, κυρίως της Βορείου Ελλάδος, διαπιστώθηκε ότι σε ποσοστό περί το 20% τα καύσιμα ήταν «μη κανονικά», δηλαδή νοθευμένα, με συγκεντρώσεις θείου πάνω από το επιτρεπόμενο όριο. Νοθευμένα καύσιμα εντοπίστηκαν ακόμα και στον Ναύσταθμο Κρήτης, ενώ για όλες τις περιπτώσεις σχηματίστηκαν ξεχωριστές δικογραφίες που βρίσκονται στα χέρια των αρμοδίων εισαγγελέων. 
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100061_30/12/2012_506494

Πώς γίνεται η νοθεία σε καύσιμα του στρατού

Τι έδειξαν οι αναλύσεις σε δείγμα πετρελαίου κίνησης από δεξαμενές των Ε.Δ.
Τoυ Γιαννη Σουλιωτη

Νέα στοιχεία για τη νοθεία και τη λαθρεμπορία καυσίμων στις Ενοπλες Δυνάμεις φέρνει στο φως της δημοσιότητας η «Κ» λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη (φύλλο 4ης Μαρτίου) ότι το ΣΔΟΕ θα διενεργεί στο εξής ελέγχους στις δεξαμενές των στρατιωτικών μονάδων για τον περιορισμό του λαθρεμπορίου. Νεότερος έλεγχος αποκάλυψε την ύπαρξη νοθευμένου καυσίμου στις δεξαμενές στρατιωτικής εγκατάστασης της κεντρικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, έγγραφο του Γενικού Χημείου του Κράτους με ημερομηνία 2 Αυγούστου 2011 διαπιστώνει την ύπαρξη «μη κανονικού» καυσίμου στις δεξαμενές στρατιωτικής εγκατάστασης στη Λάρισα. Τη συγκεκριμένη δειγματοληψία πραγματοποίησε το Τμήμα Εμπορίου και Τουρισμού της Περιφέρειας Λάρισας από τις δεξαμενές του 882 Τάγματος Εφοδιασμού Μεταφορών.

Ειδικότερα, από τη χημική ανάλυση σε δείγμα πετρελαίου κίνησης από τις δεξαμενές της 1ης Στρατιάς ανιχνεύτηκε περιεκτικότητα σε θείο τριπλάσια του κανονικού. Βρέθηκε δηλαδή να περιέχει ποσότητα θείου 36,1 mg/kg αντί 10 mg/kg που είναι και το ανώτατο επιτρεπτό όριο. Στη γνωμάτευσή του που υπογράφει υπάλληλος του Γενικού Χημείου του Κράτους αναφέρει: «Πρόκειται για δείγμα πετρελαίου κίνησης ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ και ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ, διότι βρέθηκε να έχει περιεκτικότητα σε θείο 36,1 mg/kg αντί του μέγιστου επιτρεπόμενου 10 mg/kg. Το παραπάνω πετρέλαιο κίνησης θεωρείται ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ και ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ και δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στην εσωτερική αγορά».

Οπως συνηθίζεται, δύο ημέρες μετά την πρώτη χημική ανάλυση ακολούθησε δεύτερη, επαναληπτική η οποία όμως κατέληξε στα ίδια συμπεράσματα. Εγγραφο του Γενικού Χημείου του Κράτους με ημερομηνία 4 Αυγούστου αναφέρει συγκεκριμένα ότι το δείγμα του πετρελαίου κίνησης είναι πράγματι νοθευμένο, καθώς η περιεκτικότητά του σε θείο είναι τριπλάσια της επιτρεπομένης. Οι δειγματοληψίες πραγματοποιήθηκαν έπειτα από παραγγελία του εισαγγελέα Εφετών Λάρισας, ο οποίος πραγματοποιεί έρευνα για την υπόθεση. Ελεγχος εξάλλου στις δεξαμενές της ίδιας στρατιωτικής εγκατάστασης είχε διενεργηθεί και τον Νοέμβριο του 2010, μετά πιέσεις του τέως βουλευτή της Ν. Δ. και συμβούλου σήμερα του κ. Α. Σαμαρά σε θέματα Διαφάνειας κ. Γιώργου Σούρλα. Και τότε η χημική ανάλυση είχε αποκαλύψει δείγμα πετρελαίου κίνησης «μη κανονικό και νοθευμένο», καθότι είχε βρεθεί να περιέχει θείο 84 mg/kg αντί του μέγιστου επιτρεπομένου 10 mg/kg. Για την υπόθεση πάντως δεν ασκήθηκαν διώξεις.

Απαντώντας τον περασμένο Νοέμβριο σε ερώτηση του βουλευτή της Ν. Δ. κ. Ν. Νικολόπουλου σχετική με τη νοθεία στα καύσιμα των Ενόπλεων Δυνάμεων, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Π. Οικονόμου αποκάλυψε ότι νοθευμένο βρέθηκε το 100% των δειγμάτων από δεξαμενές των Ε. Δ. που ελέγχθηκαν το 2011 από το Γενικό Χημείο. Συγκεκριμένα, από τα συνολικά 9 δείγματα που εξετάστηκαν βρέθηκαν «μη κανονικά - νοθευμένα» και τα 9! Αποδείχθηκε ότι όλα τα δείγματα είχαν περιεκτικότητα σε θείο μεγαλύτερη (από 18 έως 830 mg/kg) από το επιτρεπόμενο όριο των 10 mg/kg. Στις παραπάνω δειγματοληψίες δεν συμπεριελήφθη η ανίχνευση νοθευμένου καυσίμου στο 882 ΤΕΜ στη δειγματοληψία του Αυγούστου.

Και όμως, σε διαφορετικό μήκος κύματος είχαν κινηθεί λίγους μήνες νωρίτερα οι κ. Β. Βενιζέλος (19 Μαΐου 2011) και Π. Μπεγλίτης (11 Αυγούστου 2011) με την ιδιότητα, τότε, των επικεφαλής του υπουργείου Εθνικής Αμυνας. Σε δηλώσεις και ανακοινώσεις τους μετά δημοσιεύματα της «Κ» είχαν υποστηρίξει ότι «δεν προκύπτουν στοιχεία που να αποδεικνύουν νοθεία στα καύσιμα του Στρατού». Σε ανακοινώσεις του το ΥΕΘΑ και το ΓΕΣ είχαν διευκρινίσει ότι το ανώτερο επιτρεπτό όριο περιεκτικότητας σε θείο για το πετρέλαιο κίνησης διαμορφώνεται στα 10 mg/kg. Ωστόσο, σε έγγραφό του το ΓΕΣ δείχνει να διατυπώνει αμφιβολίες ως προς την αξιοπιστία των μετρήσεων, καθώς ζητεί από το Γενικό Χημείο του Κράτους να ενημερωθεί για «το κριτήριο με βάση το οποίο η Υπηρεσία σας έχει γνωματεύσει για “μη κανονικό και νοθευμένο” καύσιμο».

Τέλος, νοθευμένα δείγματα καυσίμου εντοπίζονται και στις δεξαμενές Αστυνομίας και Πυροσβεστικής (προμηθεύονται πετρέλαιο και βενζίνη από τις Ε. Δ.). Από το 2004 έως και το 2011 έχουν καταγραφεί 30 «κρούσματα», 23 στην Πυροσβεστική και 7 στην Αστυνομία. Ουδέποτε ωστόσο διενεργήθηκε έρευνα για την υπόθεση.

Λαθρεμπόριο και εικονικές εξαγωγές
Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη δράση λαθρεμπόρων καυσίμων που δραστηριοποιούνται στην Αττική διαθέτουν Οικονομική Αστυνομία και ΣΔΟΕ. Τη σχετική έρευνα διεξήγαγε το προηγούμενο διάστημα η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών. Αφορά δύο συγκεκριμένους επιχειρηματίες, οι οποίοι ελέγχουν δίκτυα πρατηρίων υγρών καυσίμων κυρίως στην Αττική. Από τα σε βάρος τους στοιχεία αποκαλύπτεται ότι νοθεύουν, σε δικές τους δεξαμενές, τα πετρελαιοειδή με αιθανόλη και τροφοδοτούν τα πρατήριά τους με νοθευμένο καύσιμο. Το κέρδος εκτινάσσεται από 0,03 σε 0,5 ευρώ/λίτρο! Οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες φέρονται μάλιστα να εμπλέκονται και σε εικονικές εξαγωγές πετρελαιοειδών προς Βουλγαρία και Σκόπια. Προκειμένου να μην καταβάλλουν φόρο στο ελληνικό Δημόσιο εμφανίζουν εικονικά τιμολόγια που αποδεικνύουν ότι το σύνολο της ποσότητας που αγόρασαν από ελληνικά διυλιστήρια «δήθεν» εξήχθη σε Βουλγαρία και Σκόπια. Στην αλυσίδα της απάτης διαπιστώνεται, κατά πληροφορίες, εμπλοκή και επίορκων τελωνειακών υπαλλήλων και στις δύο πλευρές των συνόρων, που συμμετέχουν στην πλαστογραφία τιμολογίων, δελτίων αποστολής κ. ο. κ. Ενδεικτικό της πρακτικής που ακολουθείται είναι ότι ενώ το 2010 δηλώθηκαν εξαγωγές από την Ελλάδα προς τα Σκόπια ύψους 55,8 εκατ. δολαρίων οι εισαγωγές που η FYROM φέρεται να πραγματοποίησε από την Ελλάδα είναι... μηδέν!
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_11/03/2012_475474

Εγκλημα: Νοθευμένα καύσιμα στον ελληνικό στρατό
Την άμεση παρέμβαση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για τη συνεχιζόμενη νοθεία στα καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων ζήτησε χθες ο γενικός γραμματέας Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Γ. Σούρλας.
Ο γενικός γραμματέας επισκέφθηκε για το λόγο αυτό χθες τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ν. Παντελή (επόπτη των ερευνών για τα οικονομικά εγκλήματα) γνωστοποιώντας του ότι από πρόσφατες χημικές αναλύσεις δειγμάτων καυσίμων που πήρε το ΣΔΟΕ από δεξαμενές στρατοπέδων, διαπιστώθηκε ότι έχουν νοθευτεί και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα. Υποστηρίζουν μάλιστα οι ειδικοί ότι εξαιτίας της νοθείας -πέρα από τα όποια προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν σε μηχανές- τα καύσιμα αυτά γίνονται πολύ πιο εύφλεκτα, με συνέπεια να μπορούν να προκαλέσουν βλάβη σε πρόσωπα, εκρήξεις κ.λπ.
Ηδη βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα να έχουν ξεκινήσει οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρ. Πεπόνης και Σπ. Μουζακίτης, καθώς εκτιμάται ότι η επίμαχη νοθεία στα καύσιμα σημαίνει ζημιά ύψους από 300 εκατ. έως 2 δισ. ευρώ τον χρόνο για το Δημόσιο.
Μετά τη συνάντηση με τον ανώτατο εισαγγελικό λειτουργό στον οποίο παρέδωσε σχετικό ογκώδη φάκελο, ο Γ. Σούρλας επισήμανε ότι «δυστυχώς, παρά τις επανειλημμένες από οκταετίας και πλέον διαπιστώσεις για τη νοθεία και την κατάθεση στη στρατιωτική και στην τακτική δικαιοσύνη 49 χημικών αναλύσεων από καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων που χαρακτηρίζονται νοθευμένα και ακατάλληλα για την κίνηση οχημάτων, εντούτοις τα κυκλώματα ασύδοτα και ανενόχλητα συνεχίζουν τη δράση τους, αγνοώντας κάθε Αρχή και μάλιστα σε ένα εθνικά ευαίσθητο τμήμα που εννοείται ότι τηρείται αυστηρά η νομιμότητα».
Τα νέα στοιχεία των αναλύσεων του ΣΔΟΕ που βεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη νοθεία στα καύσιμα των Ενόπλων Δυνάμεων στάλθηκαν και στη στρατιωτική δικαιοσύνη.
Δικαστικοί κύκλοι επισήμαιναν τις δυσκολίες για τον εντοπισμό του σημείου της νόθευσης, αφού μεσολαβούν πολλά στάδια από την παραγωγή και τη μεταφορά μέχρι τη χρήση των καυσίμων.
Ο Γ. Σούρλας τόνισε σε δηλώσεις του ότι πρέπει να τεθεί τέρμα στη δράση αυτών των κυκλωμάτων, να αναζητηθούν οι διαπλεκόμενοι και όχι μόνο να επιβληθούν κυρώσεις για τα εγκλήματα που διαπράττουν, αλλά και να επιστρέψουν στο Δημόσιο και τα δισεκατομμύρια που καταχράστηκαν.
Πρόσφατα τα στελέχη του ΣΔΟΕ ζήτησαν να εκδοθούν υπουργικές αποφάσεις για να τοποθετηθεί μοριακός ιχνηθέτης σε όλα τα καύσιμα καθώς και για σύστημα δορυφορικής παρακολούθησης όλων των μεταφορικών μέσων με καύσιμα.
Ακόμα έχει ζητηθεί να ολοκληρωθεί η τοποθέτηση συστήματος εισροών - εκροών στα πρατήρια, ώστε να ελέγχεται ηλεκτρονικά κάθε παράδοση-παραλαβή καυσίμου, καθώς και να επιστραφούν στο ΣΔΟΕ τα σκάφη δίωξης λαθρεμπορίου για να ενεργοποιηθεί το Σύστημα Αυτόματου Εντοπισμού Εφοδιασμού Πλοίων.
Αλέξανδρος Αυλωνίτης
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112989610 


Νοθευμένα καύσιμα στο στρατό έδειξε το 20% των ελέγχων
Νοθευμένα καύσιμα εντοπίστηκαν σε πολλές μονάδες του στρατού σύμφωνα με νέα στοιχεία μετά από ελέγχους κλιμακίων του ΣΔΟΕ.

Ενδεικτικά σε 104 δειγματοληψίες σε δεξαμενές δεκάδων στρατοπέδων, κυρίως της Βόρειας Ελλάδας, διαπιστώθηκε ότι σε ποσοστό περίπου 20% ήταν νοθευμένα.

Νοθευμένα καύσιμα εντοπίστηκαν και στον Ναύσταθμο της Κρήτης.

Σε όλες τις περιπτώσεις σχηματίστηκαν δικογραφίες που βρίσκονται στα χέρια των εισαγγελέων. 
ΣΚΑΙ

Καμπανάκι κινδύνου για νοθευμένα καύσιμα στις Ένοπλες Δυνάμεις
• Η Realnews δημοσιεύει τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν το «πάρτι» που έχει στηθεί με ακατάλληλα και επικίνδυνα καύσιμα σε Πολεμική Αεροπορία, Στρατό και Ναυτικό. 
• Για έναν... περίεργο λόγο, κάθε διαπίστωση του ΣΔΟΕ για ενδείξεις νοθείας των καυσίμων των Ενόπλων Δυνάμε­ων ακολουθείται από μία προσπά­θεια απαξίωσης των ευρημάτων.
• Ο Γ. Σούρλας ενημέρωσε εγγράφως τον υπουργό Άμυνας Δ. Αβραμόπουλο για το θέμα της νοθείας. 

Γράφει ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ 

Νοθευμένα καύσιμα που διοχετεύονται στα αεροπλάνα της Πολεμικής Αεροπορίας, στο πλοία του Στόλου και στις μηχανοκίνητες δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού (τεθωρακισμένα και αυτοκίνητα) έχουν «τινά­ξει στον αέρα» τις περισσότερες μηχανές και συχνά θέτουν εκτός λειτουργίας τον εξοπλισμό των τριών Όπλων. 

Όπως αποκαλύπτει σήμερα η Realnews, πί­σω από τη νοθεία των... καυσίμων βρίσκεται ένα τεράστιο κύκλωμα εκτός και ενδεχομένως εντός Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με τα ντοκουμέ­ντα των ελέγχων που διεξήχθησαν: 

• Στην 115 Πτέρυγα Μάχης και στην 133 Σμη­ναρχία Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας.
• Στον Ναύσταθμο της Σούδας στην Κρήτη. 
• Στο 5ο Τάγμα Υλικού Πολέμου της V Μεραρ­χίας Κρητών (Στρατός Ξηράς). 
• Στο 628 Μ/Τάγμα Πεζικού στους Φιλιάτες Θεσπρωτίας. 
• Στο ΚΕΝ (Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων). Στρατόπεδο Βερσή Αρτας. 
• Στη 2η ΔΑΚΑ Κοζάνης (Στρατός Ξηράς). 

Οι διαπιστώσεις των ελεγκτικών Αρχών, βασισμένες στις χημικές αναλύσεις των καυσίμων, εμφανίζουν μία επικίνδυνη κατάσταση για βασικές ναυτικές στρατιωτικές και αεροπορικές δυ­νάμεις της χώρας, που χρησιμοποιούν νοθευμένα καύσιμα, εντελώς ακατάλληλα για την κίνηση αεροπλάνων, πλοίων και οχημάτων των Ενόπλων Δυνάμεων. Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι από ει­δικά κλιμάκια του ΣΔΟΕ και οι εργαστηριακές αναλύσεις από αξιωματικούς και πολίτες χημι­κούς πραγματοποιήθηκαν στο διάστημα από τον Φεβρουάριο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2013. Τα ευρήματα και οι διαπιστώσεις διαβι­βάστηκαν στις 12 και 13 Ιουνίου 2013 στο γραφείο του εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, όπου και παραμένουν μέχρι σήμερα, εν αναμο­νή των ενεργειών που απαιτούνται για τον εντο­πισμό και την τιμωρία των υπευθύνων. 

Τουλάχιστον 47 υποθέσεις που κατατέθηκαν την τελευταία οκταετία στη στρατιωτική και στην τακτική Δικαιοσύνη παραμένουν σε εκ­κρεμότητα ή έχουν μπει ήδη στο αρχείο, γεγο­νός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του γενικού γραμματέα Διαφάνειας του υπουργεί­ου Δικαιοσύνης Γιώργου Σούρλα. Σε κατεπεί­γον υπηρεσιακό έγγραφο που απέστειλε στις 2 Ιουλίου 2013 στον υπουργό Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Γ. Σούρλας επισημαίνει, με­ταξύ άλλων, ότι μετά τις συγκλονιστικές διαπι­στώσεις για τη νοθεία καυσίμων στη 2η ΔΑΚΑ (Διοίκηση Αποθηκών Καυσίμων) Κοζάνης και στον Ναύσταθμο Σούδας, «δυστυχώς αντί να αναζητηθούν εκείνοι που νοθεύουν τα καύσιμα του Στρατού και να υποστούν τις συνέπειες του οικονομικού και εθνικού εγκλήματος, οι αρμόδιες Αρχές αρκούνται σε ανυπόστατες εκτιμή­σεις και θέτουν τις υποθέσεις στο αρχείο. Ελπί­ζουμε ότι αυτή η υπόθεση που αφορά την κε­ντρική μονάδα καυσίμων (σ.σ.: 2η ΔΑΚΑ) δεν θα έχει την τύχη των άλλων 47 περιπτώσεων καυσίμων που με χημικές αναλύσεις την τελευ­ταία μόνο οκταετία διαπιστώθηκε ότι ήταν νοθευμένα και κατατέθηκαν στην τακτική και στρατιωτική Δικαιοσύνη, αλ­λά έχουν τεθεί στο αρχείο ή είναι άγνωστη η εξέλιξή τους». Η απάντηση-παρέμβαση του Δ. Αβραμόπουλου ήταν άμεση. Με εντολή του προς τη στρατιωτική Δικαιοσύνη ζήτησε να ερευνηθεί αφενός η έκταση της νοθείας των καυσίμων και αφετέρου το ενδεχόμενο ύπαρξης κυκλώμα­τος εντός του Στρατού. 

Οι χημικές αναλύσεις 

Στη συγκεκριμένη επιστολή γίνεται εκτενής αναφορά στο ευρήματα που προέκυψαν οπό τις πρόσφατες (15/4/2013) χημικές αναλύσεις δειγμά­των καυσίμων στις δεξαμενές της 2ης Διοίκησης Αποθηκών Καυσί­μων (ΔΑΚΑ) Κοζάνης και του Ναυστάθμου της Σούδας. Πα­ράλληλα διατυπώνονται σαφείς αιχμές για τη στάση που τηρούν οι επιστήμονες αξιωματικοί ή ιδιώτες που συμ­μετέχουν στους σχετικούς ελέγχους ως εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων: «Σας επισυνά­πτουμε σχετικά έγγραφα του ΣΔΟΕ και πίνακα από τον οποίο προκύ­πτει το ανώτατο επιτρεπτό όριο από το 1996 μέχρι και σήμερα. Στη 2η ΔΑΚΑ βρέθηκε τα καύσιμα να περι­έχουν θείο 222 mg/Kg, αντί των 10 mg/Kg που είναι το ανώτατο επιτρε­πτό όριο, και ως εκ τούτου δεν πλη­ρούν τις προϋποθέσεις για πετρέλαιο κίνησης. Στην προκειμένη περίπτω­ση αξιωματικός χημικός μηχανικός έσπευσε να παρατηρήσει: "Η από­κλιση αυτή πιθανότατα να οφείλεται στη σταδιακή μετάπτωση από τη χρήση πετρελαίου με περιεκτικότητα 1.000 mg/Kg ". Την ίδια ακριβώς εκτίμηση έκανε και άλλη χημικός για τα νοθευμένα καύσιμα του Ναυστάθμου. Εκτίμηση παντελώς αβάσιμη, γιατί αυτό το όριο ίσχυε μέχρι το 1995, δηλαδή πριν από 18 χρόνια, και το όριο των 10 mg/Kg από το 2009, δηλαδή πριν από 4 χρόνια. Συνεπώς η εκτίμηση αυτή μπορεί να γίνει δέκτη μόνο εάν δεν έγινε επανατροφοδότηση των δεξαμενών επί 18 χρόνια ή έγινε μερικώς και ως εκ τούτου υπάρχουν υψηλό επίπεδα θείου». 

Για έναν... περίεργο λόγο, κάθε διαπίστωση του ΣΔΟΕ για ενδείξεις νοθείας των καυσίμων των Ενόπλων Δυνάμεων ακολουθείται από μία προσπάθεια απαξίωσης των ευρημάτων, στην οποία πρωτοστατούν είτε αξιωματικοί είτε ιδιώτες συνερ­γάτες των τριών Όπλων. Ενδεικτι­κό της κατάστασης που επικρατεί είναι το παράδειγμα της 115 Πτέ­ρυγας Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας. Συμφωνά με τα έγγραφα που βρίσκονται στη διάθεση της Realnews, στην εν λόγω μονάδα έγιναν δύο δειγματοληπτικοί έλεγχοι, σης 31/8/2012 και στις 10/10/2012, με τα δε/γματα καυσίμων να προέρχο­νται από βυτιοφόρα οχήματα του Στρατού που την ώρα του ελέγ­χου περιείχαν 4.500 λίτρα καυσί­μου Όπως αναφέρεται στο έγγραφο του ΣΔΟΕ Κρήτης προς την Ει­σαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος (αρ. πρωτ. 662-31/2/2013), και τα δύο δείγματα καυσίμων δεν πλη­ρούσαν τους όρους προδιαγραφής για τη χρησιμοποίηση τους και συ­νεπώς είναι ακατάλληλα. Με τη δι­απίστωση αυτή διαφώνησε ο χη­μικός μηχανικός του ΓΕΑ που παραβρέθηκε ως εκπρόσωπος της Πολεμικής Αεροπορίας στον δειγματοληπτικό έλεγχο, και για τον λόγο αυτό κατέθεσε υπόμνημα προς τη Δ' Χημική Υπηρε­σία Πειραιά. Σε αυτό, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ότι «το ληφθέν δείγμα που ελέγχθηκε δεν εί­ναι αξιόπιστο, δεδομένου ότι η επιτροπή ελέγ­χου δεν γνωρίζει την ημερομηνία παραγωγής του στα διυλιστήρια». 

Ακριβώς η ίδια τακτική ακολουθείται και στην περίπτωση των ευρημάτων στον Ναύσταθμο της Σούδας. Η έρευνα εκεί έγινε στις 6/12/2012, σε δείγμα που ελήφθη οπό υπέργεια δεξαμενή περεχούσα 8.400 λίτρα κατά την ώρα του ελέγχου. Σύμφωνα με το επίσημα έγγραφα, «πρόκειται για δείγμα πετρελαίου κίνησης οχήματος του Στρατού που δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές της ΠΓΕΣ, διότι περιέχει θείο σε πο­σοστό 46 mg/Kg, αντί του μέγιστου επιτρεπόμενου των 10 mg/Kg». 



«Μπερδεύτηκαν» 

Λίγες ημέρες αργότερα, μόνιμη πολιτική υπάλληλος, χημικός του ΓΕΝ που παραβρέθηκε στον έλεγχο ως εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού, συντάσσει και καταθέτει υπό­μνημα προς τη Δ' Χημική Υπηρε­σία Πειραιά, ισχυριζόμενη ότι… μπερδεύτηκαν το πετρέλαια που προορίζονταν για τα πλοία με μι­κρή ποσότητα καυσίμων τύπου F-76 οπό παλιά αγγλικά αποθέματα: «Η απόκλιση στα καύσιμα εκτιμάται ότι οφείλεται σε ανάμειξη πετρελαίου κίνησης F -54 με μικρή ποσότητα πετρελαίου πρό­ωσης πολεμικών πλοίων F-76. Η παραπάνω εκτροπή προέρχεται από εναλλαγή ειδών μεταφερό­μενων καυσίμων, αρχικά από πε­τρελαιοφόρο πλοίο του Π.Ν στο οποίο δεν είχε προηγηθεί καθορι­σμός δεξαμενών από το F-76 και εν συνεχεία από βυτιοφόρο όχη­μα του Π.Ν. στο οποίο είχε εναπο­μείνει μικρή ποσότητα F-76 αγγλι­κών αποθεμάτων». 

Κατά τη διάρκεια του παραπά­νω έλεγχου εντοπίζεται νοθευμένη και η αμόλυβδη βενζίνη 95 RON (με κωδικό αριθμό ΝΑΤΟ F-67), στην οποία ανι­χνεύθηκε θείο σε συγκέντρωση 48,5 mg/Kg. Η ίδια υπάλληλος καταθέτει νέο υπόμνημα στο οποίο -ούτε λίγο ούτε πολύ- δίνει τις ίδιες εξηγήσεις: δεν πλύθηκαν τα βυτιοφόρα που μετέφεραν τα καύσιμα και η βενζίνη ανακατεύτη­κε κατά λάθος με υπολείμματα πετρελαίου: «Η ανωτέρω απόκλιση εκτιμάται ότι οφείλεται σε πρόσμιξη αμόλυβδης βενζίνης F-67 με υπο­λείμματα πετρελαίου πρόωσης πολεμικών πλοί­ων F -76 αμερικανικών προδιαγραφών(..,), κα­τά τη μεταφορά της με βυτιοφόρο όχημα του Π.Ν. Η συγκεκριμέ­νη ποσότητα καυσίμου F-76 εισή­χθη στις εγκαταστάσεις ναυτικών υπηρεσιών του Π.Ν. από πλοίο γενικής υποστήριξης/πετρελαιοφόρο του Π.Ν. κατά τη διάρκεια συμμετοχής του σε διασυμμαχική επιχείρηση». 

Το γεγονός ότι όλα τα δείγματα αμόλυβδης βενζίνης που χρησιμοποιήθηκαν για τους ελέγχους είχαν ληφθεί από υπέργεια δεξαμενή περιέχουσα 30.000 λίτρα καυσίμου είναι -προφανώς- αρ­κετό για να καταστήσει αβάσιμο τον ισχυρισμό ότι τα ευρήματα οφείλονταν στο... βρόμικο βυτι­οφόρο! Στην περίπτωση της 133 Σμηναρχίας Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου επίσης εντοπί­στηκε νοθευμένη αμόλυβδη βεν­ζίνη 95 RON (με κωδικό αριθμό ΝΑΤΟ F-67), ο χημικός υπάλληλος του ΓΕΝ δεν μπήκε καν στη διαδικασία να δώσει κάποια εξήγηση. Στο σχετικό υπόμνημα που κατέ­θεσε, απλά έκανε λόγο για αδυναμία καταγγελίας νοθείας, δεδομέ­νου ότι είναι άγνωστη η ημερομηνία παραγωγής του καυσίμου στα διυλιστήρια! 


ΓΙΑ... ΡΕΚΟΡ
Πάνω από τα όρια το θείο στις δεξαμενές της Κοζάνης 

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΟΘΕΙΑ καυσίμων διαπιστώθηκε σε μία από τις πιο σημαντι­κές δεξαμενές καυσίμων του Στρατού, στη 2η ΔΑΚΑ Κοζάνης (Διοίκηση Αποθή­κης Καυσίμων), τον Νοέμβριο του 2012. Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι εντόπισαν νοθευμένη βενζίνη με την περιεκτικότητα σε θείο να φτάνει τα 222 mg/Kg, το ανώτατο επιτρεπτό όριο είναι τα 10 mg/Kg! Η αποκάλυψη αυτή περιέχεται σε επίσημο έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας του ΣΔΟΕ (αρ. πρωτ. 4996-10/6/2013) προς τον εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος Σπύρο Μουζακίτη. Πρόκειται για μία καραμπινάτη περίπτωση επικίνδυνης νοθείας, καθώς οι συγκεντρώσεις αυτές είναι ικανές να διαλύσουν τη μηχανή κάθε τύπου οχήματος, που ωστόσο ερμηνεύτηκε ως κίνηση… οικονομίας από τον επιστήμονα εκπρόσωπο του Στρατού. 

Έτσι, σύμφωνα με την έκθεση που επιδόθηκε στις 24/4/2013 από τη Δ' Χημική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης, ο εκπρόσωπος της Στρατιωτικής Υπηρεσίας που ήταν παρών σε όλη τη διάρκεια της εξέτασης έκανε τις ακόλουθες επισημάνσεις: «Το δείγμα του πετρελαίου F-54 που αναλύθηκε παρουσιάζει εκτροπή στην περιεκτικότητά του σε θείο (S). Η απόκλιση αυτή πιθανότατα να οφείλεται στη σταδιακή μετάπτωση από τη χρήση πετρελαίου F-76 (περιεκτικότητας σε S 1000 ppm) σε χρήση πετρελαίου F-54 (με σταδιακή μείωση των ορίων περιεκτικότητας σε S μέχρι τα 10 ppm που ισχύουν σήμερα). Οι δεξαμενές του F-54 είχαν προηγούμενα χρησιμοποιηθεί για την εναποθήκευση του F-76». 

(REAL NEWS-15/09/2013)  




ΠΡΕΖΑ TV
15-10-2013

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΔΩΣΕΙ 10 ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ 50 ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΕΚΡΟΗ, ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΛΟΓΩ ΔΩΡΕΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΓΚΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΒΑΛΑΝΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ