Παρασκευή, Ιανουαρίου 10, 2014

ΑΓΓ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΤ

Για πελώρια συνωμοσία στην υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου έκανε λόγο, σε νέες δηλώσεις του την Παρασκευή, ο πρώην πρόεδρός του Αγγελος Φιλιππίδης, υποστηρίζοντας ότι όλοι οι έλεγχοι άρχισαν μετά τη δήλωσή του το καλοκαίρι του 2012 ότι θα είναι αδιανόητο το ΤΤ να μην χαρακτηριστεί «συστημική τράπεζα». 

Επανέλαβε ότι ουδέποτε κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις στις αρμόδιες αρχές, ενώ για τις καταθέσεις στους προσωπικούς του λογαριασμούς δήλωσε ότι όλα είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες. «Να μπω φυλακή, αν έχω πάρει ένα ευρώ» είπε χαρακτηριστικά.

«Ζήτησα από τις εισαγγελείς ένα πράγμα: να με φωνάξουνε, να με ρωτήσουνε, πριν δυσφημίσουν έναν άνθρωπο με τέτοια πορίσματα τα οποία όπως βλέπετε διαρρέουν κιόλας. Ερωτήθειν ποτέ από την Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή Μαύρου Χρήματος του κ. Νικολούδη ή τις εισαγγελείς και δεν έδωσα απάντηση; Πήγα παντού εγώ, μου είπαν δεν θέλουμε εξηγήσεις, δεν υπάρχει θέμα, κάνουμε μια έρευνα, αν χρειαστούμε θα σε φωνάξουμε» είπε στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, σημειώνοντας:


«Δεν έχω πάρει 1 ευρώ και γι' αυτό θα επιστρέψω στην Ελλάδα, θα δώσω τις εξηγήσεις μου στην ελληνική δικαιοσύνη, θα υπερασπιστώ το έργο του ΤΤ που ήταν η τράπεζα με τις λιγότερες επισφάλειες ανάμεσα σε 22 που έλεγξε η BlackRock και η οποία τώρα βρίσκεται κατηγορούμενη. Γιατί βρίσκεται κατηγορούμενη η τράπεζα με τις λιγότερες επισφάλειες και δεν βρίσκονται οι άλλες 21 με τις περισσότερες το αφήνω στην κρίση σας και των ακροατών σας» υπογράμμισε.

Ο πρώην πρόεδρος του ΤΤ υποστήριξε ότι στο πλαίσιο των επιλογών του η τράπεζα βγήκε συνολικά κερδισμένη, άσχετα με το εάν έχασε χρήματα από μια μεμονωμένη επιλογή.    
Παράλληλα, επανέλαβε ότι υπό τις συνθήκες που χορηγήθηκαν τα δάνεια το 2009, «σωστά δοθήκαν». «Αν είναι στημένο το παιχνίδι, αν έχουν δωροδοκηθεί άνθρωποι, να μπούνε φυλακή, τόσο απλά» πρόσθεσε, επισημαίνοντας: «Να μπω φυλακή, αν έχω πάρει ένα ευρώ».

Αναφερόμενος στις καταθέσεις στους προσωπικούς του λογαριασμούς τόνισε: «Όλα τα χρήματα τα οποία έχω στους λογαριασμούς μου είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες, είναι δηλωμένα στις φορολογικές δηλώσεις και δεν υπάρχει κανένα κενό».

Τέλος, στην ερώτηση γιατί δεν επιστρέφει άμεσα στην Ελλάδα προκειμένου να δώσει εξηγήσεις, είπε ότι προσωπικοί λόγοι επιβάλλουν την παραμονή του για λίγες ακόμα μέρες στο εξωτερικό.

ingr


ΠΡΕΖΑ TV
10-1-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: