Σοβαρά προβλήματα στην ασφαλή λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων αναμένεται να προκαλέσει η σχεδιαζόμενη κατάργηση του κλάδου των οδηγών των νοσοκομείων και η μετακίνησή τους στο ΕΚΑΒ. Οι οδηγοί των νοσοκομείων είναι απαραίτητοι για εσωτερικές διακομιδές ασθενών - κυρίως στα μεγάλα νοσοκομειακά συγκροτήματα - για μεταφορά αιμοληψιών, υγειονομικού υλικού, εξετάσεων, τροφίμων κ.ά, ενώ δεν έχουν τα προσόντα διασωστών πληρωμάτων για να στελεχώσουν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων «Ασκληπιείου» Βούλας, οι οδηγοί «από τις 20 Δεκέμβρη μπαίνουν σε διαθεσιμότητα», ενώ αναφέρει «μπαράζ εγγράφων της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας που ζητούσαν τα πλήρη στοιχεία των συναδέλφων μας οδηγών, αλλά και του στόλου των ασθενοφόρων που διαθέτει το Ασκληπιείο». Το σωματείο υπογραμμίζει πως το Ασκληπιείο της Βούλας, «ένα νοσοκομείο που εκτείνεται σε έκταση 100 και πλέον στρεμμάτων, που αριθμεί πέραν των 25 κτιρίων», « δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τους συναδέλφους οδηγούς. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι (πρώτα και κύρια) απαραίτητες για τον ίδιο τον άρρωστο, που, χωρίς αυτούς, δεν έχει τη δυνατότητα μετακίνησης μεταξύ των διαφορετικών κτιρίων». «Αν απαιτηθεί επείγουσα διακομιδή στην Καρδιολογική Μονάδα, ή στο Χειρουργείο; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για τις επικίνδυνες συνθήκες νοσηλείας των ασθενών μας;», αναφέρει χαρακτηριστικά και καλεί σε γενική συνέλευση τη Δευτέρα στις 8 π.μ.
Άλλο παράδειγμα είναι το Ειδικό Σχολείο για παιδιά με αυτισμό στο Ψυχικό, το οποίο ανήκει στην Παιδοψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού». Οι οδηγοί του νοσοκομείου είχαν αναλάβει τη μετακίνηση των παιδιών από και προς το σχολείο τους. Χθες ειδοποιήθηκαν οι γονείς πως από Δευτέρα δεν θα υπάρχει οδηγός και καλούνται να βρει ο καθένας τρόπο μετακίνησης του παιδιού του.
Το σωματείο εργαζομένων στο νοσοκομείο Αττικόν σημειώνει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των οδηγών, πως «στο νοσοκομείο μας έχουν παραδώσει σε ιδιωτική εταιρεία τη μεταφορά δειγμάτων ασθενών, παραγόντων αίματος, λοιπών υλικών κ.λπ. σε άλλα νοσοκομεία ή ειδικά διαγνωστικά κέντρα με ετήσια σύμβαση 100.000 ευρώ (για ένα μόνο δρομολόγιο καθημερινά - τα υπόλοιπα χρεώνονται επιπλέον). Και ας μην μιλήσουμε για τα ιδιωτικά ασθενοφόρα που πολλές φορές αναγκάζονται να καλούν οι συγγενείς των ασθενών, αφού το ΕΚΑΒ υπολειτουργεί. Κι έπειτα έρχονται και σου λένε ότι οι οδηγοί δεν έχουν έργο και αντικείμενο εργασίας...».
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
14-12-2013
Σύμφωνα με καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων «Ασκληπιείου» Βούλας, οι οδηγοί «από τις 20 Δεκέμβρη μπαίνουν σε διαθεσιμότητα», ενώ αναφέρει «μπαράζ εγγράφων της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας που ζητούσαν τα πλήρη στοιχεία των συναδέλφων μας οδηγών, αλλά και του στόλου των ασθενοφόρων που διαθέτει το Ασκληπιείο». Το σωματείο υπογραμμίζει πως το Ασκληπιείο της Βούλας, «ένα νοσοκομείο που εκτείνεται σε έκταση 100 και πλέον στρεμμάτων, που αριθμεί πέραν των 25 κτιρίων», « δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τους συναδέλφους οδηγούς. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι (πρώτα και κύρια) απαραίτητες για τον ίδιο τον άρρωστο, που, χωρίς αυτούς, δεν έχει τη δυνατότητα μετακίνησης μεταξύ των διαφορετικών κτιρίων». «Αν απαιτηθεί επείγουσα διακομιδή στην Καρδιολογική Μονάδα, ή στο Χειρουργείο; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για τις επικίνδυνες συνθήκες νοσηλείας των ασθενών μας;», αναφέρει χαρακτηριστικά και καλεί σε γενική συνέλευση τη Δευτέρα στις 8 π.μ.
Άλλο παράδειγμα είναι το Ειδικό Σχολείο για παιδιά με αυτισμό στο Ψυχικό, το οποίο ανήκει στην Παιδοψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού». Οι οδηγοί του νοσοκομείου είχαν αναλάβει τη μετακίνηση των παιδιών από και προς το σχολείο τους. Χθες ειδοποιήθηκαν οι γονείς πως από Δευτέρα δεν θα υπάρχει οδηγός και καλούνται να βρει ο καθένας τρόπο μετακίνησης του παιδιού του.
Το σωματείο εργαζομένων στο νοσοκομείο Αττικόν σημειώνει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των οδηγών, πως «στο νοσοκομείο μας έχουν παραδώσει σε ιδιωτική εταιρεία τη μεταφορά δειγμάτων ασθενών, παραγόντων αίματος, λοιπών υλικών κ.λπ. σε άλλα νοσοκομεία ή ειδικά διαγνωστικά κέντρα με ετήσια σύμβαση 100.000 ευρώ (για ένα μόνο δρομολόγιο καθημερινά - τα υπόλοιπα χρεώνονται επιπλέον). Και ας μην μιλήσουμε για τα ιδιωτικά ασθενοφόρα που πολλές φορές αναγκάζονται να καλούν οι συγγενείς των ασθενών, αφού το ΕΚΑΒ υπολειτουργεί. Κι έπειτα έρχονται και σου λένε ότι οι οδηγοί δεν έχουν έργο και αντικείμενο εργασίας...».
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
14-12-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου